2 miljoen... Dat zou weer bevestigen dat Brands nooit goed is geweest in het verkopen van spelers die geen hype zijn. Benieuwd naar al die memsen die steeds naar verklaringen zoeken waarom Brands dit soort spelers bijna gratis laat vertrekken. Wie weet had hij ook de afspraak dat Andres hier maar 1 seizoen zou spelen en we nu daarom juist ontzettend blij moeten zijn dat hij 2 jaar bij PSV heeft gezeten.... blablabla

Guardado heeft 3 jaar bij PSV gespeeld. Moreno 2 jaar.
En als we alles wat de "pers" schrijft moeten geloven, dan denk ik dat het einde zoek is.....
 
Ik heb ook nergens gelezen dat Brands met dit lullige bedrag akkoord gaat, zou gewoon een belediging voor Guardado zijn en natuurlijk ook voor ons als supporter.
Bovendien gewoon geen zaken doen met die club, nooit meer.
Zou wel fijn zijn als Marcel dit even op twitter bevestigd.
 
Ik heb ook nergens gelezen dat Brands met dit lullige bedrag akkoord gaat, zou gewoon een belediging voor Guardado zijn en natuurlijk ook voor ons als supporter.
Bovendien gewoon geen zaken doen met die club, nooit meer.
Zou wel fijn zijn als Marcel dit even op twitter bevestigd.

Ja of op facebook of elke fan gewoon even belt om dit door te geven ;)
 
Als ik het artikel goed lees, denkt Betis met 2 miljoen weg te komen. Dus dat zegt (nog) niks over PSV en Brandts. Daarnaast hoop ik inderdaad dat PSV geen zaken meer wil doen met Betis en ook dat wordt in het artikel niet bevestigd.

Zijn die centen die PSV nog te goed had voor Robert eigenlijk ooit nog binnengekomen? Zo niet mag dat er direct bovenop als voorwaarde. En ook niet achteraf of in termijnen betalen; nee, alles in een keer, en wel direct.

Wel weer een suffe transfersom overigens; zeker als je ziet dat een nobody als Kongolo 15 miljoen oplevert. Heeft Guardado een aflopend contract oid?
 
Wat Ongezouten zegt; Flinke prijs voor Andres, ons rechtmatige geld voor Roberto, een schepje erbij en 100% vooraf betalen.

Ongelofelijk als Betis bij ons aan durft te kloppen. als we daarmee in zee gaan voor minder staan we dik voor paal.

Guardado mag wat mij betreft weg. Jammer hoor, een Guardado in topvorm kan nog jarenlang onze beste speler zijn.
Maar het zat eraan te komen, we hebben Hendrix, en die topvorm is er ook niet meer bij hem.

Ben toch heel blij dat hij voor ons is komen spelen! Was een mooi staaltje van Brands.

 
Wat Ongezouten zegt; Flinke prijs voor Andres, ons rechtmatige geld voor Roberto, een schepje erbij en 100% vooraf betalen.

Ongelofelijk als Betis bij ons aan durft te kloppen. als we daarmee in zee gaan voor minder staan we dik voor paal.

Guardado mag wat mij betreft weg. Jammer hoor, een Guardado in topvorm kan nog jarenlang onze beste speler zijn.
Maar het zat eraan te komen, we hebben Hendrix, en die topvorm is er ook niet meer bij hem.

Ben toch heel blij dat hij voor ons is komen spelen! Was een mooi staaltje van Brands.

Dat zegt ook iets over PSV en hoe men bekend staat namelijk dat er altijd wat te onderhandelen valt met Brands. Bij elke andere grote club hadden ze zich 3 keer bedacht voordat ze uberhaupt contact zouden leggen met hen. En door nu ook te gaan onderhandelen (mocht dat waar zijn)met hen bevestigt PSV alleen maar zijn softe en makkelijke status.
 
Er is destijds een betalingsregeling getroffen met Betis. Bij mijn weten loopt dat gewoon nog. Een dergelijke klant zou op mijn werk mooi 100% voor levering moeten betalen. Dus leveren wij Guardado niet voordat ze volledig betalen. En dan liefst niet een lullig bedrag.
 
Er is destijds een betalingsregeling getroffen met Betis. Bij mijn weten loopt dat gewoon nog. Een dergelijke klant zou op mijn werk mooi 100% voor levering moeten betalen. Dus leveren wij Guardado niet voordat ze volledig betalen. En dan liefst niet een lullig bedrag.

Betalingsregeling waarbij PSV niet al het geld kreeg waarop men recht had. En idd, als ze iets van 10 jaar geleden al niet kunnen aftikken, hoe wenst men dit dan te betalen? Met nootjes? Eerst de oude schuld afbetalen voordat er überhaubt over een ander gepraat kan worden.
 
Betalingsregeling waarbij PSV niet al het geld kreeg waarop men recht had. En idd, als ze iets van 10 jaar geleden al niet kunnen aftikken, hoe wenst men dit dan te betalen? Met nootjes? Eerst de oude schuld afbetalen voordat er überhaubt over een ander gepraat kan worden.

Inderdaad, vooraf betalen en dan krijgen zij Guardado...
misschien...
over een jaar...
of twee, drie.
 
Diverse media melden een naderend akkoord PSV en de betrouwbare club Real Betis. Ze zullen wel en een hoog bedrag hebben geboden anders kan ik de houding van PSV en het snelle handelen niet begrijpen. Maar dat verwacht ik niet echt, want Guardado is geen Memphis, Gini of Strootman, lees: geen hype....
 
Diverse media melden een naderend akkoord PSV en de betrouwbare club Real Betis. Ze zullen wel en een hoog bedrag hebben geboden anders kan ik de houding van PSV en het snelle handelen niet begrijpen. Maar dat verwacht ik niet echt, want Guardado is geen Memphis, Gini of Strootman, lees: geen hype....

Yep, Elfrink meldt zelfs dat deal in stroomversnelling is geraakt en Betis onderweg is naar Eindhoven om deal te beklinken. Begin bod is 2 miljoen. Zal dus waarschijnlijk afgerond worden op 2,5 miljoen, anders laat je een club niet naar deze kant op vliegen om te onderhandelen, tenzij het een club is waar je nog een appeltje mee te schillen hebt....o, wacht, Brands loopt Betis gewoon te zieken :D
 
Yep, Elfrink meldt zelfs dat deal in stroomversnelling is geraakt en Betis onderweg is naar Eindhoven om deal te beklinken. Begin bod is 2 miljoen. Zal dus waarschijnlijk afgerond worden op 2,5 miljoen, anders laat je een club niet naar deze kant op vliegen om te onderhandelen, tenzij het een club is waar je nog een appeltje mee te schillen hebt....o, wacht, Brands loopt Betis gewoon te zieken :D

Wat hier ook niet veel wordt vermeld is dat PSV "slechts" 3 miljoen betaald heeft voor Guardado....
Dus ik zou zeggen 4 miljoen en een strik erom.................
 
Welke idiote TD bedenkt dit : de meest bepalende speler van de afgelopen seizoenen bij PSV vertrekt voor een waardeloos bedrag van 1,5 miljoen euro naar Spanje...waar andere eredivisie-clubs vele miljoenen ontvangen voor hun spelers, soms wel meer dan 15 miljoen euro, doet PSV het steeds weer voor een appel en een ei...nog geen enkele speler van PSV die na het tijdperk Depay-Wijnaldum vertrokken is, heeft meer opgeleverd dan 5 miljoen euro....wat is er mis met het aan- en verkoopbeleid bij PSV...?? Als Topclub zijn wij de afgelopen tijd echt het lachertje van de eredivisie geworden, niemand neemt ons meer serieus, niet in Nederland maar ook niet in het buitenland...bijna gratis winkelen bij PSV....lijkt wel of Brands de afgelopen maanden een opheffingsuitverkoop houdt....dit wordt het failliet van PSV, want spelers gaan voor een prikkie weg en er komt nagenoeg niets aan kwaliteit voor terug, met als enig lichtpuntje nu, de komst van Lozano....Brands, je wordt bedankt voor bewezen diensten, maar nu oprotten graag...!!
Die andere eredivisieclubs verkopen spelers van begin twintig met een doorlopend contract. Hoe goed Guardado voor eredivisiebegrippen ook is, je hebt het wel over een dertiger die met een aflopend contract in de Nederlandse competitie voetbalt. Die heeft weinig restwaarde meer. Wat ook mee zal wegen is dat PSV zelf weinig heeft betaald voor Guardado en dat hij een grootverdiener is die met een jaarsalaris van 1,7 miljoen zwaar op de begroting drukt. Transferinkomsten kun je maar eenmalig inboeken, maar hoge salarissen en bonussen moet je jaarlijks ophoesten en bij PSV zijn die helaas nogal hoog. Zo zal Brands ook graag verlies pakken op een uitgaande transfer van prutser Maher om zijn salaris weg te kunnen strepen.

Wat betreft de rest van je geraaskal: Bruma is vorig jaar nog voor een kleine vijftien miljoen verkocht. Arias gaat ook echt niet voor een appel en een ei verkocht worden.
 
Yep, Elfrink meldt zelfs dat deal in stroomversnelling is geraakt en Betis onderweg is naar Eindhoven om deal te beklinken. Begin bod is 2 miljoen. Zal dus waarschijnlijk afgerond worden op 2,5 miljoen, anders laat je een club niet naar deze kant op vliegen om te onderhandelen, tenzij het een club is waar je nog een appeltje mee te schillen hebt....o, wacht, Brands loopt Betis gewoon te zieken :D

Ongelooflijk dat PSV nog zaken wil doen met Betis Sevilla. Zou alleen mogelijk moeten zijn als door Betis het ontbrekende bedrag van de transfer van Robert ook op tafel wordt gelegd. En daarbij een behoorlijke transfersom voor Guardado.

De mores in de voetbalwereld is ver te zoeken. :sick:
 
Terug
Bovenaan Onderaan