Jenson Seelt (V)


Weet niet veel van Jong PSV, maar is een goede kopper dacht ik, en hij scoort veel voor een CV. Is hij echter een goede talentvolle verdediger? Is 1M of meer (na wat onderhandelen) mooi meegenomen?
Hij is momenteel onze beste centrale verdediger in Jong. VdBlaak heeft meer potentie, maar is nog een stuk jonger, en volgens mij alle anderen zijn fillers.

Toch betwijfel ik ten zeerste of Seelt het eerste van PSV zou kunnen halen. 1 miljoen en een flinke doorverkoop zou ik zomaar doen. Kan VdBlaak alles spelen in Jong.
 
Hij is momenteel onze beste centrale verdediger in Jong. VdBlaak heeft meer potentie, maar is nog een stuk jonger, en volgens mij alle anderen zijn fillers.

Toch betwijfel ik ten zeerste of Seelt het eerste van PSV zou kunnen halen. 1 miljoen en een flinke doorverkoop zou ik zomaar doen. Kan VdBlaak alles spelen in Jong.
Wat moet je met 1 miljoen en straks misschien 2 miljoen er bij? Als hij de beste cv van Jong psv is, dan kan hij net zo goed eerst zijn debuut maken in het Eerste. Dan ben je namelijk veel meer waard dan 1 miljoen.
 
Wat moet je met 1 miljoen en straks misschien 2 miljoen er bij? Als hij de beste cv van Jong psv is, dan kan hij net zo goed eerst zijn debuut maken in het Eerste. Dan ben je namelijk veel meer waard dan 1 miljoen.
(Zijn debuut heeft hij al gemaakt)

Maar nja, we hebben best wel wat CV's. Als dit middelmaat is en daarom over 1 of 2 jaar gratis wegloopt, dan kun je nu nog wat geld ervoor krijgen. Zeker met doorverkoop - als hij het daar toch goed gaat doen - kan het interessant zijn. Gevalletje Piroe.
 
Wat moet je met 1 miljoen en straks misschien 2 miljoen er bij? Als hij de beste cv van Jong psv is, dan kan hij net zo goed eerst zijn debuut maken in het Eerste. Dan ben je namelijk veel meer waard dan 1 miljoen.
Ik betwijfel of onze cv's heel veel meer waard zijn dan 3 miljoen
 
Geen supertalent, maar aan de andere kant is verdedigen natuurlijk ook een ervaringsvak, en het lichaam heeft hij wel om een goede verdediger te worden. Het zou me niets verbazen als hij het in Engeland wel aardig gaat doen, ik zie hem meer als een gevalletje Jordy de Wijs dan een speler waar PSV echt naar, zou moeten, streven om achterin te hebben.
 
Je hoort jaren dat het een talent is. En dan willen we 'm nu gaan ruilen voor een afdanker van Burnley en een beetje geld?
 

Toptransfer voor PSV-verdediger Jenson Seelt, die naar een van de meest bijzondere clubs in Engeland gaat​

Verdediger Jenson Seelt gaat weg bij PSV. De 20-jarige Edenaar heeft recent aan aanbieding gekregen van zowel Burnley als Sunderland en heeft ervoor gekozen om bij de laatste club te gaan spelen. Sunderland maakt naar verluidt een bedrag van ongeveer twee miljoen euro over naar PSV, dat daarmee een belangrijke pijler onder het beloftenteam verliest.


 

Toptransfer voor PSV-verdediger Jenson Seelt, die naar een van de meest bijzondere clubs in Engeland gaat​

Verdediger Jenson Seelt gaat weg bij PSV. De 20-jarige Edenaar heeft recent aan aanbieding gekregen van zowel Burnley als Sunderland en heeft ervoor gekozen om bij de laatste club te gaan spelen. Sunderland maakt naar verluidt een bedrag van ongeveer twee miljoen euro over naar PSV, dat daarmee een belangrijke pijler onder het beloftenteam verliest.


Mooi bedrag nog. Toch best bijzonder dat best wat van onze verdedigers die het hier niet redden naar een Engelse club gaan. Sunderland is ook niet zo klein
 

Toptransfer voor PSV-verdediger Jenson Seelt, die naar een van de meest bijzondere clubs in Engeland gaat​

Verdediger Jenson Seelt gaat weg bij PSV. De 20-jarige Edenaar heeft recent aan aanbieding gekregen van zowel Burnley als Sunderland en heeft ervoor gekozen om bij de laatste club te gaan spelen. Sunderland maakt naar verluidt een bedrag van ongeveer twee miljoen euro over naar PSV, dat daarmee een belangrijke pijler onder het beloftenteam verliest.


Prima. Ik had niet zoveel vertrouwen in een basisplaats bij PSV1, nu is er weer ruimte in Jong en hebben we er ook wat aan overgehouden. Hopelijk ook een doorverkooppercentage, want het kan snel gaan daar in Engeland.
 
Ik dacht dat die Jong verdedigers selectievulling waren, de keren dat ik keek was dat wel de achilleshiel. Sunderland is toch best een aardige stap.
 
Ik ben wel benieuwd hoe Jong-PSV er volgend seizoen uit gaat zien, want we houden weinig spelers over op deze manier. Maar goed, een mooi bedrag voor Seelt, in ieder geval eens een keer iemand verkocht voor hij transfervrij de deur uit gaat.
 

Toptransfer voor PSV-verdediger Jenson Seelt, die naar een van de meest bijzondere clubs in Engeland gaat​

Verdediger Jenson Seelt gaat weg bij PSV. De 20-jarige Edenaar heeft recent aan aanbieding gekregen van zowel Burnley als Sunderland en heeft ervoor gekozen om bij de laatste club te gaan spelen. Sunderland maakt naar verluidt een bedrag van ongeveer twee miljoen euro over naar PSV, dat daarmee een belangrijke pijler onder het beloftenteam verliest.


Ik vind het goed dat die weggaat voor een prima bedrag, alleen had ik graag wel gezien dat PSV het trucje zou uithalen waardoor wij wel vaker genaaid worden, een terugkoopoptie van een paar miljoen als die het goed doet, zo moeten wij het ook een keer gaan spelen als we met de grote jongens willen meedoen.
 
Ik vind het goed dat die weggaat voor een prima bedrag, alleen had ik graag wel gezien dat PSV het trucje zou uithalen waardoor wij wel vaker genaaid worden, een terugkoopoptie van een paar miljoen als die het goed doet, zo moeten wij het ook een keer gaan spelen als we met de grote jongens willen meedoen.
Weet niet of een speler daar oren naar heeft. Vanuit PL verkocht worden naar ED met de mogelijkheid om terug te komen klinkt toch positiever dan andersom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan