Hoe nu verder in 2024/2025

Selectie/opstelling voorspellen is lastig. Als er 1 wijzing is bij dan kan er al veel veranderen in de transfers die gaan volgen?
 
Er gaat volgend jaar echt nog helemaal niemand met knikkende knieeen aan de wedstrijd tegen Ajax beginnen. Voorheen ging men aantreden de schade te beperken nu heeft iedereen het gevoel dat er tegen Ajax nog wel wat te halen valt. En dat…dat maakt alles anders.
 
Hoe kijk men hier aan tegen een eventuele terugkeer van Depay?
Dit is compleet gebaseerd op een onderbuikgevoel, maar heb er een gevoel bij dat het een teleurstelling zou worden. Zal dan wat salaris betreft erg duur zijn en het is maar net hoe Depay er op dat moment mentaal in zit. Echt een leider zoals Luuk is hij niet en het is ook wel een speler die altijd voor het allerhoogste is gegaan. Of hij het dan nog kan opbrengen om de echte kartrekker te zijn bij PSV, op een niveau dat hij eigenlijk al heeft uitgespeeld, valt te bezien. Ook wel het gevoel dat er bij Memphis wat te veel randzaken spelen op ieder gegeven moment. Hoe hij zich uit, met wie hij omgaat. Niet alles daarvan vind ik een probleem, maar de media duikt daar natuurlijk wel weer boven op.

Ik weet het niet. Ergens heb ik ook wel weer een zwak voor hem, maar ik heb er mijn twijfels bij.
 
Hoe kijk men hier aan tegen een eventuele terugkeer van Depay?
Lijkt me geen goed idee. Er is de afgelopen dagen veel positiefs gezegd over de chemie in de spelersgroep en ik ben bang dat Memphis een andere vibe zou introduceren die niet tot een verbetering zal leiden. Bovendien lijkt hij NL wel ontgroeid te zijn, dus dat moeten we dan maar niet willen.

Van de mogelijke vertrekkers die hier genoemd worden verbaast het mij dat Benitez er tussen staat. Zijn daar geruchten over ? Ik dacht dat hij het wel prima vindt hier en hij hoeft van mij ook niet zo nodig weg.
 
Volgens Sosa gaan we volgend seizoen pas het echte Ajax zien met alles wat ze nu geleerd hebben, dus ik zou jezelf niet te rijk rekenen.

Met Kroatië zal die helaas na 3 wedstrijden klaar zijn op het EK, dus alle tijd om voor te bereiden op het nieuwe kampioensjaar van ajaks 🥸
 
Het blijft me verbazen dat die Kroaten van Ajax international zijn.

Ja ze kunnen niks, 3x bijna wereldkampioen, zo slecht zijn ze... Ik weet niet wat men de kroaten (en de rest) in de Bijlmer voedt, want iedereen is er slecht en das geen kroatisch issue alleen dan.
 
Ja ze kunnen niks, 3x bijna wereldkampioen, zo slecht zijn ze... Ik weet niet wat men de kroaten (en de rest) in de Bijlmer voedt, want iedereen is er slecht en das geen kroatisch issue alleen dan.
Precies. Zet Sutalo maar neer in plaats van Ramalho en Sosa nu op de plek van Dest en je wordt weer fluitend kampioen.
 
Zou het niet goed zijn om Babadi een jaar te verhuren bij een club waar hij alles speelt? (Denk aan een FC Utrecht of zo)? Op 10 Proberen Tillman te kopen en Til dan als 2e nummer 10. Saibari kan er ook nog spelen.
 
Ja ze kunnen niks, 3x bijna wereldkampioen, zo slecht zijn ze... Ik weet niet wat men de kroaten (en de rest) in de Bijlmer voedt, want iedereen is er slecht en das geen kroatisch issue alleen dan.
Ik vind Kroatië een hartstikke goed team. Vandaar dat het mij verbaast dat zij nog in aanmerking komen voor dat team. De Nederlandse internationals worden inmiddels vakkundig genegeerd.
 
Ik vind Kroatië een hartstikke goed team. Vandaar dat het mij verbaast dat zij nog in aanmerking komen voor dat team. De Nederlandse internationals worden inmiddels vakkundig genegeerd.

Kroatische vijver is maar 3 miljoen mensen, is geen NL waar je 18 miljoen hebt + nog duizend exotische eilanden waar je talenten kan 'plukken' :lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan