Sparta Rotterdam - PSV | Zaterdag 10 februari 2018 | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/i.imgur.com\/5ZoJLpl.png"}[/IMG2]
 
Leuk, tegen de nummer laatst én tegen Dick Advocaat. Ik mag hopen dat we dik winnen van Advocaat maar als ik reëel ben zeg ik 1-2.
 
Leuk, tegen de nummer laatst én tegen Dick Advocaat. Ik mag hopen dat we dik winnen van Advocaat maar als ik reëel ben zeg ik 1-2.

Ondanks dat ik het Dick en Sparta gun dat ze in de eredivisie blijven, moeten ze toch nog een keer verliezen: 1-3.
 
Nou, ik had deze wedstrijd al als een automatische winstpartij aangekruist, maar ben toch wel geschrokken van het erbarmelijke niveau van PSV thuis tegen een ernstig verzwakt Excelsior. Moet mijn mening nu herzien naar een mogelijk puntverlies of zelfs een bizarre verliespartij; zo'n wedstrijd waarin niks wil lukken voor PSV, het de scheids en uiteraard het publiek tegen heeft, en door een zondagsschot op achterstand komt. Kweenie, momenteel geen goed gevoel over.
 
Nou, ik had deze wedstrijd al als een automatische winstpartij aangekruist, maar ben toch wel geschrokken van het erbarmelijke niveau van PSV thuis tegen een ernstig verzwakt Excelsior. Moet mijn mening nu herzien naar een mogelijk puntverlies of zelfs een bizarre verliespartij; zo'n wedstrijd waarin niks wil lukken voor PSV, het de scheids en uiteraard het publiek tegen heeft, en door een zondagsschot op achterstand komt. Kweenie, momenteel geen goed gevoel over.

Het kan spoken op het Kasteel...en Advocaat is uiteraard een zeer ervaren coach, dus wie weet kan hij met de juiste tactiek, strategie en instelling voor een stunt zorgen...als PSV thuis al zoveel morite heeft met Excelsior, wat moet ik dan verwachten van een uit-wedstrijd tegen de hekkensluiter...??? Van Cocu hoeven we geen bijzondere tactiek en strategie tw verwachten en zijn jongens met de juiste instelling het veld opsturen is ook alweer tijden geleden.....tja, ik houd het op een nipte en zeer fortuinlijke eindstand van 1-2... de 3 punten weliswaar naar Eindhoven, maar voor de zoveelste keer een wanprestatie in sportief opzicht ....ik hoop echt dat ik mis zit met mijn voorspelling !!
 
Ze moeten morgen maar eens naar de wedstrijd Sparta - Feyenoord kijken. Binnen 15 minuten 0-3 en eindstand 0-7. :shifty:
 
Een uit wedstrijd is altijd weer gevaarlijker.
Sparta staat onderaan. Maar ik ben ook niet helemaal gerust op.

Toch ga ik gokken op een redelijk nette 1-3 overwinning. 2x Lozano en 1x LdJ.
 
Op het forum van het grote PSV houden we tegenwoordig gewoon serieus rekening met puntverlies tegen de hekkensluiter.
En het is gewoon reëel ook nog eens.

Maar we mogen niet negatief zijn over die ontwikkeling, want supporters hebben er geen kijk op...

Wat een droefenis.
 
Nou, ik had deze wedstrijd al als een automatische winstpartij aangekruist, maar ben toch wel geschrokken van het erbarmelijke niveau van PSV thuis tegen een ernstig verzwakt Excelsior. Moet mijn mening nu herzien naar een mogelijk puntverlies of zelfs een bizarre verliespartij; zo'n wedstrijd waarin niks wil lukken voor PSV, het de scheids en uiteraard het publiek tegen heeft, en door een zondagsschot op achterstand komt. Kweenie, momenteel geen goed gevoel over.

Toch was de eerste helft tegen Excelsior prima, de tweede helft was inderdaad erbarmelijk. Zal niet zeggen dat ik denk dat het appeltje eitje wordt, maar deze gaan we toch gewoon winnen denk ik. Ben banger voor fey, az en ajax. Als het spel niet snel verbetet en we 90 minuten op nivo kunnen presteren, hebben we in deze wedstrijden geen schijn van kans
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet bang. Zelfs niet voor Sparta ;).

Kijk, PSV speelt vaak niet goed. In de regel, dit jaar in ieder geval, onder de maat. Dat is zeker waar. We zijn ook een paar keer goed weg gekomen (Twente, Zwolle). We hadden ook wel eens een gevalletje van pech en/of deksel op de neus (Groningen en wat potjes die we uiteindelijk wel gewoon wonnen). Toch is het positieve wat bij mij leeft, onterecht wellicht (dat mag je best roepen), dat PSV het dit jaar in zich heeft om ook al is het matig, toch net even een klein beetje beter te zijn dan de tegenstander. Verbetenheid, (ongefundeerd) vertrouwen, doorzettingsvermogen en uiteindelijk dat beetje geluk dat je zelf af kunt dwingen....hoe je het ook noemt, daar komen de punten vandaan. Stemt dat tot ontevredenheid? Ja, ik denk het wel. Is een daar eventueel uit voortvloeiend kampioenschap daarom onverdiend? Nee, ik denk het niet. Ik kan er zelfs blij mee zijn (mocht het gebeuren). Hoe hard we ook prutsen, voorlopig prutst de concurrentie voor 7 punten minder. En laat het gepruts iets positiefs zijn: vanaf hier kan het eigenlijk alleen maar beter :)!
 
Ik ben niet bang. Zelfs niet voor Sparta ;).

Kijk, PSV speelt vaak niet goed. In de regel, dit jaar in ieder geval, onder de maat. Dat is zeker waar. We zijn ook een paar keer goed weg gekomen (Twente, Zwolle). We hadden ook wel eens een gevalletje van pech en/of deksel op de neus (Groningen en wat potjes die we uiteindelijk wel gewoon wonnen). Toch is het positieve wat bij mij leeft, onterecht wellicht (dat mag je best roepen), dat PSV het dit jaar in zich heeft om ook al is het matig, toch net even een klein beetje beter te zijn dan de tegenstander. Verbetenheid, (ongefundeerd) vertrouwen, doorzettingsvermogen en uiteindelijk dat beetje geluk dat je zelf af kunt dwingen....hoe je het ook noemt, daar komen de punten vandaan. Stemt dat tot ontevredenheid? Ja, ik denk het wel. Is een daar eventueel uit voortvloeiend kampioenschap daarom onverdiend? Nee, ik denk het niet. Ik kan er zelfs blij mee zijn (mocht het gebeuren). Hoe hard we ook prutsen, voorlopig prutst de concurrentie voor 7 punten minder. En laat het gepruts iets positiefs zijn: vanaf hier kan het eigenlijk alleen maar beter :)!

Finse positiviteitsgoeroe. :D
 
Op het forum van het grote PSV houden we tegenwoordig gewoon serieus rekening met puntverlies tegen de hekkensluiter.
En het is gewoon reëel ook nog eens.

Maar we mogen niet negatief zijn over die ontwikkeling, want supporters hebben er geen kijk op...

Wat een droefenis.

Gek eigenlijk dat het reëel is, want puntverlies is dit seizoen een zeldzaamheid.
 
Op het forum van het grote PSV houden we tegenwoordig gewoon serieus rekening met puntverlies tegen de hekkensluiter.
En het is gewoon reëel ook nog eens.

Maar we mogen niet negatief zijn over die ontwikkeling, want supporters hebben er geen kijk op...

Wat een droefenis.

Het is gewoon een schijtbakkenforum.

Maar goed, ik heb hetzelfde onbestemde gevoel. Ik maak me meer zorgen over Sparta-uit dan bijvoorbeeld AZ-uit. Gek eigenlijk.
 
Op het forum van het grote PSV houden we tegenwoordig gewoon serieus rekening met puntverlies tegen de hekkensluiter.
En het is gewoon reëel ook nog eens.

Maar we mogen niet negatief zijn over die ontwikkeling, want supporters hebben er geen kijk op...

Wat een droefenis.

Het is goed dat er verschillende meningen zijn en er ook nog mensen opletten en streven naar een beter PSV. Sommigen zien dat als negatief zijn maar is dat ook zo?

Bij mij hekst het seizoen met Mertens en de kampioenswedstrijd nog steeds in mijn hoofd. Die voorsprong kan zo weer weg zijn.
We hebben Ajax ook al een paar keer ingehaald. Dat kunnen ze nu ook nog doen bij ons.

Is dit bijv waar je het over hebt?
 
Laatst bewerkt:
Op het forum van het grote PSV houden we tegenwoordig gewoon serieus rekening met puntverlies tegen de hekkensluiter.
En het is gewoon reëel ook nog eens.

Maar we mogen niet negatief zijn over die ontwikkeling, want supporters hebben er geen kijk op...

Wat een droefenis.

DSDKabGWkAIwgyI.jpg






 

Bijlagen

  • plaatje-bij-blog-keep-calm.jpg
    plaatje-bij-blog-keep-calm.jpg
    36,6 KB · Weergaven: 0
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan