FC Volendam - PSV | Zondag 11 februari | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zo, punten binnen dankzij een goed half uur.
Feyenoord mag zijn best gaan doen om de achterstand te verkleinen tot 10 punten.
Met het vanavond op laten lopen tot 12 of 13 punten met nog 13 wedstrijden in het verschiet is het wel over. Maar geloof dat Feyenoord aardig wat spelers mist, door de weeks gespeeld heeft. Als Sparta er op klapt kan t nog een vervelende avond voor ze worden. Wat ik ze overigens ook volledig gun, zo ben ik dan ook wel weer.
 
5 goals gemaakt, maar geen assist of goals van Lozano en Bakayoko. Apart, maar misschien ook wel tekenend. Onze buitenspelers zijn echt helaas zwaar uitvorm. Een topfitte Noa Lang mis je echt keihard.

Geen idee wat Bosz zei in de rust, maar het heeft wel geholpen. Eigenlijk een beetje voor het eerst een tweede helft PSV gezien, die je ook heel vaak zag in het eerste seizoenshelft.

Tof dat Bosz Babadi erin gooit bij rust, in een moeizame pot waar je opzoek moet naar de winst. Je zou dan als trainer denken dat je voor zekerheidje kiest en een Tillman of Van Aanholt erin gooit. Maar nee, gewoon Babadi. Speelde best solide en pakt zijn doelpuntje mee. Deze jongen moet gewoon bijtekenen. Neem aub een voorbeeld van Saibari. Wat heeft het voor zin om als 18 jarige, die nog niks heeft laten zien, zin om als zo ontzettend vroeg naar het buitenland gaan, en dan op 23 jarige leeftijd met knikkende knieetjes weer terug naar FC Utrecht of NEC? Bijtekenen kom op.

Wederom weer 3 punten erbij. Op naar de volgende. Hopelijk steelt Sparta wat puntjes tegen Feyenoord.
 
5 goals gemaakt, maar geen assist of goals van Lozano en Bakayoko. Apart, maar misschien ook wel tekenend. Onze buitenspelers zijn echt helaas zwaar uitvorm. Een topfitte Noa Lang mis je echt keihard.
Met tot nu toe 1 assist in de eredivisie weet ik niet of Lang het antwoord is op het keihard falen van Johan en Chucky.
Geen idee wat Bosz zei in de rust, maar het heeft wel geholpen. Eigenlijk een beetje voor het eerst een tweede helft PSV gezien, die je ook heel vaak zag in het eerste seizoenshelft.
Helemaal eens
Tof dat Bosz Babadi erin gooit bij rust, in een moeizame pot waar je opzoek moet naar de winst. Je zou dan als trainer denken dat je voor zekerheidje kiest en een Tillman of Van Aanholt erin gooit. Maar nee, gewoon Babadi. Speelde best solide en pakt zijn doelpuntje mee. Deze jongen moet gewoon bijtekenen. Neem aub een voorbeeld van Saibari. Wat heeft het voor zin om als 18 jarige, die nog niks heeft laten zien, zin om als zo ontzettend vroeg naar het buitenland gaan, en dan op 23 jarige leeftijd met knikkende knieetjes weer terug naar FC Utrecht of NEC? Bijtekenen kom op.
Idd, teken nou bij jongen.
Wederom weer 3 punten erbij. Op naar de volgende. Hopelijk steelt Sparta wat puntjes tegen Feyenoord.
Wie weet, bank van Feyenoord is dun, in de basis ontbreken ook meerdere vaste waarden.
 
Eerste uitzege van het jaar is binnen, al was het tot het laatste half uue weer een flinke bevalling. Hopelijk blijven we nu even een blessuregolf bespaard, zodat we weer wat vorm kunnen kweken. Het is nog steeds niet geweldig, maar we zijn weer een stap dichterbij.
 
5 goals gemaakt, maar geen assist of goals van Lozano en Bakayoko. Apart, maar misschien ook wel tekenend. Onze buitenspelers zijn echt helaas zwaar uitvorm. Een topfitte Noa Lang mis je echt keihard.
Je kunt het ook positief benaderen en stellen dat dit PSV in de breedte kwaliteit genoeg heeft om niet (alleen) afhankelijk te zijn van de buitenspelers om een ploeg als Volendam volledig aan gort te spelen. 😉
 
Na de vertoning van vandaag heb ik er 0.0 problemen mee als Bosz tegen Heracles Luuk laat banken en met Pepi begint.
 
We lijken Feyenoord wel, met hoe vleugellam we zijn. Hopelijk komen ze er wel bovenop, want ze kunnen zóveel beter dan dit.
En elke tegenstander stelt zich er op in met dubbele dekking. Verder eens, vandaag waren ze matig. Ook te weinig alternatieven. In de zomer Sahraoui en Booth halen, zeg ik lekker opportunistisch.
 
Je kunt het ook positief benaderen en stellen dat dit PSV in de breedte kwaliteit genoeg heeft om niet (alleen) afhankelijk te zijn van de buitenspelers om een ploeg als Volendam volledig aan gort te spelen. 😉

Oh, helemaal mee eens. Maar toch zie ik graag meer rendement van onze buitenspelers. Vind Bakayoko bijvoorbeeld de laatste tijd echt ontzettend zwak.
 
Laatste 25 minuten niet gezien en gelijk 3 goals gemist. Gelukkig hebben we studio sport nog.
 
Nou, net 2 loempia's naar binnen gewerkt, eens kijken of dat het nieuwe wondervoer is :unsure:
2 goals per loempia :biceps:
Breng Pepi maar, Luuk heeft t ff niet.
Goed voorzien. Mooie pegel hoor.
Hahaha....👍😎⚽💕
Tja, ik zag net ook een 2-2 voorspelling van jou voorbij komen.

De tweede helft het tempo bij PSV omhoog en bij Volendam omlaag. Dan leek het toch nog ergens op met zelfs een paar zaalvoetbalgoals.
 
Grappig om een pot niet te zien en te lezen dat het allemaal niet goed was maar wel 1-5 als uitslag te hebben 😁
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan