PSV in de (sociale) media

In de AD voetbalpodcast is ook toegelicht dat journalisten uiteraard al erg tijdig aan een dergelijk boek moeten gaan beginnen. Anders komt het veel te laat uit. Een gokje dus.
 
Dit is zó ontzettend dom.

Kampioenschap is idd nog niet binnen.
Maar ook dat bijzinnetje 'Met grote overmacht' is alleszins zeker.
9 punten voorsprong en 93 punten totaal is grote overmacht ja.
4 punten voorsprong en 88 punten al toch een stuk minder.
Als ik schrijver geweest zou zijn, was ik hiermee al lang begonnen. Had ik tijdens de kerst wat te doen gehad.

Ik snap dit forum echt niet.
Geniet nou eens van de overmacht.
Dat eeuwige getwijfel hier.

-Nauwelijks een punt gepakt in de laatste minuut. Bijna altijd eerder beslist.
-Geen lucky PSV scheidsrechterlijke beslissingen tegen of mee gehad die er echt wat toe deden.
-Geen gestolen punten, misschien die tegen Twente-thuis, maar eigenlijk zelfs die niet, qua kansenverhouding.
-22! potjes met meer dan 1 doelpunt verschil gewonnen van de 29.
-18 punten voorsprong op de nr 3, 33 pnt voorsprong op Ajax.
-1 potje verloren en dan denken dat er in de laatste 5 wedstrijden er 3 verloren gaan en in totaal 4 niet gewonnen gaan worden???

En dan het nog steeds raar vinden dat er al een kampioensboek geschreven wordt.

Jullie zijn vreemde snuiters.
 
Laatst bewerkt:
Als ik schrijver geweest zou zijn, was ik hiermee al lang begonnen. Had ik tijdens de kerst wat te doen gehad.

Ik snap dit forum echt niet.
Geniet nou eens van de overmacht.
Dat eeuwige getwijfel hier.
Echt he..
Dit kan gewoon niet meer misgaan. Die kans is bijna nul. En na morgen wat mij betreft 0,0. 9 plus 1 doelsaldo punt. Komop zeg. 10 punten voorsprong met nog 4 wedstrijden na morgen. Deze is binnen.
 
Als ik schrijver geweest zou zijn, was ik hiermee al lang begonnen. Had ik tijdens de kerst wat te doen gehad.

Ik snap dit forum echt niet.
Geniet nou eens van de overmacht.
Dat eeuwige getwijfel hier.

-Nauwelijks een punt gepakt in de laatste minuut.
-Geen lucky PSV scheidsrechterlijke beslissingen tegen of mee gehad die er echt wat toe deden.
-Geen gestolen punten, misschien die tegen Twente-thuis, maar eigenlijk zelfs die niet, qua kansenverhouding.
-22! potjes met meer dan 1 doelpunt verschil gewonnen van de 29.
-18 punten voorsprong op de nr 3, 33 pnt voorsprong op Ajax.

En dan het nog steeds raar vinden dat er al een kampioensboek geschreven wordt.

Ik twijfel niet.

Ik vind het altijd dom om de huid te verkopen voor de beer geschoten is.
Nou ben ik fel tegen de jacht, dus dat is ook niet verwonderlijk misschien.

Een boek schrijven kunnen ze wel eerder doen, maar waarom nu al uitbrengen?
Kvind t het amsterdams arrogant. Ik houd er niet van.
 
Ik twijfel niet.

Ik vind het altijd dom om de huid te verkopen voor de beer geschoten is.
Nou ben ik fel tegen de jacht, dus dat is ook niet verwonderlijk misschien.

Een boek schrijven kunnen ze wel eerder doen, maar waarom nu al uitbrengen?
Kvind t het amsterdams arrogant. Ik houd er niet van.
Precies dit, dat men al bezig is met boeken is evident, maar breng het pas uit als t zover is, zolang duurt dat ook niet meer want we worden gewoon kampioen.
 
Kan mij ook voorstellen dat het ED lucht heeft gekregen van het boek van de VK en daarom eerder komt. Boek van de VK lijkt mij ook interessanter.
 
Ik twijfel niet.

Ik vind het altijd dom om de huid te verkopen voor de beer geschoten is.
Nou ben ik fel tegen de jacht, dus dat is ook niet verwonderlijk misschien.

Een boek schrijven kunnen ze wel eerder doen, maar waarom nu al uitbrengen?
Kvind t het amsterdams arrogant. Ik houd er niet van.
Het wordt ook pas uitgebracht als PSV kampioen is. Je kunt nu alleen alvast bestellen.
 
Het wordt ook pas uitgebracht als PSV kampioen is. Je kunt nu alleen alvast bestellen.
VI brengt sinds jaar en dag ook een kampioensspecial uit, heel snel na het kampioenschap. Daar zijn de journalisten natuurlijk al veel langer mee bezig (en als het spannend is in de competitie werken ze al aan specials over meerdere clubs), maar je kunt 'm pas bestellen als de kampioen bekend is. Zo hoort het ook.
 
Een boek schrijven kunnen ze wel eerder doen, maar waarom nu al uitbrengen?
Kvind t het amsterdams arrogant. Ik houd er niet van.
Nu al promoten is t meer. Neem aan dat er in t boek ook lijstjes met de statistieken van t complete seizoen en met de interviews of beschrijvingen van t kampioensfeest. En zo raar is t ook weer niet, deze weken plus de drie weken rondom t daadwerkelijk binnenhalen zullen de meeste mensen bestellen neem ik aan? Zie t als perpernoten in de winkel als de Sint nog op de pakjesboot zit. ;)

Kwalijk zal wel zijn als Bozs al met n dummy exemplaar bij de komende persconferentie aanschuift. Maar dit is meer hoe de markt altijd werkt. Kan je de club weinig kwalijk nemen.
 
Nu al promoten is t meer. Neem aan dat er in t boek ook lijstjes met de statistieken van t complete seizoen en met de interviews of beschrijvingen van t kampioensfeest. En zo raar is t ook weer niet, deze weken plus de drie weken rondom t daadwerkelijk binnenhalen zullen de meeste mensen bestellen neem ik aan? Zie t als perpernoten in de winkel als de Sint nog op de pakjesboot zit. ;)

Kwalijk zal wel zijn als Bozs al met n dummy exemplaar bij de komende persconferentie aanschuift. Maar dit is meer hoe de markt altijd werkt. Kan je de club weinig kwalijk nemen.

Ik vind pepernoten in september in de winkel ook niks :maniac:

De club kwalijk nemen? Wie doet dat?
Dit is een uitgave van het ED toch?
Omdat het in de ED shop staat ging ik er van uit dat het te koop is al.

Als het promo is, met een dikke disclaimer dat enkel bij kampioenschap enz enz, dan is t een ander verhaal.
 
De club kwalijk nemen? Wie doet dat?
Excuus, priming. Ik las “Amsterdams arrogant” als meer iets voor Ajax. Maar kan natuurlijk ook gewoon op de stad/regio omgeving van die club slaan. Las meer tussen je regels dan er stond.
 

Ik zit een beetje op youtube, ben alvast wat voorpret ivm komende kampioenschap aan het verzamelen. Er staan volledige wedstrijden op. Leuk kanaal..
 
Terug
Bovenaan Onderaan