Heracles Almelo - PSV | Zondag 21 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Luuk de Jong krijgt van mij een 0 voor de wedstrijd, een 10 voor de goal, en een punt aftrek voor dat misselijkmakende vingertje na het doelpunt. Een 4 dus als eindcijfer.

Vind het nog rijkelijk hoog, zou de goal met een 8 waarderen.
 
Luuk de Jong krijgt van mij een 0 voor de wedstrijd, een 10 voor de goal, en een punt aftrek voor dat misselijkmakende vingertje na het doelpunt. Een 4 dus als eindcijfer.

De spijker op zijn kop.
Wat echter verontrustender is is dat Cocu heeft aangegeven dat na het vertrek van Locadia het elftal afgestemd zal moeten worden op Luuk de Jong. Zo diep zijn we dus al gezonken en doet mij het ergste vrezen voor de 2e seizoenshelft. Cocu heeft blijkens deze uitspraak niets geleerd van afgelopen seizoen waarin hij Luuk 30 wedstrijden liet aankloten zonder te scoren en wisselen en het spel van PSV niet om aan te gluren was. En we uiteindelijk op een kansloze plek eindigden en uitgeschakeld werden door Osijek in het voorseizoen. Ik opper toch nog maar een keer tegen beter weten in om Cocu te ontslaan. IJdele hoop waarschijnlijk maar ik blijf dromen.
 
Laatst bewerkt:
Godverdomme wat heb ik geschreeuwd en gescholden. Ik spring net door de kamer heen bij de goal. Hendrix en Brenet kan echt niet. Mauro is echt een gaaf spelertje! Blij als v. Ginkel terug is!
 
Luuk de Jong krijgt van mij een 0 voor de wedstrijd, een 10 voor de goal, en een punt aftrek voor dat misselijkmakende vingertje na het doelpunt. Een 4 dus als eindcijfer.

Vingertje was tegen de Heracles aanhang, heb het liever niet maar vind t minder erg dan tegen de eigen aanhang
 
Ik ben het eens dat Luuk tergend traag is en dat zijn kopballen slappe hap zijn (moet je voorstellen dat Luuk dezelfde kracht en richting heeft als bij Lozano, die afgekeurde goal ..), toch heeft hij met een assist en een goal prima statistieken in deze wedstrijd. Mourinho zou tevreden zijn, Guardiola niet.

Klopt helemaal!
 
Die commentator van studio Ajax mag wat mij betreft ook wel opzouten als hij vindt dat lozano een schwalbe maakt en geel verdient. Zet dan meteen gewoon je Ajax pet op eikel!
 
Die commentator van studio Ajax mag wat mij betreft ook wel opzouten als hij vindt dat lozano een schwalbe maakt en geel verdient. Zet dan meteen gewoon je Ajax pet op eikel!

Een schwalbe? Hij blijft staan en gaat daarna onderuit na de botsing met de keeper, waarbij staan blijven mij geen optie leek.
 
Een schwalbe? Hij blijft staan en gaat daarna onderuit na de botsing met de keeper, waarbij staan blijven mij geen optie leek.

Precies! De strafschop van Heracles vond hij dan wel weer volledig terecht.
Ik heb via via gehoord dat hij inmiddels in zijn Ajax pyjama onder zijn Ajax dekbed ligt te dromen van de godenzonen :finger:
 
Precies! De strafschop van Heracles vond hij dan wel weer volledig terecht.
Ik heb via via gehoord dat hij inmiddels in zijn Ajax pyjama onder zijn Ajax dekbed ligt te dromen van de godenzonen :finger:

Ach, over die pingel van Heracles kan je discussiëren. Past wat dat betreft in het rijtje van het gros van de eerder tegen gekregen pingels van dit seizoen, veelal 'ja je kan m geven, maar je kan het ook laten'.

Maar die gele kaart... wat een koekwous
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan