Algemene transfergeruchten

Dat doen ze, omdat er in Engeland regels zijn over het aantal “homegrown players” in de selectie. Het is geen liefdadigheid.
Ja maar die kosten ook extra als ze in het buitenland spelen. Dus dat is niet perse uit eigen competitie. Meen dat ze dat wel deden
 
PSV zat gister op de tribune bij Club Brugge - Fiorentina
Maxim de Cuyper zal zeker op de lijstjes staan nu Dest niet blijft
 
PSV zat gister op de tribune bij Club Brugge - Fiorentina
Maxim de Cuyper zal zeker op de lijstjes staan nu Dest niet blijft

Wat is er eigenlijk gebeurd met die jongen van ik meen Groningen die naar Brugge ging? Ik weet de naam niet meer maar dat was toch ook een back?
 
PSV zat gister op de tribune bij Club Brugge - Fiorentina
Maxim de Cuyper zal zeker op de lijstjes staan nu Dest niet blijft
Normaal speelt Meijer daar. Dus is dat wat?
 
Bom onder het voetbal, als transfersommen wegvallen moet het systeem flink op de kop.

Overigens zou het eenneinde maken aan de belachelijke bedragen die voor spelers neergelegd worden. Dubbel gevoel.
Die bedragen worden waarschijnlijk uitgegeven aan salarissen van spelers die nog hoger worden om ze over te halen om bij een club te komen voetballen.
Het ene valt weg en het andere wordt nog belachelijker
 
Die bedragen worden waarschijnlijk uitgegeven aan salarissen van spelers die nog hoger worden om ze over te halen om bij een club te komen voetballen.
Het ene valt weg en het andere wordt nog belachelijker
Dat kunnen de grotere clubs ja. Kleinere ckubs raken een bron van inkomsten kwijt. Kijk naar PSV, geen winst meer op jeugdspelers is killing voor de bedrijfsvoering.
 
Dat kunnen de grotere clubs ja. Kleinere ckubs raken een bron van inkomsten kwijt. Kijk naar PSV, geen winst meer op jeugdspelers is killing voor de bedrijfsvoering.
Dat is ook weer zo ja. Al het geld wat omgaat in het voetbal blijft hetzelfde waarschijnlijk en hoeft nu niet meer uitgegeven te worden aan transfers. Kan me niet voorstellen dat clubs geld op de plank laten liggen
 
De bedrijfsvoering van de NL topclubs wordt dan zo'n beetje volledig bepaald door CL-geld. Is dat er wel, dan kun je leuke salarissen betalen en ben je een aantrekkelijke werkgever.
Is het er niet dan zul je echt creatief moeten zijn.
 
De bedrijfsvoering van de NL topclubs wordt dan zo'n beetje volledig bepaald door CL-geld. Is dat er wel, dan kun je leuke salarissen betalen en ben je een aantrekkelijke werkgever.
Is het er niet dan zul je echt creatief moeten zijn.
En die inkomsten zijn nog minder gegarandeerd dan transfers bij de clubs met een degelijke jeugdopleiding. Kortom, dan kan je geen meerjarigbeleid maken.
 
Geweldig? Kweenie, zie hieronder.
Bom onder het voetbal, als transfersommen wegvallen moet het systeem flink op de kop.

Overigens zou het eenneinde maken aan de belachelijke bedragen die voor spelers neergelegd worden. Dubbel gevoel.
Soelerssalarissen worden nog belachelijker. Grote, rijke clubs nog rijker. Ik denk niet dat PSV hier van opknapt zonder transfersommen.

Het Amerikaanse systeem zou misschien wat zijn. Maximaal aantal spelers, salarisplafond, regels mbt tot inschrijving voor een competitie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan