Elftal van de maand – januari

https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/2095416/elftal-van-maand-januari22

Er zijn nog niet veel wedstrijden gespeeld in januari, toch wisten deze elf op te vallen in de eerste maand van 2018.

Jonas Svensson staat in de achterhoede met Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt van Ajax en Joshua Brenet van lijstaanvoerder PSV. :ai:
Keeper Jeroen Zoet incasseerde in de Eredivisie in januari slechts één tegendoelpunt en is daarom de beste keeper deze maand.


:D
 
Elftal van de maand – januari

https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/2095416/elftal-van-maand-januari22

Er zijn nog niet veel wedstrijden gespeeld in januari, toch wisten deze elf op te vallen in de eerste maand van 2018.

Jonas Svensson staat in de achterhoede met Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt van Ajax en Joshua Brenet van lijstaanvoerder PSV. :ai:
Keeper Jeroen Zoet incasseerde in de Eredivisie in januari slechts één tegendoelpunt en is daarom de beste keeper deze maand.


:D

Zo zie je wederom hoe moeilijk het is om een goede LB te vinden :shifty:
 
Elftal van de maand – januari

https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/2095416/elftal-van-maand-januari22

Er zijn nog niet veel wedstrijden gespeeld in januari, toch wisten deze elf op te vallen in de eerste maand van 2018.

Jonas Svensson staat in de achterhoede met Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt van Ajax en Joshua Brenet van lijstaanvoerder PSV. :ai:
Keeper Jeroen Zoet incasseerde in de Eredivisie in januari slechts één tegendoelpunt en is daarom de beste keeper deze maand.


:D

:D
 
Hendrix ook. Die kan ook linksback spelen. :shifty:

Tja, in principe kan iedereen op linksback spelen, maar of het ook een succes wordt is een ander verhaal. Brenet is geen succes, maar ik weet zeker dat Hendrix op die plek nog minder succes zou hebben. Zet dan maar Ritzmaier op die plek. Sowieso een linkspoot. Hendrix moet je echt uit de verdediging weglaten want dat is 1 groot drama.
 
Tja, in principe kan iedereen op linksback spelen, maar of het ook een succes wordt is een ander verhaal. Brenet is geen succes, maar ik weet zeker dat Hendrix op die plek nog minder succes zou hebben. Zet dan maar Ritzmaier op die plek. Sowieso een linkspoot. Hendrix moet je echt uit de verdediging weglaten want dat is 1 groot drama.

Ritzmaier is zelfs op zijn favoriete positie nauwelijks goed genoeg voor de Eredivisie. Als linksback is hij niveau JL. Dan schat ik Brenet toch wel een stuk hoger in.
 
Je gooit je oude schoenen toch ook niet weg voordat je nieuwe gekocht hebt? Daarbij, zelfs als we een LB hadden gekocht / gehuurd had ik Brenet nog willen behouden als invaller

Die nieuwe schoenen hadden ze al lang in huis moeten hebben...
 
Brenet speelde erg sterk en verdient wat mij betreft een dikke pluim.Paar prima voorzetten en toen er druk op hem stond bracht hij keer op keer voetballend de oplossing.Je gaat nog denken dat hij wel degelijk een goede speler is.;)

Benieuwd naar de linksback die PSV bijna schijnt binnen te hebben.Wie wordt wiens backup?
 
Brenet speelde erg sterk en verdient wat mij betreft een dikke pluim.Paar prima voorzetten en toen er druk op hem stond bracht hij keer op keer voetballend de oplossing.Je gaat nog denken dat hij wel degelijk een goede speler is.;)

Benieuwd naar de linksback die PSV bijna schijnt binnen te hebben.Wie wordt wiens backup?

Ik mag hopen dat Brenet zich volgend seizoen weer mag gaan richten op de rechtsbackpositie.
 
Ik mag hopen dat Brenet zich volgend seizoen weer mag gaan richten op de rechtsbackpositie.

Brenet rechtsback, Viergever linksback, en geen back-up(s). Als dat geen genieten wordt!
 
Waarom? Brenet speelt rechts altijd minder dan links, heb ik het idee.

Prima pot van Brenet gisteren!

Ik heb juist het tegenovergestelde, gisteren speelde hij prima maar over het algemeen speelt hij bedroevend linksachter.
 
En wanneer speelde hij dan erg goed op rechtsachter?

Erg goed is natuurlijk overdreven, maar hij heeft in de voorgaande seizoenen zeker periodes gehad waar hij de positie aardig invulde. Brenet lijkt zich comfortabeler te voelen op rechts dan links, wat natuurlijk niet gek is. Hij heeft alleen pech dat Arias een paar klassen beter is. Ik vind het geen geweldenaar maar hij is een aardige back up voor op rechts.
 
Brenet is gewoonweg niet goed genoeg voor PSV. Aardige speler voor de middenmoot van de eredivisie of op de bank als backup, maar zou niet in de basis van PSV moeten spelen. Als er een bod komt op Brenet, direct accepteren, beter voor Brenet en beter voor PSV.
 
Brenet is gewoonweg niet goed genoeg voor PSV. Aardige speler voor de middenmoot van de eredivisie of op de bank als backup, maar zou niet in de basis van PSV moeten spelen. Als er een bod komt op Brenet, direct accepteren, beter voor Brenet en beter voor PSV.
Behalve Arias is geen enkele verdediger van PSV geschikt om voor een topclub te spelen. Allemaal back up materiaal die door Brands als vaste waarde zijn neergezet. Toegegeven, Brands doet het goed: onze normen mbt de verdedigingslinie zijn behoorlijk bijgesteld. Dat heeft Brands goed voor elkaar gekregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan