2Oiigor.png



Het wordt steeds erger. 😲
 
Begin te verlangen naar de tijd dat Nike de shirts deed..
Nieuwe thuisshirts van Liverpool zijn ook door Nike ontworpen. Kun je zien op dezelfde twitterpagina; echt een spuuglelijke boord.
Zie op internet de suggestie dat het een link is naar het oude testbeeld zoals we dat van de TV kennen, Philips was de bedenker van dit testbeeld. Vergezocht verhaal om dit shirt nog een soort van link aan de club en sponsor te geven.

Maar ja, wel kekke kleurtjes en dat vinden hele jonge fans dan wel weer leuk heb ik wel eens horen zeggen. En die hebben minder met de historie. Zal mij benieuwen hoeveel fans van boven de 30 je gaat zien met dit gedrocht.
Ja, en je zou denken dat de afzetmarkt voor die shirtjes groter is onder volwassenen dan kinderen, dus ook marketingtechnisch is het niet echt een gewedige of logische zet.

Ik zie er ook in de verste verte geen link naar het 'oude testbeeld' in, maar ook dat is, ook al komt het van Philips, geen porum op een voetbalshirt.
Die verfstrook vloekt ook behoorlijk met de 'tech' details in de kleuren en het assymetrische stoort me eraan.
 
Dit vind ik wel heel lelijk. Wat is mis met een mooie blauw tweede tenue? Ik vrees het ergste voor het thuis shirt!
 
Als ik de shirt leaks beetje kijk, komt historie op plek #27 bij de ontwerpers. Het opvallen, show stelen en dat men er veel over praat ( en dus naar HUN logo kijkt ) staat op #1. Shirt is dus nu al direct goedgekeurd en geslaagd, of je het mooi of lelijk vind is ff bijzaak en niet relevant. Want ze weten ook wel de echte fans het kopen al plakken ze er 4 drollen op als achtergrond, en de selectieve fan hoeft maar eens in zoveel jaar toe te happen voor een nieuw shirt en dat is dan ook succes voor hun. Met de thuisshirtjes houdt men nog beetje rekening met tradities, uitshirt of 3de shirt is leef je uit idee bij de makers

Kwakkie als iedereen het leuk vind: WAT EEN LELIJK KUT SHIRT, DAAR ZOU IK ZELFS VIA CHINA GEEN GELD VOOR BETALEN

Kwakkie als iedereen het kut vindt: maar bij de bookmakers staat het wel bovenaan
 
Enige wat we nog kunnen hopen is dat dit het uitshirt is voor PSV vrouwenelftal, aangezien het ook een vrouw is die erin poseert; en dat de mannen een andere krijgen.:hope:

Ik kan ook gewoon echt geen lelijker PSV-utshirt vinden; die van 1996/1997 en 2011-2013 komen in de buurt, en die van 1982-1984 met dat lelijke groen, maar toen stond er in ieder geval nog Philips op het shirt om de pijn een beetje te verzachten.

 
Laatst bewerkt:
Kwakkie als iedereen het leuk vind: WAT EEN LELIJK KUT SHIRT, DAAR ZOU IK ZELFS VIA CHINA GEEN GELD VOOR BETALEN

Kwakkie als iedereen het kut vindt: maar bij de bookmakers staat het wel bovenaan
Zolang de opmerking maar fophef creëert, ergens krijg je het gevoel dat iemand een flink tekort aan moederliefde heeft gehad....
 
Kwakkie als iedereen het leuk vind: WAT EEN LELIJK KUT SHIRT, DAAR ZOU IK ZELFS VIA CHINA GEEN GELD VOOR BETALEN

Kwakkie als iedereen het kut vindt: maar bij de bookmakers staat het wel bovenaan

Pannenkoek, lees is ff goed mijn bericht voor je dom en grappig gaat doen, waar zeg ik dat ik pro of tegen de shirt ben dan wijsneus :rolleyes:
Was totaal neutraal bericht met algemene info er in, knap dat jij weer bijdehand en dom komt doen en shit voor jezelf gaat invullen, dus hou je vingers beter ff stil gast of leer lezen, ga niet voor mij shit invullen met je bullshit
 
Dit vind ik wel heel lelijk. Wat is mis met een mooie blauw tweede tenue? Ik vrees het ergste voor het thuis shirt!
Dat blijft toch gewoon hetzelfde qua kleuren. Met het uitshirt valt nog wel te experimenteren. Thuis shirt is eigenlijk gewoon altijd zo'n beetje hetzelfde.
 
Pannenkoek, lees is ff goed mijn bericht voor je dom en grappig gaat doen, waar zeg ik dat ik pro of tegen de shirt ben dan wijsneus :rolleyes:
Was totaal neutraal bericht met algemene info er in, knap dat jij weer bijdehand en dom komt doen en shit voor jezelf gaat invullen, dus hou je vingers beter ff stil gast of leer lezen, ga niet voor mij shit invullen met je bullshit

Het feit dat je algemene bullshit deelt nadat iedereen zit te zeiken is juist mijn punt, pannenkoek man broer gast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan