Hij is zeker niet minder dan welke andere "analist" ook.
En waarschijnlijk ziet hij PSV vaker voetballen dan het geval is bij menig figuur bij ESPN, SV, Rondo of hoe al die programma's van die overbetaalde, ook maar een (bevooroordeelde) mening verkondigende lieden ook heten.
Overbetaald? Die gasten moeten ook verplicht ajax kijken, ik snap wel dat daar een flinke vergoeding tegenover hoort te staan ;)
 
Bij de Skiete Willy podcast zat deze week Aad de Mos. Die staat ook niet bekend als iemand waar men hier graag naar luistert, maar tussen het slappe gelul wat bij deze podcast hoort door viel mij op dat de beste man toch best kijk heeft op het spelletje. Ook wel het een en ander meegemaakt en bereikt, natuurlijk. Hoeft van mij niet iedere week, maar zo een keertje vond ik het prima om te luisteren.
Ik vind Aad de Mos perfect om bij in slaap te vallen. Net als Maarten van Rossem. Wauwelt lekker in een monotoom patroontje..
 
Ik heb Rondo toch even terug gekeken. Het is echt cult TV. Eerste half uur over Ajax lullen. Vervolgens komt aan het eind van de uitzending PSV aan bod met de melding van Wytze dat men in Eindhoven waarschijnlijk met stoom uit de oren naar de uitzending kijkt omdat het alleen maar over Ajax en Feyenoord ging. En 3 minuten later komen ze via PSV uit bij Ajax en moet nota bene Van der Vaart ze vertellen dat ze het niet wéér over Ajax moeten hebben.

Wat wil je dan dat ze over psv lullen? Na 2 min ben je klaar, alles is te goed en er is niks nieuws verder. Kampioen was je al in november, verder gebeurt er niks en draait alles te goed, ben je dus zo klaar en totaal niet boeiend voor het publiek.

Dat ajaks in de grootste shitshow zit in hun geschiedenis is dan logische prio, en valt er meer over te lulle. Dan 5 koppen die elkaar napraten met ja psv is en was de beste, eh ja dat was het dan over psv. Dus ik snap de verontwaardiging niet dat ajaks de show steelt (negatief en terecht ) in de media momenteel. Wat bij hun speelt is veel meer shocking dan wij die gewoon super draaien.
 
Wat wil je dan dat ze over psv lullen? Na 2 min ben je klaar, alles is te goed en er is niks nieuws verder. Kampioen was je al in november, verder gebeurt er niks en draait alles te goed, ben je dus zo klaar en totaal niet boeiend voor het publiek.

Dat ajaks in de grootste shitshow zit in hun geschiedenis is dan logische prio, en valt er meer over te lulle. Dan 5 koppen die elkaar napraten met ja psv is en was de beste, eh ja dat was het dan over psv. Dus ik snap de verontwaardiging niet dat ajaks de show steelt (negatief en terecht ) in de media momenteel. Wat bij hun speelt is veel meer shocking dan wij die gewoon super draaien.
Dat klopt. Maar het schijnt dat als het heel goed gaat met Ajax, dat het ook dan alleen over Ajax gaat. En daarom kijk ik dus nooit. Dat scheelt een hoop ergernis.
 
Wat wil je dan dat ze over psv lullen? Na 2 min ben je klaar, alles is te goed en er is niks nieuws verder.
Nee ik ‘wil’ ook niks. Ik vind dit perfect. Gewoon een 50 jarige oud prof voetballer die stil is en naar het plafond staart als het om PSV gaat.

Wytze: Marco, wat vind jij dan eigenlijk van PSV?

Marco schrikt wakker

Marco: ehhhhh, wat vind ik van PSV????
 
Mooi die beelden uit 1988. Volgens mij was dat Nielsen die snel richting dug out rende toen de tribune besloot het veld op te rennen.
 
Daar komt nog nog nij dat PSV nog geen kampioen is. Ik vind zo'n term als officieus kampioen maar een rare. Je bent kampioen of je bent het niet in mijn optiek. Dus ik denk dat er komende zondag best wel wat aandacht gaat naar PSV.

Nou nu echt kampioen en de halve uitzending over Fucking Slot
 
Nee, ik vond het een mooie uitzending en vond ook de wat meet inhoudelijke tactische analyse leuk en interessant. Ik hoop wel dat Bosz ook nog even langskomt volgende week of daarna om ook iets te vertellen over zijn tactiek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan