PEC Zwolle - PSV | Zaterdag 24 februari | Eindstand: 1-7

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
tEVq34E.png


dTkRArQ.png
 
Hmm, valt weer samen met De Mol, wordt weer slepen met schermen dus.
Heb overigens echt geen idee hoe PEC het doet, is voor mijngevoel dit jaar een beetje een grijze middenmoter?
 
Zelfs ik had deze door, maar ik zou zeggen: wie kijkt dat nu?
Volgens de kijkcijfers zo'n 2 miljoen kijkers. Of, zoals je kan noemen, 2 miljoen Molloten

Vermoed dat er een kans is dat meer mensen de mol kijken dan Pec PSV as zaterdag.
 
Volgens de kijkcijfers zo'n 2 miljoen kijkers. Of, zoals je kan noemen, 2 miljoen Molloten

Vermoed dat er een kans is dat meer mensen de mol kijken dan Pec PSV as zaterdag.
Rages gaan altijd langs me heen. Ik verbaas me dan wel over mensen, die graag naar semi bekende Nederlanders in spelprogramma’s willen kijken.
 
Rages gaan altijd langs me heen. Ik verbaas me dan wel over mensen, die graag naar semi bekende Nederlanders in spelprogramma’s willen kijken.
Dat kan, maar iets wat al 24 seizoenen meeloopt zou ik niet als rage duiden.

Andersom kan een niet voetballiefhebber ook zeggen dat ie het niet snapt dat mensen naar 22 semi-bekende Nederlanders kijken die achter een bal aan hollen ;)
 
Lastig tussendoortje dit. Stugge ploeg in een kloten stadion. Onze aanvallers niet echt in vorm.
Ook niet echt eerlijk dat zij 3 dagen meer rust hebben gehad. Alle ingrediënten voor een gelijkspelletje.

Desondanks denk ik: 0-7
 
Hmm, valt weer samen met De Mol, wordt weer slepen met schermen dus.
Heb overigens echt geen idee hoe PEC het doet, is voor mijngevoel dit jaar een beetje een grijze middenmoter?
Slepen met schermen? Je kijkt toch gewoon eerst PSV en daarna Wie is de Mol?

Dat ga je niet tegelijk kijken...
 
Meerdere keren geweest Budapest, vond het steeds leuk. Weet niet wat je interesses zijn, maar parlement is wel een architectonisch kunststukje. Taal is een uitdaging, zoek degenen die mogelijk Engels kunnen, vaak de jongeren. De ouderen zijn beter in een andere vreemde taal. :CENSORED:

On topic: ik hang blijkbaar altijd tussen hoop en vrees in, maar je wilt hier gewoon winnen. Echter de pot van Dortmund zit ook in de benen. Tegen Dortmund zag het spel er in fasen goed uit, afronding mocht beter, maar ja het tempo ligt hoog in de CL. Rendement halen uit je spel. De statistieken bij Zwolle uit zijn netjes voor PSV. Als ze kansen zorgvuldig mee om gaan moet je kunnen winnen bij Zwolle.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan