Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2023/2024

Bij Zeefuik lag het altijd ergens anders aan maar ik begrijp dat Brian B. en Langetje doet?
 
Ik geloof het niet. De rest van de clubs is allemaal blij dat ze de play-offs gehaald hebben en hebben dus al een positievere insteek dan Ajax die met de pest in het lijf nog het seizoen moet verlengen in de wetenschap dat ze al te boek gaan als het slechtste Ajax in decennia. Laat staan als de de play-offs verliezen. Denk dat de druk te hoog wordt en dan hebben ze werkelijk niets van automatismen om op terug te vallen.

En dan ben je ook nog eens uit je eigen stadion verbannen door de fucking Toppers.
Als ik de programma's zo zie dan worden jullie 'gewoon' 5e. NEC, Utrecht en GAE hebben een pittig programma voor de boeg.
 
Als ik de programma's zo zie dan worden jullie 'gewoon' 5e. NEC, Utrecht en GAE hebben een pittig programma voor de boeg.

Ajax haalt regelmatig relatief betere resultaten tegen goede ploegen waar ze compact kunnen staan, dan tegen ploegen waar ze het spel moeten maken.
Fey duidelijk uitgezonderd.

Hoeveel punten ze al verloren hebben tegen t rechter rijtje..

Ik zie NEC nog best alles winnen, met o.a. een wraakpotje tegen Feyenoord dat niks meer te winnen heeft.
Utrecht enkel laatste wedstrijd lastig, verder niet.
GAE gaat m niet worden voor plek 5.
 
Toch raar dat ie m dan als basisspeler blijft inzetten..? Meeste coaches zullen de meeste spelers met wederkerende blessures toch rustig brengen met steeds langere invalbeurten om de reactie van t lichaam goed te volgen? Zeker bij zulke belangrijke spelers. En een van de weinige waarvoor ik n groot bedrag kan verwachten mocht er financieel meer hommelus zijn dan tot nu toe duidelijk is?
Tja, Brobbey is de enige speler van Ajax die wel presteert. Dan probeer je die ook zo veel mogelijk op te stellen. Hoe veel risico je dan ook neemt met zo’n speler.
 
Ik heb alleen de laatste 6 minuten gezien. Mijn god, was dit Kelderklasse ofzo 😂
Ik ook. Was nog chagrijnig op wat Excelsior deed. Trapte gewoon een bal de tribune in en hanteerde de lange bal.

Was natuurlijk diep rood en tegen Feyenoord ook. Ze hebben de var dik mee deze periode. Schandalig eigenlijk.
 
Resterende programma top 4-8

4. AZ, 55 punten, +24 doelsaldo. Nec uit, Twente thuis, Go ahead uit, Utrecht thuis.

5. Ajax, 49 punten, +7 doelsaldo

Volendam - Ajax
Ajax - Almere
Vitesse - Ajax

6. NEC 47, +15

Nec - AZ
Excelsior - NEC
NEC - Feyenoord
Almere - NEC

7. Utrecht 45, +2

RKC - Utrecht
Utrecht - Vitesse
Utrecht - Sparta
AZ - Utrecht

8. Go Ahead 42, +5

Feyenoord uit, Fortuna uit, AZ thuis, Volendam uit

Ajax heeft een makkelijk programma maar ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
 
Als ik de programma's zo zie dan worden jullie 'gewoon' 5e. NEC, Utrecht en GAE hebben een pittig programma voor de boeg.
Ajax verliest bijna van Excelsior. En heeft vrijwel het hele seizoen al tegen elke tegenstander moeite.
Volendam wil tegen Ajax vast wel de laatste strohalm pakken. Almere City wil in Amsterdam punten pakken en Vitesse wil niet met een nederlaag afscheid nemen van de Eredivisie en op een negatief puntenaantal eindigen. Kortom wellicht wint Ajax geen enkele wedstrijd meer en eindigt op de 7e plaats. ;)
 
Wat is er nou trouwens met Brobbey aan de hand? Als ik een blessure heb, dan huppel ik niet zo een trap af kan ik je vertellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan