sc Heerenveen - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-8

Toch bijzonder hoe wij elke keer zien dat Feyenoord ternauwerdood de overwinning over de streep trekt terwijl PSV dat op een periode na de winsterstop na met speels gemak doet, maar het toch Feyenoord is, en niet PSV, dat continu wordt geprezen om het goede voetbal. Bij PSV krijgt 1 speler soms wat lof maar je hoort ze in de media op een enkeling na nauwelijks op dezelfde manier over PSV wauwelen als ze over Feyenoord blijven doen :unsure:
Bij NEC zeiden ze dat ook. Ze hadden de best voetballende ploeg zo lang goed bijgehouden. Volgens mij hebben ze de best voetballende ploeg zelfs verslagen.
 
Toch bijzonder hoe wij elke keer zien dat Feyenoord ternauwerdood de overwinning over de streep trekt terwijl PSV dat op een periode na de winsterstop na met speels gemak doet, maar het toch Feyenoord is, en niet PSV, dat continu wordt geprezen om het goede voetbal. Bij PSV krijgt 1 speler soms wat lof maar je hoort ze in de media op een enkeling na nauwelijks op dezelfde manier over PSV wauwelen als ze over Feyenoord blijven doen :unsure:
Komt doordat het woord "objectief" lang niet overal bekend is.
Ze zeggen dat alleen van supporters maar het geldt ook voor veel andere bij voetbal betrokkenen. ;)
 
Waatom spelen we eigenlijk op donderdag en niet gewoon in het weekend?

Verder valt op dat meerdere ploegen die dit seizoen Europees voetbal speelden, doordeweeks in actie komen. Dat is niet geheel toevallig: "In januari is er bij de clubs die actief waren in Europa een uitvraag gedaan of ze gebruik wilden maken van deze mogelijkheid. De clubs die dat toen hebben aangegeven, staan nu doordeweeks gepland." Inmiddels is geen enkele Nederlandse club meer actief in Europa.

FC Twente, Ajax, PSV en Feyenoord dachten in januari nog de halve finales te halen. ;)
 
Hopelijk hebben ze zich bij Feyenoord na de bekerwinst goed klemgezopen. In principe de enige prijs die ze halen als PSV goed bij de les blijft totdat het definitief is. Ik zie ze het liefst zsm het definitief maken. Dan is het klaar en kan iedereen tegen Sparta thuis lekker ongebreideld feest vieren. Spanning eraf. Bierkraan open en genieten. Je kan alle teksten loslaten op de tribunes zonder angst om het te jinxen. Helaas geldt vaak: waarom makkelijk maken, als het ook moeilijk kan? Natuurlijk hangen we af van Feyenoord helaas.

Come on PSV, maak het af. :PSV:
 
Hopelijk hebben ze zich bij Feyenoord na de bekerwinst goed klemgezopen. In principe de enige prijs die ze halen als PSV goed bij de les blijft totdat het definitief is. Ik zie ze het liefst zsm het definitief maken. Dan is het klaar en kan iedereen tegen Sparta thuis lekker ongebreideld feest vieren. Spanning eraf. Bierkraan open en genieten. Je kan alle teksten loslaten op de tribunes zonder angst om het te jinxen. Helaas geldt vaak: waarom makkelijk maken, als het ook moeilijk kan? Natuurlijk hangen we af van Feyenoord helaas.

Come on PSV, maak het af. :PSV:
Die zijn al lang weer fit, ik hoop wel op een stunt van de Ga vooruit Adelaars
 
Terug
Bovenaan Onderaan