Sevilla - PSV | Woensdag 29 november | Eindstand 2-3

Rednas

Administrator
Administrator
3NNIrJz.png


Eerdere duels​



Sevilla - PSV 3 - 0
UEFA Europa League, 16 februari 2023
 
Laatst bewerkt:
The dead of the gladiools! Tijd om volgende ronde CL definitief te maken en Sevilla te sturen naar waar ze horen----> De EL!
 
Heel belangrijke pot. Heb er een goed gevoel bij, maar dat is meestal geen goed teken. :S:
 
Misschien... Probeer eens? :)
Schouten krijgt binnen 15 minuten een rode kaart en een penalty tegen. Daarna loopt Sevilla makkelijk uit naar 4-0. Deze klap komt PSV tot de winterstop niet meer te boven en verliest daarna nog tegen Feyenoord en AZ en Arsenal. Een gelijkspel tegen Heerenveen is het maximaal haalbare. O ja, we worden er nog uitgeknikkerd in de beker door FC Twente en Lang en Bakayoko raken langdurig geblesseerd.


Hoe is je gevoel nu?
 
Slechte generale voor Sevilla. 2-1 verliezen en 2 rode kaarten. In totaal heeft Sevilla nog maar 2 wedstrijden gewonnen in de competitie.
 
Ik heb niet kunnen peilen wat het niveau van Sevilla momenteel is; ik was in slaap gevallen tijdens het kijken. Maar ze hebben van Sociedad verloren en zijn met 9 man overgebleven na 2 rode kaarten. Toch werd het slechts 2-1 voor Sociedad. Ik verwacht alsnog een zware dobber. Gelukkig weet Luuk hoe het is om in zo'n Spaanse heksenketel te spelen en begint Lozano weer goed in vorm te raken.
 
Ik heb niet kunnen peilen wat het niveau van Sevilla momenteel is; ik was in slaap gevallen tijdens het kijken. Maar ze hebben van Sociedad verloren en zijn met 9 man overgebleven na 2 rode kaarten. Toch werd het slechts 2-1 voor Sociedad. Ik verwacht alsnog een zware dobber. Gelukkig weet Luuk hoe het is om in zo'n Spaanse heksenketel te spelen en begint Lozano weer goed in vorm te raken.
Het is niveau is whatever Sevilla nodig heeft in Europa. Die nationale uitslagen van Sevilla zeggen al jaren geen reet over hoe ze het in Europa doen. Wij komen daar aan als een van de statistisch best presterende ploegen van Europa... en Sevilla gaat de wedstrijd weer precies uitspelen zoals zij willen.
 
Zou wel heel lekker zijn om een keer een uitwedstrijd in Spanje te winnen. En zeker tegen de nummer 15 van Spanje mogen we dat wel verwachten toch?
 
Slechte generale voor Sevilla. 2-1 verliezen en 2 rode kaarten. In totaal heeft Sevilla nog maar 2 wedstrijden gewonnen in de competitie.
Die rode kaarten waren allebei in de 88e minuut toen het al lang 2-1 stond. Rode kaarten voor de verdedigers Ramos en Navas.
Na 22 minuten was het al 2-0 en Sevilla scoorde 2-1 in de 60e minuut.
Sevilla kwam slechts tot 2 schoten op doel.
49% Balbezit 51%
11 Doelpogingen 8
8 Schoten op doel 2
 
Terug
Bovenaan Onderaan