Hoe nu verder in 2024/2025

Zou het niet goed zijn om Babadi een jaar te verhuren bij een club waar hij alles speelt? (Denk aan een FC Utrecht of zo)? Op 10 Proberen Tillman te kopen en Til dan als 2e nummer 10. Saibari kan er ook nog spelen.
Opzich een goed idee. Laar Babadi maar minuten maken elders.
 
Zou het niet goed zijn om Babadi een jaar te verhuren bij een club waar hij alles speelt? (Denk aan een FC Utrecht of zo)? Op 10 Proberen Tillman te kopen en Til dan als 2e nummer 10. Saibari kan er ook nog spelen.
Klopt het is niet goed. Babadi gewoon bij PSV laten.
Verhuren van spelers gewoon niet doen.
 
Wat gaan we eigenlijk doen met Pepi? Want De Jong kun je in zijn vorm niet op de bank zetten, maar Pepi moet wel echt gaan spelen komend seizoen.
 
Eerst maar eens de contracten van Veerman, Boscagli, Benitez, Teze en Land verlengen.
Allemaal nog maar even een jaartje blijven. In het geval van Boscagli en Land nog veel meer jaren.
 
Bakayoko voor flink veel geld laten vertrekken. Lozano misschien weg, maar mag van mij ook wel blijven.
Driouech erbij en nog een Grote aankoop op rechtsbuiten.
Goeie RCV erbij en een extra Verdedigende middenvelder.
Obispo en Van Aanholt laten gaan.
Vervangende LCV aantrekken.
En nog een reserve rechtsback en natuurlijk een Linksback, want alleen Mauro is ook maar karig.
Daarnaast gaat Drommel ook waarschijnlijk weg. Ramalho mag van mij reserve CV blijven, maar of die kans groot is weet ik niet.

Dan heb je:

Keeper:
Benitez
Aankoop
Schiks

RB:
Teze
Aankoop

RCV:
Aankoop
Ramalho

LCV:
Boscagli
Aankoop

LB:
Aankoop
Mauro

CVM:
Schouten
Aankoop

CM:
Veerman
Land
Saibari

AM:
Tillman
Saibari
Til
Babadi

LA:
Lang
Aankoop
Tillman

Spits:
De Jong
Pepi
Van Duiven
Uneken

RA:
Aankoop
evt. Lozano/Aankoop
 
Wat ik vreemd vind, is dat er in 2025 een behoorlijk aantal (bepalende) spelers uit hun contract loopt. Zou dat aan de zaakwaarnemers liggen of zijn wij gewoon te afwachtend. De transfersommen houden niet over met nog een eenjarig contract en spelers kunnen er ook zomaar voor kiezen om 1 jaartje uit te zingen en mogelijk fors tekengeld op te strijken.
Eerste prioriteit voor mij zou nu zijn om met Boscagli te verlengen. Ook Teze zie ik graag bijtekenen. Dan hou je met Noa, Luuk, Malik, Jerdi en Ollie een behoorlijke voetballende as en kun je van daaruit bouwen, deels met de huidige selectie en deels vernieuwen.
 
Voor wat het waard is, Luuk hoorde ik zeggen dat hij denkt dat de selectie bij elkaar zal blijven. Dat zou dan betekenen dat er max 1 of spelers vanuit de beoogde basis weg zouden gaan.. hij verwacht blijkbaar geen uitloop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan