Israël & Palestina

Ik lees dat er ook andere groeperingen bij waren betrokken. Of je het nou wel of niet ermee eens bent, dit is het gevolg van polarisatie. (Extreem) rechts hebben hun momenten gehad mbt corona en boerendemonstraties. Nu krijg je tegenbewegingen natuurlijk. Oorzaak en gevolg
Ik zie de relatie niet met de boerenprotesten?

Het is erg spijtig dat er ook ordinaire relschoppers op deze demonstraties afkomen.
 
Ik zie de relatie niet met de boerenprotesten?

Het is erg spijtig dat er ook ordinaire relschoppers op deze demonstraties afkomen.
Tegen de boeren protesten is niks gedaan. Dus zien andere groeperingen dat als reden ook behoorlijk ver te gaan. Dat krijg je als er met 2 maten wordt gemeten
 
Tegen de boeren protesten is niks gedaan. Dus zien andere groeperingen dat als reden ook behoorlijk ver te gaan. Dat krijg je als er met 2 maten wordt gemeten
Er is wel wat gedaan?
https://nos.nl/artikel/2440717-afgelopen-weken-ruim-honderd-arrestaties-na-boerenprotesten
 
Er is wel wat gedaan?
https://nos.nl/artikel/2440717-afgelopen-weken-ruim-honderd-arrestaties-na-boerenprotesten
Wel wat, maar weinig. Ze waren behoorlijk ontwrichtend.
 
Dan is het dus de vraag hoe gemiddeld dit land is.

Ze zijn al sinds januari bezig om minder te bombarderen of aan te vallen omdat ze geen munitie meer hebben. Ze krijgen miljardensteun voor munitie uit amerika, maar moeten het geld voor75% besteden in amerika. Dus geen wapens en munitie is ook geen geld en dus geen oorlog. Daar waar de Hamas kan rekenen op geld en steun uit het Midden Oosten, daar waar geld geen probleem is.
 
Ze zijn al sinds januari bezig om minder te bombarderen of aan te vallen omdat ze geen munitie meer hebben. Ze krijgen miljardensteun voor munitie uit amerika, maar moeten het geld voor75% besteden in amerika. Dus geen wapens en munitie is ook geen geld en dus geen oorlog. Daar waar de Hamas kan rekenen op geld en steun uit het Midden Oosten, daar waar geld geen probleem is.
NIet meer hebben of niet meer zeggen te hebben. We gaan t wel zien op termijn.
 
Er is wel wat gedaan?
https://nos.nl/artikel/2440717-afgelopen-weken-ruim-honderd-arrestaties-na-boerenprotesten
Als ze gelijke monniken gelijke kappen hadden toegepast was er m.e. ingezet toen ze minister van de Wal bedreigden of snelwegen blokkeerden.
 
De relschoppers horen er niet bij, de uva demonstranten zijn geweldloos enzo. Maar waarom zou je dan met gezichtsbedekking gaan onderhandelen???

 
De relschoppers horen er niet bij, de uva demonstranten zijn geweldloos enzo. Maar waarom zou je dan met gezichtsbedekking gaan onderhandelen???


Je gaat toch niet onderhandelen met mensen die hun gezicht niet tonen?
 
Omdat ze bedekt zijn kun je dat niet hard maken lijkt me, dat het geen demonstranten van de school zijn die voor het geweld hebben gezorgd
Ik zie geen enkele reden voir vreedzame demonstranten om hun geicht te bedekken idd. Geeft te denken en bizar dat de UvA hier gewoon mee akkoord gaat.
 
De relschoppers horen er niet bij, de uva demonstranten zijn geweldloos enzo. Maar waarom zou je dan met gezichtsbedekking gaan onderhandelen???


Je gaat toch niet onderhandelen met mensen die hun gezicht niet tonen?
Het is gewoon tuig van de richel, schorremorrie, uitschot, gespuis, schorem, samenraapsel, geteisem, rapaille.
 
Terug
Bovenaan Onderaan