PSV - NK Osijek | Donderdag 27 juli 2017 | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Echte voetballers zijn boos omdat het hele team niet gewonnen heeft maar zeurpietje pröpper denkt alleen aan eigenbelang, nou Pröpper ga dan geen teamsport doen als je niet inzet voor het team.
 
Laatst bewerkt:
De penalty was er trouwens eentje buiten de 16. Dat viel me op.

Vanavond waren Bergwijn, Lozano, Isimat en Ginkel nog te pruimen. Vooral Bergwijn heeft laten zien dat ie een talentje is.

Ik heb het gevoel dat dit volgende week wel goedkomt. PSV was in principe sterker. Mochten we ons niet plaatsen volgende week dan moet er echt iets gaan gebeuren. Ook qua technische staf.

Volgende week dus vol aan de bak. En laten we daar nu eens met het mes tussen de tanden aankomen aub. Duels werden vanavond wel erg slap ingezet. Vooral de tweede helft.

Werk aan de winkel dus..
 
Het verschil tussen Ajax en PSV id dat Ajax in zo'n situatie zich een paniekaankoop in de persoon van ziyech kunnen veroorloven. Bij psv is de poet op.
 
Cocu vond het geen blamage.

Valse start, want we hadden in de eerste helft ruim 70% balbezit.....Cocu, grote pannenkoek,....wat koop je nu voor meer balbezit, terwijl de tegenstander 4 schoten op doel heeft en wij slechts 2... ??? Met hun 25% balbezit zijn ze veel gevaarlijker...laat staan dat zij volgende week 50% balbezit hebben.
 
Valse start, want we hadden in de eerste helft ruim 70% balbezit.....Cocu, grote pannenkoek,....wat koop je nu voor meer balbezit, terwijl de tegenstander 4 schoten op doel heeft en wij slechts 2... ??? Met hun 25% balbezit zijn ze veel gevaarlijker...laat staan dat zij volgende week 50% balbezit hebben.

Ik denk dat we volgende week exact hetzelfde gaan zien helaas.
 
De penalty was er trouwens eentje buiten de 16. Dat viel me op.

Vanavond waren Bergwijn, Lozano, Isimat en Ginkel nog te pruimen. Vooral Bergwijn heeft laten zien dat ie een talentje is.

Ik heb het gevoel dat dit volgende week wel goedkomt. PSV was in principe sterker. Mochten we ons niet plaatsen volgende week dan moet er echt iets gaan gebeuren. Ook qua technische staf.

Volgende week dus vol aan de bak. En laten we daar nu eens met het mes tussen de tanden aankomen aub. Duels werden vanavond wel erg slap ingezet. Vooral de tweede helft.

Werk aan de winkel dus..

Goed komen??? Denk het niet elk gelijkspel volstaat en wij moeten minimaal 2 keer scoren.

Wanneer gaat Jeroen een keer een penalty stoppen?
 
Goed komen??? Denk het niet elk gelijkspel volstaat en wij moeten minimaal 2 keer scoren.

Wanneer gaat Jeroen een keer een penalty stoppen?

De keeper zoiets verwijten? Penalty's is gokwerk. Wanneer gaat het tempo eens omhoog, of de creativiteit, tegen tegenstanders die niet willen voetballen. Dat gaan we het hele seizoen in thuiswedstrijden weer zien, in ieder geval tegen iedereen behalve Ajax en Feyenoord. En ergens ver in de Europa League, mag ik hopen. Daar moeten Cocu, en de hele technische staf en spelers, eens een antwoord op ziien te vinden. En Brands moet nog even hard doorwerken.

 
Man man man man man man man, wat is dat toch een ongelofelijk kut team zeg. Gewoon zoals verwacht blijven we weer lekker aankloten. Ik heb ajax uit staan lachen om die Westermann, maar ik denk dat Schwaab zelfs bij RKC nog op de bank zit. Iedereen, met een paar kleine uitzonderingen, staat er te voetballen alsof ze spelen om de jaarlijkse Kees Jansen trofee die aan het eind van het seizoen is te winnen bij een regio toernooi met de plaatselijke kroegenteams. Hoe krijg je het voor elkaar om je voor zulke wedstrijden jezelf totaal niet op te kunnen laden en er vol in te klappen? Dan krijg je een penalty tegen die duidelijk buiten het strafschopgebied was, maar dan nog moet je het winnen van dit ongelofelijke jankteam. Die gasten zaten na 20 minuten al op de grond met 'pijntjes', dacht dat ze in Kroatië hard waren maar dit was wel een stel mieten bij elkaar (en daar verliezen deze uilen van..).

Het enige positieve aan deze pot was Lozano, die laat in 10 minuten al meer dreiging zien dan die zak stront van een De Jong in een heel seizoen heeft laten zien. Dat zo'n geweldige voetballer in zo'n team met amateuristische zakken hooi moet voetballen, heb er nu al medelijden mee.
Dan open ik net Facebook met de gedachte 'misschien is er daar nog wat verandert', maar nee hoor. Meneer Cocu noemt het geen blamage, want we hadden gewoon 75% balbezit! WOW! 75%! Daarnaast hebben we ook minstens 1 diepe steekpass durven geven, het was echt wel een goede wedstrijd.

0 creativiteit, 0 passie en 0 strijd. Wij hebben minstens 3 spelers en 1 nieuwe trainer nodig om dit seizoen iets te presteren. Elk blind paard ziet toch wel dat we een fucking leider nodig hebben in de verdediging? Hoe kun je dan toch zo stront eigenwijs gaan roepen dat we echt genoeg hebben met nog een linksback? En hoe kun je blijven aankloten met zo'n lompe Duitser die beter kuilen kan gaan graven op een strand? Hoe blind ben je als je zulke gasten nog op durft te stellen? Er moet wel een heel groot wonder gebeuren wil dit seizoen gaan slagen.
 
Laatst bewerkt:
En die hebben net zoveel prijzen als PSV vorig jaar

Tja wat moet ik hier nou op zeggen? Ik help jou hopen dat PSV de knvb beker wint opdat het seizoen voor jou geslaagd mag zijn als jij me helpt hopen dat PSV slechts de finale haat van de Europa league zodat ik met mijn malle easy to please mentaliteit happy ben met het behalen van de EL finale
 
Het enige positieve aan dit resultaat is dat ze nu misschien eindelijk zien waar dit team staat. Maar aan de andere kant is dat een domme gedachte met die onbenullen.
 
Wat een aanfluiting..

Enige lichtpuntje is de klik die er tussen Lozano en Peirero lijkt te zijn
 
Valse start, want we hadden in de eerste helft ruim 70% balbezit.....Cocu, grote pannenkoek,....wat koop je nu voor meer balbezit, terwijl de tegenstander 4 schoten op doel heeft en wij slechts 2... ??? Met hun 25% balbezit zijn ze veel gevaarlijker...laat staan dat zij volgende week 50% balbezit hebben.

Inderdaad. Dat ze alsjeblieft heel snel ophouden met dit balbezit hoog druk zetten geneuzel, want daar kan dit PSV helemaal niks mee; sterker nog, het zorgt ervoor dat elke aanval strandt in een woud van verdedigers. We hebben nu weer 2 hele snelle jongens op de vleugels met Lozano en Bergwijn, dus ik zou het PSV aanraden om weer snel om te schakelen naar het countervoetbal waar PSV met Depay en Gini kampioen mee werd. Op balbezit spelen met hoog druk zetten werkt alleen als je een genadeloos hoog tempo hanteert, niet wanneer je zoals PSV het tempo van een zomeravond-vrije-tijds-partijtje hanteert, waarbij de verdediging van de tegenstander zelfs nog even tijd heeft om een partijtje te toepen voordat de bal bij ze in de buurt komt.

Er is nauwelijks dreiging geweest voor het doel van de tegenstander, en dat kwam niet omdat zij zo geweldig goed waren. Gezapig tempo van een verzameling slappelingen, geleid door de grootste slappeling, en de totaal verkeerde speelwijze tegen zo'n ploeg is de reden.

v.Ginkel zegt in een interview dat de absolute wil om te winnen ontbrak. Nou, tief dan lekker op bij PSV en ga dan sowieso geen topsport beoefenen; ongelooflijk zeg, van zo'n uitspraak zakt je broek toch gewoon af?

Het allereerste wat je moet hebben als topsporter is de absolute wil om te winnen; dat is de basis. Zelfs als je dan minder begenadigd bent qua talent, kun je er nog een mooie carrière van maken zolang je die absolute wil om te winnen hebt. Kuyt is daarvan een goed voorbeeld.









 
Ik meld me graag aan om voor 1/10 van hun salaris mezelf 90 minuten lang kapot te lopen. Ik kan er misschien niet veel meer van nadat ik 4 jaar geleden gestopt ben maar ik weet zeker dat ik meer kan verrichten dan die De Jong in een wedstrijd doet.
 
Ik ben hier gewoon echt ziek van. Ik hoopte een verfrissend PSV te zien. Natuurlijk had ik allang een andere trainer gewild voor dit seizoen, maar helaas zal dat niet gebeuren. Slechte tactiek, geen verrassingen in het spel, Je 2 meest creatieve spelers op de bank laten, Een centraal duo wat me terug doet denken aan Marcelo en Derijck, alhoewel ik Isimat nog wel hoog heb zitten, maar wel met een goeie verdediger ernaast, Een spits die maar mag blijven spelen, ondanks de onkunde, Een spits al een tijdlang rechtsbuiten laten spelen... drama drama. Hopelijk was dit een incident, maar ik ben er bang voor.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan