Heeft de KNVB al een reactie afgegeven?

Of is het: “het wordt nog nader bekeken”……doofpot.
Is het vandaag al niet vrijdag, 10 dagen na het gebeuren en 2 dagen nadat de KNVB beloofd had deze schandalige beslissing te zullen evalueren?
Of bleek dat het deksel van de doofpot inmiddels te groot en te zwaar is geworden om nog op te tillen?
Of staat bij Dick van Egmond zwijgen over dubieuze aangelegenheden gelijk aan "meer transparantie"?
Mario is nog lief voor de KNVB door zijn woordkeus "een deuk" zou ik zeggen.
 
Is het vandaag al niet vrijdag, 10 dagen na het gebeuren en 2 dagen nadat de KNVB beloofd had deze schandalige beslissing te zullen evalueren?
Of bleek dat het deksel van de doofpot inmiddels te groot en te zwaar is geworden om nog op te tillen?
Of staat bij Dick van Egmond zwijgen over dubieuze aangelegenheden gelijk aan "meer transparantie"?
Mario is nog lief voor de KNVB door zijn woordkeus "een deuk" zou ik zeggen.
Het is een begin dat Mario zich uitspreekt, blij dat die niet zwijgt.
 
Oh, had dit topic nog niet gelezen vpor mn post in het Fey - PSV topic.

Er is dus echt nog niks naar buiten gekomen.
Laffe zakken in Zeist.
 
Hmm, blauwe kaarten. Ik weet niet of dat de arbitrage duidelijker maakt 🤔.

Vraag is of duidelijk en consequent onderscheid gemaakt zal worden tussen overtredingen die met geel dan wel met blauw bestraft moeten worden.
Maar in principe ben ik groot voorstander van de tijdstraf die veel eerlijker is ten opzichte van de benadeelde partij dan de gele kaart.
En mogen ze van mij van de 10 ook 15 of 20 minuten maken als het experiment slaagt en wordt ingevoerd.
 
Hmm, blauwe kaarten. Ik weet niet of dat de arbitrage duidelijker maakt 🤔.

Ja, maar dat is als de smurfen mee gaan doen.. Gargamel wordt de coach. Blij dat de knvb daaraan denkt 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan