Het enige dat ik kan bedenken is dat dat nou net een positie is waar PSV ruim in z'n jasje zit?

Nou dat vind ik ook wel meevallen hoor. Rigo is meer een verdedigend/controlerende middenvelder. Mauro en Gudmunsson kunnen prima als buitenspeler uit de voeten. Dan heb je alleen nog Lonwijk. Nou die kan op zich wel wat, maar vind Kalioglu echt een klasse beter. Kalioglu is de meest getalenteerde middenvelder in Nederland van zijn generatie. Daar maak je altijd ruimte voor. Buitenkansjes zoals Brands dat noemt.
 
Overigens heb ik nog een suggestie voor het middenveld. Wellicht ietwat controversieel. Maar zou Ibi niets zijn voor PSV? We missen na het vertrek van Guardado een kapitein op het middenveld. Hij is vreselijk blessuregevoelig, maar dat zou je contractueel misschien moeten afdekken. Maar een middenveld met Ibi, Van Ginkel (in goede doen) en Pereiro lijkt mij zo gek nog niet. Was een kind van de club en in zijn laatste seizoen aanvoerder. Die band kan hij moeiteloos overnemen van Marco. Schiet maar raak voor een knaak zou ik zeggen (op mijn post) :D
 
Overigens heb ik nog een suggestie voor het middenveld. Wellicht ietwat controversieel. Maar zou Ibi niets zijn voor PSV? We missen na het vertrek van Guardado een kapitein op het middenveld. Hij is vreselijk blessuregevoelig, maar dat zou je contractueel misschien moeten afdekken. Maar een middenveld met Ibi, Van Ginkel (in goede doen) en Pereiro lijkt mij zo gek nog niet. Was een kind van de club en in zijn laatste seizoen aanvoerder. Die band kan hij moeiteloos overnemen van Marco. Schiet maar raak voor een knaak zou ik zeggen (op mijn post) :D

Absoluut geen Afellay naar Eindhoven halen....na PSV is hij overal geflopt en zit niet eens meer bij Oranje....dus, nee, aub !!
 
Overigens heb ik nog een suggestie voor het middenveld. Wellicht ietwat controversieel. Maar zou Ibi niets zijn voor PSV? We missen na het vertrek van Guardado een kapitein op het middenveld. Hij is vreselijk blessuregevoelig, maar dat zou je contractueel misschien moeten afdekken. Maar een middenveld met Ibi, Van Ginkel (in goede doen) en Pereiro lijkt mij zo gek nog niet. Was een kind van de club en in zijn laatste seizoen aanvoerder. Die band kan hij moeiteloos overnemen van Marco. Schiet maar raak voor een knaak zou ik zeggen (op mijn post) :D

Het probleem is dat je straks met een erg dure kracht zit die regelmatig in de lappemand zit. Dat kan nooit een goede aanvoerder zijn. Maar een fitte Ibi is uiteraard een zeer welkome aanvulling.
 
Het probleem is dat je straks met een erg dure kracht zit die regelmatig in de lappemand zit. Dat kan nooit een goede aanvoerder zijn. Maar een fitte Ibi is uiteraard een zeer welkome aanvulling.

Eens. Daarnaast zou hij dan de grootste concurrent van Pereiro worden. En die moet ook zijn centjes nog opbrengen.
 
Eens. Daarnaast zou hij dan de grootste concurrent van Pereiro worden. En die moet ook zijn centjes nog opbrengen.

Aan de andere kant als hij de concurrentiestrijd van Ibi niet wint gaat hij ook niet veel centjes opleveren. Over het algemeen wordt een speler beter van concurrentie ik zou alleen liever zien dat de verdedigers wat meer onderlinge concurrentie zouden hebben.
 
Ik zou ibi zeker graag zien. Ibi kan ook op de flanken uit de voeten en speelde zijn laatste seizoen bij PSV als Box-to-Box met Bakkal voor hem.
probleem is dat je wel een controlerende middenvelder nodig hebt bij PSV.. Van Ginkel is dat niet en Ibi zal dat nooit worden. Hendrix en Rosario zijn onze controlerende jongens nu op het middenrif. Haal je Ibi dan wordt hij Óf een concurrent voor Vn Ginkel (wat hij niet wint) of voor Pereiro (die net lekker speelt) en voor beide jongens Kun je ook Ramselaar al neerzetten.

je zou het kunnen proberen met Ibi op '10' en Pereiro opnieuw op de rechterflank. Daar scoorde Pereiro vorig seizoen toch gewoon 10 doelpunten. Dat zou ik nog wel willen zien. En dan kan je afspreken dat Ibi en Pereiro kunnen wisselen aangezien Beiden zowel op 10 als op de vleugel uit de voeten kunnen
 
Het probleem is dat je straks met een erg dure kracht zit die regelmatig in de lappemand zit. Dat kan nooit een goede aanvoerder zijn. Maar een fitte Ibi is uiteraard een zeer welkome aanvulling.

Als er niets aan hem mankeerde was hij ook niet haalbaar geweest voor PSV. Brands was toch ook heel creatief met een constructie bedenken om Lozano te halen? Dan mag hij ook een slimme constructie bedenken om Ibi te halen en de risico's te beperken voor PSV bij langdurige blessure.

Eens. Daarnaast zou hij dan de grootste concurrent van Pereiro worden. En die moet ook zijn centjes nog opbrengen.

Zie hem liever op een middenveld mét Pereiro.

Aan de andere kant als hij de concurrentiestrijd van Ibi niet wint gaat hij ook niet veel centjes opleveren. Over het algemeen wordt een speler beter van concurrentie ik zou alleen liever zien dat de verdedigers wat meer onderlinge concurrentie zouden hebben.

Ik ben ook voorstander van meer concurrentiestrijd. Ramselaar vormt totaal geen bedreiging voor het huidige middenveld.

 
Als er niets aan hem mankeerde was hij ook niet haalbaar geweest voor PSV. Brands was toch ook heel creatief met een constructie bedenken om Lozano te halen? Dan mag hij ook een slimme constructie bedenken om Ibi te halen en de risico's te beperken voor PSV bij langdurige blessure.





Ik ben ook voorstander van meer concurrentiestrijd. Ramselaar vormt totaal geen bedreiging voor het huidige middenveld.

Eens. Aan de andere kant PSV het zich niet veroorloven dat na Maher ook Pereiro of Lozano hun geld niet gaan opbrengen. Denk ik.
 
Retro Willems Ibi zal geen goedkope kracht zijn en als hij regelmatig geblesseerd is dan heeft het zelfs voor psv geen zin om hem te halen. Win hebben goede verdedigers nodig op dit moment.
 
Retro Willems Ibi zal geen goedkope kracht zijn en als hij regelmatig geblesseerd is dan heeft het zelfs voor psv geen zin om hem te halen. Win hebben goede verdedigers nodig op dit moment.

We zijn de salarissen kwijt van grootverdieners Guardado, Moreno en Pröpper. Ik zie niet in waarom er geen ruimte zou zijn voor ibi en een sterke centrale verdediger qua salaris. Qua transfersom denk ik niet dat Ibi veel hoeft te kosten. Je zou hem zelfs een jaartje kunnen huren. We hebben zeker goede verdediger nodig, maar een sterke leider op het middenveld na het wegvallen van Guardado zou ook niet misstaan. Van Ginkel scoorde weer en verbloemde daarmee zijn slechte spel gisteren. Wie weet valt het qua blessures wel mee aangezien de intensiteit in de eredivisie veel minder hoog ligt dan in de PL. Heeft Brands ook meteen een mooi argument om Ibi te overtuigen. Als Van Ginkel en Hendrix beide in goede vorm steken zou je kunnen kiezen voor 4-4-2 met Pereiro op '10, Ibi rechtshalf, Van Ginkel linkshalf en Hendrix verdedigende middenvelder.
 
Ten Hag vindt dat Yassin Ayoub toe is aan een stap hogerop en tipt hem voor Ajax, PSV of Feyenoord....zou Ayoub, gezien vorig seizoen en nu de eerste vier wedstrijden, een aanwinst zijn voor PSV...??
 
Ten Hag vindt dat Yassin Ayoub toe is aan een stap hogerop en tipt hem voor Ajax, PSV of Feyenoord....zou Ayoub, gezien vorig seizoen en nu de eerste vier wedstrijden, een aanwinst zijn voor PSV...??

Ik zie liever Ten Hag zelf. De vorige Utrecht aankoop bevalt me ook niet zo....
 
Joe Ledley (de welshman, CM, 30 jaar, linkspoot, schat aan PL ervaring) zit nog zonder club. Zou in mijn ogen voor een club als PSV een geweldige aanwinst zijn, zeker gezien het huidige gebrek aan geboren leiders op het middenveld. Probleem is dat hij weinig ritme heeft (sinds 2017 geen basis meer, voorbereiding gemist) maar als er salarisbudget is dan zou een versterking zeer welkom zijn.
 
Laatst bewerkt:
Joe Ledley (de welshman, CM, 30 jaar, linkspoot, schat aan PL ervaring) zit nog zonder club. Zou in mijn ogen voor een club als PSV een geweldige aanwinst zijn, zeker gezien het huidige gebrek aan geboren leiders op het middenveld.

Die transfervrije spelers kunnen dus het hele jaar door gehaald worden?
Ik zat laatst door het lijstje met transfervrije linksbacks te bladeren, het is allemaal geen geweldige top maar ik zag genoeg spelers waar we 10x meer aan hebben dan Brenet of Paal. Genoeg ervaren jongens die echt nog wel een balletje kunnen trappen zoals De Ceglie, oud-speler van Juventus. Kost geen drol, ja salaris maar huren kon blijkbaar wel dus dan boeit het nog niks. Snap niet dat er soms niet wat meer in die transfervrije markt wordt geïnvesteerd.
 
Typisch gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken.

Dat zeggen we op dit Forum veel te snel over een aantal spelers uit de Eredivisie, terwijl we in eigen huis nauwelijks betere spelers hebben....te groot voor het servet, maar te klein voor het tafellaken....daar spreekt ontzettend veel arrogantie uit....in de laatste fase van vorig seizoen opperde ik bijvoorbeeld om Weghorst te halen voor de positie van Luuk en Locadia en men vond het hier op het Forum een belachelijk voorstel....maar nu na 5 wedstrijden in de competitie is Weghorst wel topscoorder met 6 doelpunten en ook vorig seizoen had hij er veel meer gemaakt dan Luuk of Locadia....dus, we moeten als PSV zijnde maar een toontje of twee lager gaan zingen dit seizoen....
 
Dat zeggen we op dit Forum veel te snel over een aantal spelers uit de Eredivisie, terwijl we in eigen huis nauwelijks betere spelers hebben....te groot voor het servet, maar te klein voor het tafellaken....daar spreekt ontzettend veel arrogantie uit....in de laatste fase van vorig seizoen opperde ik bijvoorbeeld om Weghorst te halen voor de positie van Luuk en Locadia en men vond het hier op het Forum een belachelijk voorstel....maar nu na 5 wedstrijden in de competitie is Weghorst wel topscoorder met 6 doelpunten en ook vorig seizoen had hij er veel meer gemaakt dan Luuk of Locadia....dus, we moeten als PSV zijnde maar een toontje of twee lager gaan zingen dit seizoen....

Weghorst gaat bij PSV echt niet beter spelen dan De Jong of Locadia.
 
Terug
Bovenaan Onderaan