Scouting - Algemeen & Beleid

Na één jaar thuiszitten bindt Arouna Koné de kicksen weer onder. De aanvaller heeft zich verbonden aan VK Weerde, dat uitkomt op het negende niveau van België. (zomer 2022)
 
En dit is het laatste wat ik over Kalusha lees: De ethische commissie van de wereldvoetbalbond FIFA heeft Kalusha Bwalya voor twee jaar geschorst. De 54-jarige Zambiaan zou in het verleden giften hebben aangenomen van Mohamed Bin Hammam, de Qatarees die in 2011 in opspraak raakte.
 
Daar moet je wel een opening in hebben. Kijken welke oud spelers of scouts wij kunnen regelen die daar al wat hebben lopen, dat zou dan een mooi begin zijn. Ik ben het wel helemaal eens dat we daar meer moeten gaan zoeken, want als het grootste Braziliaanse talent die wij (half) kunnen krijgen Savio is, dan moeten we ook breder gaan kijken.
En ook Savio konden we niet krijgen. Die konden we aleen huren.
 
En dit is het laatste wat ik over Kalusha lees: De ethische commissie van de wereldvoetbalbond FIFA heeft Kalusha Bwalya voor twee jaar geschorst. De 54-jarige Zambiaan zou in het verleden giften hebben aangenomen van Mohamed Bin Hammam, de Qatarees die in 2011 in opspraak raakte.
Nou, ik wil m niet direct cancelen, maar dit geeft wel sterke twijfels.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Aangezien we geen scouting topic hebben voor trainers/TD drop ik hem hier maar:


Gun Stewart dat die het heel goed doet. Of eigenlijk gun ik dat vooral psv. Maar mocht het na een paar jaar niet gelukt zijn dan vind ik dit wel een hele interessante optie. Bij leicester wordt laatste jaren goed gescout. En bij toulouse staan ze bekend om goede opleiding. Als hij als topscout een paar jaar td ervaring heeft opgedaan gelijk oppikken die handel. En kennis van de Franse markt is goud waard
 
Dit blijft toch wel een zorgwekkend onderdeel van onze club. Als je alle transfers van de laatste jaren bekijkt dan zijn het bijna allemaal spelers waarbij je geen scouts nodig hebt. We willen en moeten creatief zijn als club, dan zou je hier toch veel meer van moeten verwachten?
 
Dit blijft toch wel een zorgwekkend onderdeel van onze club. Als je alle transfers van de laatste jaren bekijkt dan zijn het bijna allemaal spelers waarbij je geen scouts nodig hebt. We willen en moeten creatief zijn als club, dan zou je hier toch veel meer van moeten verwachten?
Klopt, zijn grotendeels namen die wij ook hadden kunnen bedenken. Bij Feyenoord zie je wel echt de hand van de scouting terug in de aankopen en daar is Arnesen verantwoordelijk voor omdat hij die van scratch heeft opgebouwd. Dat is trouwens die meneer die in RvC PSV zat en blijkbaar nog ambities had als TD aangezien hij daarna in België heeft gewerkt en bij Feyenoord. En bovendien in het grijs verleden niet bepaald onsuccesvol is geweest. Maar men koos liever John de Jong.
 
Klopt, zijn grotendeels namen die wij ook hadden kunnen bedenken. Bij Feyenoord zie je wel echt de hand van de scouting terug in de aankopen en daar is Arnesen verantwoordelijk voor omdat hij die van scratch heeft opgebouwd. Dat is trouwens die meneer die in RvC PSV zat en blijkbaar nog ambities had als TD aangezien hij daarna in België heeft gewerkt en bij Feyenoord. En bovendien in het grijs verleden niet bepaald onsuccesvol is geweest. Maar men koos liever John de Jong.
Frozen ooit gezien? :grin:
 
Haha, krijg nu net een e-mail van PSV of wij kunnen helpen met scouten. Je kunt een naam invullen en dan maak je kans op prijzen.

:lol:
 
Terug
Bovenaan Onderaan