Ergernissen

Ik ga er natuurlijk niet staan als het druk is. Zo erg is het ook weer niet
Als je niet tankt en daar gaat staan maak jij van jouw probleem (feitelijk luiheid) andermans probleem. Los je eigen problemen gewoon op ipv een ander er mee op te zadelen.
 
Maar waarom niet gewoon op een parkeerplaats naast de shop? Waarom moet je de pomp bezet houden?
Waar ik tank is geen parkeerplaats naast de shop. Ik kan 'm ergens anders parkeren maar in Breda is zo langzamerhand alles betaald parkeren. Als ik zo'n broodje haal ben ik binnen een minuut terug. Dus het valt ook wel mee.
 
.
Als je niet tankt en daar gaat staan maak jij van jouw probleem (feitelijk luiheid) andermans probleem. Los je eigen problemen gewoon op ipv een ander er mee op te zadelen.
Iedereen heeft z'n momentjes denk ik. Ik erger me dan weer als ik wil tanken en moet wachten er bijvoorbeeld een gezinnetje 5 minuten doet over het halen van een ijsje terwijl het druk ik. Komen dan op hun dooie gemakje aanlopen. Op piekmomenten moet Iedereen gewoon even nadenken. Ik ga er in ieder geval niet staan op piekmomenten nee..
 
.
Iedereen heeft z'n momentjes denk ik. Ik erger me dan weer als ik wil tanken en moet wachten er bijvoorbeeld een gezinnetje 5 minuten doet over het halen van een ijsje terwijl het druk ik. Komen dan op hun dooie gemakje aanlopen. Op piekmomenten moet Iedereen gewoon even nadenken. Ik ga er in ieder geval niet staan op piekmomenten nee..
Ah, ik ben niet zo erg, want de anderen.... soort van Nimby-instelling maar dan bij t tankstationgedrag.
 
Hoezo, ben jij nooit even egoïstisch? Heiligen bestaan niet. Nouja, Led Zeppelin komt in de buurt, maar toch..
doe ik het 100% goed, vast niet. Doe ik dingen bewust egoïstisch met het goedpraten, dat doet de ander ook, dat zij verre.
 
Voor Jan L*l naar de huisarts om je medicijnen op te halen en dan te horen krijgen dat het 4 dagen duurt voor ze binnen zijn.
Zeg dan vrijdag niet aan de telefoon dat ik er vandaag om kan komen. :mad:
 
Voor Jan L*l naar de huisarts om je medicijnen op te halen en dan te horen krijgen dat het 4 dagen duurt voor ze binnen zijn.
Zeg dan vrijdag niet aan de telefoon dat ik er vandaag om kan komen. :mad:
Ik zou een apotheek proberen, daar zijn ze voor. ;)

Is trouwens t Duitse model; 1) afspraak (huis)arts om een recept halen 2) recept bij apotheek inleveren binnen 5 werkdagen na datum recept die t bestellen 3) ophalen bij de apotheek wanneer geleverd. Dus (ook bij herhalende medicatie) ben je zo drie bezoekjes verder. Gelukkig heb zelf eigenlijk nooit iets nodig maar vind t systeem hier hopeloos achterlopen. In nl stuurt een arts t recept vaak digitaal na de apotheek en kun je die bellen of t al klaarligt?
 
Ik zou een apotheek proberen, daar zijn ze voor. ;)

Is trouwens t Duitse model; 1) afspraak (huis)arts om een recept halen 2) recept bij apotheek inleveren binnen 5 werkdagen na datum recept die t bestellen 3) ophalen bij de apotheek wanneer geleverd. Dus (ook bij herhalende medicatie) ben je zo drie bezoekjes verder. Gelukkig heb zelf eigenlijk nooit iets nodig maar vind t systeem hier hopeloos achterlopen. In nl stuurt een arts t recept vaak digitaal na de apotheek en kun je die bellen of t al klaarligt?
In die kleine Zeeuwse dorjes hier heb je apotheekhoudende huisartsen. De dichtsbijzijnde apotheek pas in Goes.

Maar goed, als je vrijdag tegen mij zegt dat het maandag klaar ligt, mag ik daar van uit gaan lijkt me. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan