UEFA Champions League 2023/24

Volledige loting kwartfinales:
Arsenal - Bayern München
Atlético Madrid - Borussia Dortmund
Real Madrid - Manchester City
PSG - FC Barcelona

Volledig loting halve finales:
Atlético Madrid/Borussia Dortmund - PSG/FC Barcelona
Arsenal/Bayern München - Real Madrid/Manchester City



Pohhhh als we toch eens door waren gegaan, hadden we 'op papier' de makkelijkste lotingen gehad. Natuurlijk zijn het allemaal geweldige clubs.
 
Opbouw schema al duidelijk? Alle 18 wedstrijden in een week (9 dins/9woe bij CL en 36 op do (EL+CvL)? Of gaat het over de weken uitgesmeerd worden? Dat laatste lijkt me qua uitzendrechten interessanter?
 
Mooie goal van Phil Foden. Schiet van buiten de 16 in de bovenhoek. Gewoon schieten en hoe.
Stand Real Madrid - Manchester City is 2-2.
 
Mooie goal van Phil Foden. Schiet van buiten de 16 in de bovenhoek. Gewoon schieten en hoe.
Stand Real Madrid - Manchester City is 2-2.
Wat een niveau. Beide teams boven de 90% passing accuracy, al is Real helaas niks anders aan het doen dan aan het verdedigen en hopen op een uitbraak hier en daar. Die Vinicius brak net solo uit tegen 3 man en raakte de bal niet eens kwijt. Dat vond ik best knap. Maar ik zie Real dit niet winnen jammer genoeg.
 
En nog een schot van buiten de 16. Nu Josko Gvardiol. Het is 2-3 voor Manchester City. Gewoon schieten.
Deed PSV dit ook maar vaker.
 
En. nog een schot van buiten de 16. Het is 2-3 voor Manchester City. Gewoon schieten.
Deed PSV dit ook maar vaker.
Helaas zou dat niet met dezelfde nauwkeurigheid en kracht zijn. Ramalho schiet ook wel eens gewoon, en dan kunnen ze de bal buiten het stadion ophalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan