Maar wel achterin zitten dan 🤔

Uiteraard,
Ivf1ZjwGLgbpus4-EFWAsw8VawPfNKLeL8eQ4fxPMJ3NWAUEFfXlnwRxDlkrvy797umN
 
Als PSV straks kampioen wordt, wordt in Studio Voetbal vast ipv 30 seconden ... 5 minuten gesproken over PSV...
Ja, vooraf was gezegd dat Ibi het over psv ging hebben. Maargoed. Het was tot nu toe bijna wekelijks de Psv is fantastisch show. Ach, en er komt een bekerfinale aan waar het iets te lang over ging. Over 2 weken is het een uur lang Psv..
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
En Luuk over de topscorer positie. Ik was het wel eens over dat het wel knapper is dat Pavlidis in een veel minder elftal dezelfde cijfers heeft ivm Luuk.
Ligt er aan, Luuk geeft zoveel assists. En dan zie je hem plotseling weer aanbieden op de eigen helft of allerlei vuile meters maken.
 
Ligt er aan, Luuk geeft zoveel assists. En dan zie je hem plotseling weer aanbieden op de eigen helft of allerlei vuile meters maken.
Yups, en PSV is een stuk minder afhankelijk van Luuk, 26 vd 95 dan AZ van Pavlidis, 26 vd 59. Dan is de kans dat Pavlidis het eindstation van een aanval is gewoon groter dan dat Luuk dat is.
 
Yups, en PSV is een stuk minder afhankelijk van Luuk, 26 vd 95 dan AZ van Pavlidis, 26 vd 59. Dan is de kans dat Pavlidis het eindstation van een aanval is gewoon groter dan dat Luuk dat is.
Pavlidis heeft 2653 speelminuten en Luuk de Jong 2429 minuten. Luuk heeft dus 224 minuten minder gespeeld. Dat is omgerekend 2,5 wedstrijd minder.
 
Nou, omrekenen naar minuten per goal en we zijn er uit ;)
Pak ook even de sloot assists er bij zou ik zeggen want vaak heb je zonder een assist geen goal. 12 stuks voor Luuk en Pavlidis 2. 12 zou al erg goed zijn voor een buitenspeler of een aanvallende middenvelder. Hij staat gewoon samen met Joey bovenaan de lijst van assist koning. Baka heeft er bijvoorbeeld 9 naast zijn 10 goals.
 
Pak ook even de sloot assists er bij zou ik zeggen want vaak heb je zonder een assist geen goal. 12 stuks voor Luuk en Pavlidis 2. 12 zou al erg goed zijn voor een buitenspeler of een aanvallende middenvelder. Hij staat gewoon samen met Joey bovenaan de lijst van assist koning. Baka heeft er bijvoorbeeld 9 naast zijn 10 goals.
Ja hallo, 1 'grotere' rekenopdracht per week, t moet wel hobby blijven ;)
 
Deed ik niet. Dat was een opmerking in Sv mbt de topscorer positie. Het ging niet over de assists
Het maakt mij eigenlijk niet uit wiens opmerking het is. Je geeft de conclusie van SV weer en je zegt daarna dat je het er mee eens bent maar goed he.
Een assist zorgt direct voor een doelpunt, als je er 10 meer maakt dan Pavlidis dan kan jij of SV het gaan hebben over dat het veel knapper is van Pavlidis dat hij zo veel scoort maar dan is het toch niet onlogisch dat je assist vermeldenswaardig vindt. Een eervolle voor ons Luuk ;)
 
Het maakt mij eigenlijk niet uit wiens opmerking het is. Je geeft de conclusie van SV weer en je zegt daarna dat je het er mee eens bent maar goed he.
Een assist zorgt direct voor een doelpunt, als je er 10 meer maakt dan Pavlidis dan kan jij of SV het gaan hebben over dat het veel knapper is van Pavlidis dat hij zo veel scoort maar dan is het toch niet onlogisch dat je assist vermeldenswaardig vindt. Een eervolle voor ons Luuk ;)
Het ging toch niet over de aasists. Het ging over de goals. Dat Luuk zich de pleuris werkt in dienst van klopt, maar daar ging het niet over..
 
Terug
Bovenaan Onderaan