Selectie PSV: Algemeen

Een CV erbij, ook al komt Kotchap er nog aan die is gehuurd. Kan je vast anticiperen op volgend jaar.
Met de verdediging wil het maar niet lukken.
Bella-Kotchap zien we ook niets van...
Hij was geopereerd ofzo?
Hopelijk na de winterstop meer inzetbaar...
 
In het technische staf topic kwam Ledezma ter sprake.
Heeft geen eigen topic, dus ik post dit maar hier:

Ff opgezocht:
1359 minuten bij New York, en daar een whopping amount van 0 goals en 4 assists geproduceerd.
Op zn 23e al!
Dat wordt een hele grote, mark my words!


Nee... ben bang dat we die beter van de hand kunnen doen.
Of Peter moet het idee hebben dat zijn magie die jongen wel kan laten renderen.
 
In het technische staf topic kwam Ledezma ter sprake.
Heeft geen eigen topic, dus ik post dit maar hier:

Ff opgezocht:
1359 minuten bij New York, en daar een whopping amount van 0 goals en 4 assists geproduceerd.
Op zn 23e al!
Dat wordt een hele grote, mark my words!


Nee... ben bang dat we die beter van de hand kunnen doen.
Of Peter moet het idee hebben dat zijn magie die jongen wel kan laten renderen.
Op dit moment is hij niet meer van het niveau waar dit PSV naar streeft. Zou bijv. wel bij Ajax in de basis staan hoor.
 
In het technische staf topic kwam Ledezma ter sprake.
Heeft geen eigen topic, dus ik post dit maar hier:

Ff opgezocht:
1359 minuten bij New York, en daar een whopping amount van 0 goals en 4 assists geproduceerd.
Op zn 23e al!
Dat wordt een hele grote, mark my words!


Nee... ben bang dat we die beter van de hand kunnen doen.
Of Peter moet het idee hebben dat zijn magie die jongen wel kan laten renderen.
Wel een Amerikaan, dus ik denk dat Stewart hem bij terugkeer een contract tot 2033 voorlegt a 1,5 miljoen per jaar :p
 
Vond Ledezma niet per se een 10. Heeft in wat (oefen)wedstrijden ook op 6 en 8 gespeeld en deed het toen niet onverdienstelijk.

Ik neem deze mee naar hier.

Is wellicht in die zin vergelijkbaar met Saibari en Babadi. Een 10 die ook uit de voeten kan op andere posities. Is ook wel eens ingevallen als vleugelaanvaller als ik me niet vergis.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ik neem deze mee naar hier.

Is wellicht in die zin vergelijkbaar met Saibari en Babadi. Een 10 die ook uit de voeten kan op andere posities. Is ook wel eens ingevallen als vleugelaanvaller als ik me niet vergis.
Zie inderdaad wel dat hij in de VS veel als spits of aanvallende middenvelder heeft gespeeld. Nou, het is absoluut geen spits. Ik vind hem altijd een zeer wendbare, ijverige middenvelder. Maar ja, misschien bakt ie er wel niks van, misschien floreert hij nog. Dat zal zich moeten uitwijzen.
 
Zie inderdaad wel dat hij in de VS veel als spits of aanvallende middenvelder heeft gespeeld. Nou, het is absoluut geen spits. Ik vind hem altijd een zeer wendbare, ijverige middenvelder. Maar ja, misschien bakt ie er wel niks van, misschien floreert hij nog. Dat zal zich moeten uitwijzen.

Wat ik eerder zei, als Peter (en ook Earnie) denkt dat er potentie in zit, zeker laten blijven dan.
Vrees alleen dat t er niet echt in zit, gezien zn leeftijd en stats tot nu toe.
Laat me uiteraard met liefde en plezier volledig verrassen!
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Even een vraagje. Ik ga vanavond met mijn kinderen naar PSV - Excelsior.
Nu zou ik graag eens bij het stadion willen zijn als de spelers aankomen. Kan iemand mij vertellen hoeveel uur van te voren de bus aankomt?
 
Even een vraagje. Ik ga vanavond met mijn kinderen naar PSV - Excelsior.
Nu zou ik graag eens bij het stadion willen zijn als de spelers aankomen. Kan iemand mij vertellen hoeveel uur van te voren de bus aankomt?
Hoop dat jij en je kinderen een toffe avond hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan