PSV - Vitesse | Zaterdag 13 april | Eindstand 6-0

Rednas

Administrator
Administrator
rd7D4S5.png


GPX7aVE.png
 
Laatst bewerkt:
Een van de laatste potjes op weg naar het kampioenschap tegen een Vitesse wat misschien over 2 weken niet meer bestaat. Kan een grote uitslag worden. Je hoopt dat Psv wat genadig is qua uitslag alhoewel dat voor Vitesse ook niet zoveel zal uitmaken. 4-0 dan maar?
 
Het is ook niet handig om he club topscorer Van Ginkel steevast op de bank te houden. Ongeveer de enige die nog wat goals kon maken.

Beetje beladen wedstrijd wel.
 
We hebben deze tweede helft gezien dat het elftal het wel eens moeilijk heeft om zich te focussen. Ik denk daarom een magere 2-0 overwinning in een matige pot. PSV heeft meer tegenstand nodig om goed te spelen.
 
Een duel dat weer gewoon op 0-0 begint.

Een PSV dat gelukkig eindelijk weer een keertje schitterde tegen AZ , maar daarvoor nog de grootste moeite had met alles en iedereen , zelfs met Excelsior tot Mauro ver na rust doel trof.
Spelers die na zaterdag j.l. hopelijk niet overmoedig zijn geworden.
Tegen een getergde tegenstander die vecht voor letterlijk lijfsbehoud en beschikt over een drietal ex-clubgenoten die dus extra gemotiveerd zijn.

Dat mensen de gebruikelijke onzin over een "eitje" of een "makkie" uitkramen, omdat ze niet weten dat in een sport waarin het "all in the game" is, je pas kampioen bent als de achtervolgers je echt niet meer kunnen inhalen, is een bekend verschijnsel.

Hopelijk weten Bosz en zijn staf de spelers nog steeds in te prenten dat 100 procent focus opnieuw absoluut noodzakelijk is om weer drie punten toe te voegen aan het totaal.
Waarna de titel waarnaar we zo smachten weer iets dichterbij gekomen is. Niet meer en niet minder dan dat.
Forza PSV.
 
We hebben deze tweede helft gezien dat het elftal het wel eens moeilijk heeft om zich te focussen. Ik denk daarom een magere 2-0 overwinning in een matige pot. PSV heeft meer tegenstand nodig om goed te spelen.
2-0 is zuinig tegen een Vitesse dat in een crisis zit
 
Vitesse kon zich thuis tegen NEC echt oprichten nog, ze gaven alles. Maar toch 0-3 verliezen. Dat was een enorme mentale tik. Ik verwacht ze daarom lang zo fel niet als tegen NEC, ook omdat ze niet thuis spelen.
Ze zullen wel massaal gaan verdedigen, maar daar zijn ze echt slecht in.

PSV moet wel scherp zijn, en met t mes tussen de tanden spelen omdat het kampioenschap al geroken kan worden.
Als ze dat zijn, dan verwacht ik minstens 4-0.
 
Terug
Bovenaan Onderaan