Couhaib Driouech (A)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Prima dat we ons niet laten pielen door Excelsior. Zo hard hebben we deze speler in mijn ogen ook niet nodig dat je je als club en TD laat bespelen door n ploeg als Excelsior. Dan maar Ledezma als derde backup. Met Saibari terug komen wel wat opties vrij. Of geef Pepi een kans. Of Dest naar voren en aanholt erachter bv. Met dit team en voorsprong moet je gewoon de titel pakken. En zie deze speler ook geen type waar Dortmund bang van was geworden. Een talent voor de toekomst en had m best een kans willen geven, maar in mijn ogen ook bepaald geen ramp dat Vertessen ging en deze Driouech niet kwam.
 
Prima dat we ons niet laten pielen door Excelsior. Zo hard hebben we deze speler in mijn ogen ook niet nodig dat je je als club en TD laat bespelen door n ploeg als Excelsior. Dan maar Ledezma als derde backup. Met Saibari terug komen wel wat opties vrij. Of geef Pepi een kans. Of Dest naar voren en aanholt erachter bv. Met dit team en voorsprong moet je gewoon de titel pakken. En zie deze speler ook geen type waar Dortmund bang van was geworden. Een talent voor de toekomst en had m best een kans willen geven, maar in mijn ogen ook bepaald geen ramp dat Vertessen ging en deze Driouech niet kwam.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Het zou toch triest gesteld zijn als deze mislukte transfer ons de titel of de CL gaat kosten, dan maar een beetje improviseren. Zet anders Babadi op die plek neer, of getuigt dat van te weinig respect naar deze 18-jarige vedette ?
 
Prima dat we ons niet laten pielen door Excelsior. Zo hard hebben we deze speler in mijn ogen ook niet nodig dat je je als club en TD laat bespelen door n ploeg als Excelsior. Dan maar Ledezma als derde backup. Met Saibari terug komen wel wat opties vrij. Of geef Pepi een kans. Of Dest naar voren en aanholt erachter bv. Met dit team en voorsprong moet je gewoon de titel pakken. En zie deze speler ook geen type waar Dortmund bang van was geworden. Een talent voor de toekomst en had m best een kans willen geven, maar in mijn ogen ook bepaald geen ramp dat Vertessen ging en deze Driouech niet kwam.
Voor de titelrace maakt welke aankoop dan ook niets meer uit.
Voor de korte termijn CL wel, maar dan had er niet ingezet moeten worden op een buitenspeler, maar een in-de-asspeler (hahaha, was als serieuze post bedoeld).
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan