Hendrix ook. Die kan ook linksback spelen. :shifty:

Zelfs voor Brenet zijn diverse (mooie) clubs geïnteresseerd. Voor Hendrix is er werkelijk waar nooit interesse geweest. De reden lijkt mij duidelijk. In zowel Engeland, Spanje als Italië haal je zo'n speler met gemak op uit de tweede divisie. Ik vind hem nog slechter dan Brenet.
 
Zelfs voor Brenet zijn diverse (mooie) clubs geïnteresseerd. Voor Hendrix is er werkelijk waar nooit interesse geweest. De reden lijkt mij duidelijk. In zowel Engeland, Spanje als Italië haal je zo'n speler met gemak op uit de tweede divisie. Ik vind hem nog slechter dan Brenet.

Nou verkoop hem dan. :gc: € 5.000.000,= is geboden. :ai: Aan interesse heb je niets als je niet verkoopt. :shifty:
Als hij al vervangen kan worden door een beperkte huurling die een half seizoen zou komen waarom belandt hij dan niet op de bank?
 
Nou verkoop hem dan. :gc: € 5.000.000,= is geboden. :ai: Aan interesse heb je niets als je niet verkoopt. :shifty:
Als hij al vervangen kan worden door een beperkte huurling die een half seizoen zou komen waarom belandt hij dan niet op de bank?

Dat is bezien vanuit de club. Punt die ik wilde maken is dat het zelfs Brenet is gelukt om de interesse van clubs te trekken (en niet de allerminsten). Hendrix is nooit ergens genoemd bij een club.
 
Dat is bezien vanuit de club. Punt die ik wilde maken is dat het zelfs Brenet is gelukt om de interesse van clubs te trekken (en niet de allerminsten). Hendrix is nooit ergens genoemd bij een club.

Anderzijds, middenvelders kan je overal halen, een goede LB is heel schaars als ik onze scouts moet geloven ;)
 
Anderzijds, middenvelders kan je overal halen, een goede LB is heel schaars als ik onze scouts moet geloven ;)

Dat laatste is zeker waar, maar in principe is er altijd wel interesse in een basisspeler van PSV, los van de positie, zeker na zoveel jaar clubdienst. Ik vind het echt opvallend dat er in al die jaren niets bekend is geworden over interesse in Hendrix. Het is echt een simpele houten klaas die niet in PSV 1 zou mogen spelen.
 
Dat laatste is zeker waar, maar in principe is er altijd wel interesse in een basisspeler van PSV, los van de positie, zeker na zoveel jaar clubdienst. Ik vind het echt opvallend dat er in al die jaren niets bekend is geworden over interesse in Hendrix. Het is echt een simpele houten klaas die niet in PSV 1 zou mogen spelen.

Mijn opmerking was meer n geintje ;), vind je punt zeer valide, was mijzelf nog niet opgevallen. Van de basiself is er door de jaren heen verder alleen in Schwaab en v. Ginkel (maar dat is huur, dus anders) geen interesse geweest als ik het goed heb.
 
Dat laatste is zeker waar, maar in principe is er altijd wel interesse in een basisspeler van PSV, los van de positie, zeker na zoveel jaar clubdienst. Ik vind het echt opvallend dat er in al die jaren niets bekend is geworden over interesse in Hendrix. Het is echt een simpele houten klaas die niet in PSV 1 zou mogen spelen.

:unsure:
Hendrix liet interesse Ajax links liggen: "Wist dat ik een kans kreeg"

http://www.soccernews.nl/news/284407...een-kans-kreeg

‘Ajax toont opnieuw interesse in jonge verdediger van PSV’

http://ajaxonline.org/8-ajaxreport-n...n-psv%E2%80%99


;)
 
En dat we ook gewoon niet eens iemand van hetzelfde niveau hebben lopen om te wisselen. Niet eens hetzelfde niveau! Laat dat maar even rustig op je inwerken...

Is toch ongelooflijk... Het enige dat je als linksback moet kunnen is op tijd je poot uitsteken en een beetje in de weg lopen. F@ck, anders doe ik het zelf wel.
 
5 miljoen weigeren voor deze nietsnut die niet eens bij Heracles zou opvallen. Lachen toch.

Je gooit je oude schoenen toch ook niet weg voordat je nieuwe gekocht hebt? Daarbij, zelfs als we een LB hadden gekocht / gehuurd had ik Brenet nog willen behouden als invaller
 
Terug
Bovenaan Onderaan