Shurandy Sambo (V)

Desalniettemin zou ik niet met de grote concurrent gaan praten terwijl je een contract bij PSV hebt en zegt PSV 1 te willen spelen. Dat zijn tegenstrijdige signalen. Wat dat betreft niet echt positief vind ik. Buiten dat had PSV allang de zaken met Sambo moesten regelen, maar ik krijg regelmatig het idee dat ze bij PSV overal íets te relaxed in zitten.
Ach ik denk dat Sambo gewoon bij een topclub wil spelen. Of dat Ajax of PSV is maakt uiteindelijk niet uit.

Ik snap best dat hij wil weten waar zijn kansen liggen. Als hij bij psv op het tweede plan komt dan is de kans klein dat hij überhaupt bij een topclub kan spelen.

Het is aan PSV om te kijken wat ze willen. Maar als Bosz/PSV het niet in Sambo ziet zitten en Ajax flink in de portemonnee wil duiken. Dan snap ik het wel van zowel Sambo als PSV.
 

Sambo beleefde onder Steijn een succesvol seizoen met Sparta en vindt het mooi dat de trainer daar een overstap naar Ajax aan heeft overgehouden. 'Ik gun het hem zeker. Dat heb ik hem ook gezegd: "Wie weet komen we elkaar in de toekomst tegen." En nu zie je alles voorbij komen. Misschien valt het dan toch op zijn plek. Maar mijn doel was altijd om bij PSV in het eerste te komen en dat doel is nog steeds hetzelfde. Voor mij is het gewoon heel belangrijk dat ik aan spelen toekom.'

Goed nieuws!
 
Als dit waar is dan eis ik een publiekelijke excuses tijdens de openingsdag bij PSV:


En natuurlijk een contract bieden van 3000 bruto per maand
 
Als dit waar is dan eis ik een publiekelijke excuses tijdens de openingsdag bij PSV:


En natuurlijk een contract bieden van 3000 bruto per maand
Van de zaakwaarnemer van Sambo?
 
Van de zaakwaarnemer van Sambo?
Van Sambo

En dat Sambo met Steijn heeft gesproken, ja raad-je-de-koekoek, dat was zijn trainer bij Sparta. 'Trainer, is er een kans dat?' en toen heeft Steijn gezegd niks te kunnen beloven en wel eens te kijken. En toen was heel snel duidelijk – door Sven Mislintat aangegeven – dat dit hem niet zou worden. En dat is keurig naar die jongen teruggekoppeld", aldus Verweij
 
Van Sambo

En dat Sambo met Steijn heeft gesproken, ja raad-je-de-koekoek, dat was zijn trainer bij Sparta. 'Trainer, is er een kans dat?' en toen heeft Steijn gezegd niks te kunnen beloven en wel eens te kijken. En toen was heel snel duidelijk – door Sven Mislintat aangegeven – dat dit hem niet zou worden. En dat is keurig naar die jongen teruggekoppeld", aldus Verweij
In het andere topic ook al gezegd maar Sambo heeft aangegeven dat hij voor zijn kans bij PSV wil gaan. En net daarna komt dit bericht naar buiten

Ik zie het als Amsterdammers die er niet tegen kunnen dat ze op één staan. En die Verweij is sowieso een kut journalist/praatjesmaker
 
Van Sambo

En dat Sambo met Steijn heeft gesproken, ja raad-je-de-koekoek, dat was zijn trainer bij Sparta. 'Trainer, is er een kans dat?' en toen heeft Steijn gezegd niks te kunnen beloven en wel eens te kijken. En toen was heel snel duidelijk – door Sven Mislintat aangegeven – dat dit hem niet zou worden. En dat is keurig naar die jongen teruggekoppeld", aldus Verweij
Aldus Verweij.
 
Als dit waar is dan eis ik een publiekelijke excuses tijdens de openingsdag bij PSV:


En natuurlijk een contract bieden van 3000 bruto per maand
Eerlijk gezegd is dit niet zo gek. Werkt met Steijn en is benieuwd hoe hij er voor staat. Bang bij PSV niet aan de bak te komen en de makkelijke weg volgen om de trainer te willen volgen die het in jou ziet zitten?
Die jongen is ooit gescout en daardoor bij PSV gekomen maar had net zo goed door Feyenoord gescout kunnen worden in die tijd en dan was Feyenoord zijn club.
Gewoon onzeker of PSV hem wel serieus neemt en gewoon zijn mogelijkheden aftast. Terecht want ik vind hem ook niet goed genoeg voor PSV.
 
Eerlijk gezegd is dit niet zo gek. Werkt met Steijn en is benieuwd hoe hij er voor staat. Bang bij PSV niet aan de bak te komen en de makkelijke weg volgen om de trainer te willen volgen die het in jou ziet zitten?
Die jongen is ooit gescout en daardoor bij PSV gekomen maar had net zo goed door Feyenoord gescout kunnen worden in die tijd en dan was Feyenoord zijn club.
Gewoon onzeker of PSV hem wel serieus neemt en gewoon zijn mogelijkheden aftast. Terecht want ik vind hem ook niet goed genoeg voor PSV.
Of met Ajax optie erbij of leverage in onderhandelingen met psv. Soort win-win. Krijg er wel een beetje een gluiperd vibe bij zoals de kids op straat tegenwoordig zeggen
 
Sambo heeft een uitstekend seizoen gehad bij Sparta, en het daarvoor ook goed gedaan bij Jong. Als je je jeugd serieus neemt dan kun je na dit mooie traject niet anders dan hem de kans geven op RB. Sowieso lijkt het me een verbetering t.o.v. Mwene en Teze.

Hopelijk is Mauro weer fit en blijft hij fit en halen we nog een concurrent met bijv Van Ewijk. Teze is CV en Mwene verkopen.

Van Aanholt, Mauro, Sambo, Van Ewijk. Uitstekende bezetting wat mij betreft.
 
Sambo heeft een uitstekend seizoen gehad bij Sparta, en het daarvoor ook goed gedaan bij Jong. Als je je jeugd serieus neemt dan kun je na dit mooie traject niet anders dan hem de kans geven op RB. Sowieso lijkt het me een verbetering t.o.v. Mwene en Teze.

Hopelijk is Mauro weer fit en blijft hij fit en halen we nog een concurrent met bijv Van Ewijk. Teze is CV en Mwene verkopen.

Van Aanholt, Mauro, Sambo, Van Ewijk. Uitstekende bezetting wat mij betreft.
Als je Sambo een echte kans wil geven, moet je zo’n dure Van Ewijk niet halen. Beter dan Mwene houden.
 
Ik heb het gevoel dat er in december weer geroepen wordt hoe dom het is dat we weer niks op de rechtsback hebben aangekocht. En dat Sambo uiteindelijk ook gewoon niveau subtop Nederland bleek. Hopelijk komt er een echt concurrerende speler voor hem. Net zoals ik nog hoop dat we volop voor centrale verdedigers gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan