Thorgan Hazard (A), gehuurd van Borussia Dortmund

Eerste seizoen was wel aardig, maar het is een aflopende zaak geweest daar zo te zien.

Heb ook even wat speurwerk gedaan m.b.t tot blessureleed. Vorig seizoen in totaal 10 gemiste wedstrijden door blessures en 4 door Corona.
In het seizoen 20/21 waren dat er 19

22/23 Bovenbeenblessure 1 wedstrijd

21/22 Rugproblemen 5 wedstrijden

21/22 Coronavirus 4 wedstrijden

21/22 Spronggewricht problemen 4 dagen 0

21/22 Spronggewricht problemen 4 wedstrijden

20/21 Gescheurde spiervezel 11 wedstrijden

20/21 Dijbeenverrekking 3 wedstrijden

20/21 Gescheurde spiervezel 5 wedstrijden

19/20 Gekneusde ribben 1 wedstrijd

19/20 Lichte blessure 1 wedstrijd

Bron is telkens Transfermarkt
 
Heb ook even wat speurwerk gedaan m.b.t tot blessureleed. Vorig seizoen in totaal 10 gemiste wedstrijden door blessures en 4 door Corona.
In het seizoen 20/21 waren dat er 19

22/23 Bovenbeenblessure 1 wedstrijd

21/22 Rugproblemen 5 wedstrijden

21/22 Coronavirus 4 wedstrijden

21/22 Spronggewricht problemen 4 dagen 0

21/22 Spronggewricht problemen 4 wedstrijden

20/21 Gescheurde spiervezel 11 wedstrijden

20/21 Dijbeenverrekking 3 wedstrijden

20/21 Gescheurde spiervezel 5 wedstrijden

19/20 Gekneusde ribben 1 wedstrijd

19/20 Lichte blessure 1 wedstrijd

Bron is telkens Transfermarkt

Ach dit seizoen niet (slechts 1 wedstrijd) en er zijn nog maar 15 competitiewedstrijden te gaan. Wat kan PSV gebeuren? :rolleyes:
Een wederom te dure huur is het ergste wat kan gebeuren. PSV gokt wel meer.
 
Is hij aanstaande zondag direct inzetbaar in de basis tegen Feyenoord? Zou fantastisch zijn...
100% dat Ruud met El Ghazi begint. Pas als we 3-0 achter staan wordt Hazard voorzichtig gebracht. Kan dan natuurlijk ook geen potten breken en gaat mee in de algehele malaise. Als je überhaupt iets wilt bewerkstelligen in de Kuip (en dit hele seizoen) zal het met de nodige branie en risico zijn. Ik denk alleen niet dat ons trainersduo dat aandurft.
 
Vraagje. Gehuurd tot het einde van het seizoen (nog 15 wedstrijden), of volgend jaar ook nog?
Wel optie tot koop, altijd gunstig.
 
Vraagje. Gehuurd tot het einde van het seizoen (nog 15 wedstrijden), of volgend jaar ook nog?
Wel optie tot koop, altijd gunstig.
Volgens mij zijn de regels veranderd dat er niet langer dan een jaar gehuurd mag worden. Of de regel luidt dat een huur niet langer mag duren dan het huidige seizoen of dat een huur niet langer mag duren dan een jaar weet ik niet.
 
Hij is gelukkig gehuurd bedenk ik me nu na deze lijst van blessures. Maar wie weet is de Eredivisie voor hem de perfecte competitie om toch zijn kwaliteiten te kunnen laten zien.
Als ie de kunstgrasvelden overslaat misschien wel...
 
  • No cheer
Reactions: IPF
Hazard schiet ons naar de titel. Van Aanholt kan verrassen maar ook niveau Vitesse zijn. Ik gok dat het kwartje dit keer onze kant op gaat vallen. Ook met Fabio erbij. Misschien niet de top allemaal momenteel maar een frisse wind kan wel eens voor een ommekeer gaan zorgen. PSV pakt de titel.
 
Hazard schiet ons naar de titel. Van Aanholt kan verrassen maar ook niveau Vitesse zijn. Ik gok dat het kwartje dit keer onze kant op gaat vallen. Ook met Fabio erbij. Misschien niet de top allemaal momenteel maar een frisse wind kan wel eens voor een ommekeer gaan zorgen. PSV pakt de titel.
Dit idee kan ik wel tot zondag vasthouden, maar dan komt de realiteit weer :)

Laten we het hopen. Verwachtingen blijven laag hier.
 
Hazard kan wel serieus goed voetballen - het is alleen te hopen dat hij niet de mentaliteit heeft van z’n broer, anders is de Eredivisie een makkie voor ‘m.
 
Hazard kan wel serieus goed voetballen - het is alleen te hopen dat hij niet de mentaliteit heeft van z’n broer, anders is de Eredivisie een makkie voor ‘m.
Hmmm, ik hoop dan juiste wel dat hij de mentaliteit van zijn broer heeft. Het lijkt me fantastisch als hij alle tegenstanders eenvoudig doldraait en in een half jaar op 15 goals en 15 assists komt te staan. Waarom wil jij dat niet? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan