En door dit soort berichten blijft de ene prutser de andere prutser het hand boven het hoofd houden, zucht zucht zucht.
Als je hem niet mag afbranden na zijn 200% falen in de afgelopen wedstrijd + alle overige, wanneer dan wel. Ongeacht zijn positie op het veld zie je gewoon dat die man moeite met alles heeft, maar Cocu is net zo als velen hier op het forum helaas, zo'n type die geen 3 goede kansen geeft maar 300 kansen. Bah bah bah, dat het niveau al zo laag gezonken is als zulke spelers die constant falen nog in bescherming genomen worden.


https://i.gyazo.com/f1473ec97f99d7d4a6740b5253ebb8ed.png

Ik ben het met je eens dat Brenet geen kans meer verdient. Hij is té vaak door de mand gevallen. Dat is geen afbranden, maar een simpel feit. Hij hoort niet in PSV 1, zelfs niet als reserve.
 
En door dit soort berichten blijft de ene prutser de andere prutser het hand boven het hoofd houden, zucht zucht zucht.
Als je hem niet mag afbranden na zijn 200% falen in de afgelopen wedstrijd + alle overige, wanneer dan wel. Ongeacht zijn positie op het veld zie je gewoon dat die man moeite met alles heeft, maar Cocu is net zo als velen hier op het forum helaas, zo'n type die geen 3 goede kansen geeft maar 300 kansen. Bah bah bah, dat het niveau al zo laag gezonken is als zulke spelers die constant falen nog in bescherming genomen worden.


https://i.gyazo.com/f1473ec97f99d7d4a6740b5253ebb8ed.png

Dat komt omdat jij zo geweldig bent in het lezen van berichten. Ik krijg nu waarschijnlijk in de volgende reactie ook naar me toegeworpen dat ik een Brenet fanboy ben omdat ik dit zeg.
 
Brenet is de oorzaak van al het kwaad op de wereld. Ik geloof echt dat hij de oprichter van IS is, het ebola virus heeft verspreid en de waarde van de Euro heeft verneukt.

En dat allemaal terwijl hij in 1945 tijdens het Proces van Neurenberg al ter dood veroordeeld werd.
 
En door dit soort berichten blijft de ene prutser de andere prutser het hand boven het hoofd houden, zucht zucht zucht.
Als je hem niet mag afbranden na zijn 200% falen in de afgelopen wedstrijd + alle overige, wanneer dan wel. Ongeacht zijn positie op het veld zie je gewoon dat die man moeite met alles heeft, maar Cocu is net zo als velen hier op het forum helaas, zo'n type die geen 3 goede kansen geeft maar 300 kansen. Bah bah bah, dat het niveau al zo laag gezonken is als zulke spelers die constant falen nog in bescherming genomen worden.


https://i.gyazo.com/f1473ec97f99d7d4a6740b5253ebb8ed.png
Brenet is niet goed genoeg voor psv maar dat hij door Cocu als linksback wordt ingezet tegenover Schaken is eerder een grote blunder van de trainer dan het falen van deze jongen tijdens die wedstrijd.
Bovendien ben ik het met velen niet eens dat hij niet als reserve kan dienen: welke reserve rechtsback zou beter zijn dan Brenet maar tegelijk ook haalbaar voor psv? Wie? Noem eens maar een paar alternatieven en ik ben de eerste om je gelijk te geven indien die speler haalbaar zou zijn.
 
Brenet is de oorzaak van al het kwaad op de wereld. Ik geloof echt dat hij de oprichter van IS is, het ebola virus heeft verspreid en de waarde van de Euro heeft verneukt.

Nee joh. Hij is wel zwart maar geen Marokkaan.
 
Dat komt omdat jij zo geweldig bent in het lezen van berichten. Ik krijg nu waarschijnlijk in de volgende reactie ook naar me toegeworpen dat ik een Brenet fanboy ben omdat ik dit zeg.

Dat je zijn fanboy bent is weer oud nieuws, hoef ik niet te herhalen toch :rf:
Het gaat om het idee dat die overal te kort komt, ongeacht de positie, hij heeft genoeg kansen en momenten gehad en faalt 9/10 keer, of het tegen Schaken is of Pietje om de hoek, Brenet dollen is net zo easy als een mc-flurry bestellen in de mc drive.

Zolang men die pannenkoek kansen en hoop blijft geven zal er niks aan de situatie veranderen, alleen graaft die zijn eigen graf dieper, want beter word hij absoluut niet. Dus eerst erkennen dat die gozer een baantje in de kantine verdient dan gaan we in oplossingen denken van wie op zijn plaat moet komen of gekocht moet worden, stap voor stap.

Probleem met dit PSV en velen is dat er teveel kansen geboden worden, dat horen clubs te doen die niks voorstellen of niks te bieden hebben, een topclub die blijft trekken aan een Brenet is gewoon grootste dieptepunt die je kan treffen. Als er nou hoop was, ook een klein beetje kan je het nog over je hart heen strijken en de gok nemen, maar deze gozer was ruk, blijft ruk en word eerder rukker dan beter, dus geef iemand anders de kans, die het voor het eerst een paar keer beter of net zo ruk mag proberen.
 
Laatst bewerkt:
Brenet is niet goed genoeg voor psv maar dat hij door Cocu als linksback wordt ingezet tegenover Schaken is eerder een grote blunder van de trainer dan het falen van deze jongen tijdens die wedstrijd.
Bovendien ben ik het met velen niet eens dat hij niet als reserve kan dienen: welke reserve rechtsback zou beter zijn dan Brenet maar tegelijk ook haalbaar voor psv? Wie? Noem eens maar een paar alternatieven en ik ben de eerste om je gelijk te geven indien die speler haalbaar zou zijn.

Ik denk ook dat Cocu een stevige misser heeft gemaakt door te experimenteren met Brenet als linksback. Nog niet zo dramatisch als Erik Meijer op die positie, maar toch. Deed me een beetje denken aan de poging om Narsingh als linksbuiten te laten spelen.
 
Cocu brandt Brenet niet af. Dat valt alleen maar te prijzen, dat is hoe het een coach betaamt.
 
Brenet is niet goed genoeg voor psv maar dat hij door Cocu als linksback wordt ingezet tegenover Schaken is eerder een grote blunder van de trainer dan het falen van deze jongen tijdens die wedstrijd.
Bovendien ben ik het met velen niet eens dat hij niet als reserve kan dienen: welke reserve rechtsback zou beter zijn dan Brenet maar tegelijk ook haalbaar voor psv? Wie? Noem eens maar een paar alternatieven en ik ben de eerste om je gelijk te geven indien die speler haalbaar zou zijn.

Ik heb geen alternatieven, maar dat maakt het vertoonde niveau niet acceptabeler. Als je vrijwel iedere wedstrijd die je speelt, amper of niet voldoet, heb je niks te zoeken bij PSV. Dat Cocu een fout heeft gemaakt is duidelijk. Dat ontslaat Brenet echter niet van het leveren van een solide prestatie. Kuyt is ook geen verdediger...
 
Terechte complimenten. Brenet herstelde zich vandaag redelijk van die wanprestatie van afgelopen dinsdag. Maar ik mag niet hopen dat het nog lang duurt met Poulsen, het houdt niet over zo.

Het is wel zo dat Brenet gewoon een prima pot speelde, maar Guardado gaf hem ook regelmatig rugdekking om ballen te heronderscheppen.
 
Brenet is opgeroepen voor Jong Oranje. Nu gun ik het die jongen natuurlijk, maar is het in Nederland dan serieus zo slecht gesteld qua rechtsbacks?
 
Brenet is opgeroepen voor Jong Oranje. Nu gun ik het die jongen natuurlijk, maar is het in Nederland dan serieus zo slecht gesteld qua rechtsbacks?

Een ander perspectief: Het gaat om Jong Oranje, er een hoop spelers die bij middenmoters en degradatiekandidaten spelen (en 1 van Go Ahead). Dan denk ik dat ze blij mogen zijn met een speler die 2 jaar eredivisie-ervaring heeft en vorig seizoen in het kampioenschapsjaar 18 wedstrijden speelde.
 
Een ander perspectief: Het gaat om Jong Oranje, er een hoop spelers die bij middenmoters en degradatiekandidaten spelen (en 1 van Go Ahead). Dan denk ik dat ze blij mogen zijn met een speler die 2 jaar eredivisie-ervaring heeft en vorig seizoen in het kampioenschapsjaar 18 wedstrijden speelde.

Dat lijkt mij ook. Hateboer er ook bij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan