RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 2 september | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wedstrijd moeten missen. 0-4 winst lijkt me dan een terechte overwinning. Eerste helft was wel ruk lees ik? Weer 3 punten erbij en een uitwedstrijd minder. Leuk dat Tillman ze eerste maakt. Lang en Luuk doelpuntjes erbij. Hoe was Dest op rechtsback?

En ik maar roepen dat Luuk over datum is. Denk dat ik me wel ff ga schamen met zulke uitspraken. Niet normaal wat voor start Luuk heeft. Le9end👑!

De interlandbreak in, met een start die ik niet zomaar had verwacht. Super Cup gewonnen, CL voetbal gehaald en 9 uit 3 met een wedstrijd minder. Fantastisch!! Kan niet wachten ook op de terugkeer van El Chucky Lozano, en natuurlijk heel benieuwd naar de nieuwe verdediger. Ik ga hem Ketchup noemen, veel makkelijker 😁.

Fijne zondag iedereen. Hopelijk doet Utrecht en/of Fortuna iets leuks voor ons.
Er was blijkbaar afgesproken dat Dest de vooruitgeschoven back was. Ik vond hem vooral slordig gisteren. Sommige analisten (met veel meer voetbalverstand dan ik) vonden hem heel goed.
 
Wedstrijd moeten missen. 0-4 winst lijkt me dan een terechte overwinning. Eerste helft was wel ruk lees ik? Weer 3 punten erbij en een uitwedstrijd minder. Leuk dat Tillman ze eerste maakt. Lang en Luuk doelpuntjes erbij. Hoe was Dest op rechtsback?

En ik maar roepen dat Luuk over datum is. Denk dat ik me wel ff ga schamen met zulke uitspraken. Niet normaal wat voor start Luuk heeft. Le9end👑!

De interlandbreak in, met een start die ik niet zomaar had verwacht. Super Cup gewonnen, CL voetbal gehaald en 9 uit 3 met een wedstrijd minder. Fantastisch!! Kan niet wachten ook op de terugkeer van El Chucky Lozano, en natuurlijk heel benieuwd naar de nieuwe verdediger. Ik ga hem Ketchup noemen, veel makkelijker 😁.

Fijne zondag iedereen. Hopelijk doet Utrecht en/of Fortuna iets leuks voor ons.
Eerste helft was vooral lastig om door de defensie heen te komen. Ruk is wel het andere uiterste. Dest was heel slordig, vooral de eerste helft. 2e helft had ie wat minder problemen.
 
Kan me niet herinneren dat onze selectie zo breed is geweest. Goed om te zien.
Terwijl er 7 zijn aangekocht en 12 vertrokken, eindelijk goed beleid! Schouten de beste aankoop so far. Ik was ook groot voorstander van Peter Bosz, veel risico, aantrekkelijk om te zien en een eigen visie.
 
Eindelijk weer een ouderwets zondag gevoel, zelf eenvoudig winnen op zaterdag en kijken wat de rest doet op zondag ;)
Heerlijk ja, en dan ook nog een prima transferperiode en nog altijd de euforie van CL halen. We zitten in de hotseat. Ik ga lekker Feyenoord en Ajax kijken vandaag en hopen op wat verrassingen van diens tegenstanders, maar mijn week kan al niet meer stuk na de lekkerste PSV week in een lange tijd.
 
Hans Kraay tegen Luuk de Jong: "Het volk heeft je nodig"
Lul niet Hans. Luuk de Jong speelt alleen nog bij PSV. Wij hebben Luuk nodig. PSV gaat voor Oranje. :p
Inderdaad. Hans en zijn volk kunnen de boom in. Luuk dadelijk topscorer van de nieuwe landskampioen.
Daar gaat het om .
Vond het wel meevallen met dat bagger. Zo gaan dit soort wedstrijden, RKC houdt tegen en het duurt even voordat we door de muur beken. Eerste helft was niet goed, maar ook niet slecht. Geen moment gedacht dat we hier punten zouden gaan laten liggen
Ik wel. Eénmaal billenknijpend en met veel ergernis bij de langdurige 0-0 voor rust.
Als Bakkali 1-0 scoort had je weer gedonder in de glazen gehad.
Verstand komt met de jaren
Naar verluidt pas na je 67e. Dan heeft de mens immers meer tijd om na te denken.;)

Dat daar ooit over getwijfeld is. Vorig jaar had hij een zogenaamd slecht seizoen, maar schoot hij er in 200 minder minuten 1 doelpunt minder in dan de zogenaamde potentiële topper Gimenez. En dan was Luuk ook nog meer betrokken qua assists.

Is en blijft een van de belangrijkste schakels in het team. En dit jaar komt dat er nog meer uit omdat hij ballen krijgt waar hij ze wil en ook minder vuil werk op hoeft te knappen.
Veel lui die hem afschreven zijn blijkbaar nog geen 67.:)
Luuk staat op gelijke hoogte nu met Nilis, hoorde ik.
Alleen Coen Dillen en Willy van der Kuylen scoorden meer.

Of dit klopt of niet; Luuk is een topper en een voorbeeld qua trouw en werklust.
Kan menig jongere prof een puntje aan zuigen.
Terwijl er 7 zijn aangekocht en 12 vertrokken, eindelijk goed beleid! Schouten de beste aankoop so far. Ik was ook groot voorstander van Peter Bosz, veel risico, aantrekkelijk om te zien en een eigen visie.
Ben om qua Peter Bosz.
Een voltreffer, zo lijkt het, deze coach.

Die uitspraken van sommigen hier over een titel zijn natuurlijk te vroeg na 4 competitieronden.
Maar de flow erheen zou al wel eens bezig kunnen zijn.
Forza PSV.
 
Viel vorig seizoen vaak op. Verbaast mij dat az en feyenoord daar niet voor zijn gegaan. Hansson Heracles ook one to watch. Scheelt dat ie Zweeds is.
Waarom? Kan-ie meteen voor Paul en Liesbeth een kastje in elkaar zetten op de Herdgang?
 
Stewart heeft een voorkeur voor Scandinavische spelers, al valt dat bij PSV tot dusver reuze mee.
Scandinavische boys? Hey, even tussen ons gezegd en gezwegen, die Earnie doet toch niet van die haram-achtige dingen, hè? Daar hebben we d'r al eentje van gehad, en da's wel genoeg geweest.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan