PSV - Vitesse | Zaterdag 13 april | Eindstand 6-0

@Penalty: nee, ik mag hopen van niet zeg dat het dan nog op doelsaldo hangt, maar vooruitzien is regeren en laat PSV de voorzienigheid maar voor blijven, en de zaken in eigen hand houden. Ik denk nog even aan Spanje-Malta jaren tachtig en de knipoogwedstrujd van Ajax in Kroatië(?). Houd de zaken in eigen hand, bij voorkeur door Heerenveen ook aan de zegekar te binden en dan is PSV officieus kampioen met een goed doelsaldo. Kijken wat er morgen gebeurt in Sittard....... wie weet :)
 
Overigens, 100% penalty vlak voor rust.
Hoorde Perez zeggen dat het een 'licht duwtje' was. Die was duidelijk naar het verkeerde lichaamsdeel aan het kijken. Tillman zn been werd overduidelijk van achter aangetikt.
Veel duidelijker worden ze niet. Wie hier kan volhouden dat het niet veel was, mag een enkeltje specsavers organiseren.

Wordt verder weinig heisa over gemaakt, omdat het al 3-0 stond en het 6-0 is geworden. Maar wéér een faalmoment in de scheidsrechter/VAR combinatie.
 
Heb wat goals en assists bij elkaar gezocht en gesorteerd.

Na 30 wedstrijden PSV
95 goals voor, 17 goals tegen.

Topscorer Luuk: 24 goals 11 assists
Baka 9-9
Til 8-3
Pepi 7-1
Tilmann 6-9
Saibari 5-4
Lozano 5-3
Veerman 4-11
Lang 4-1
Dest 2-6
Boscagli 2-3
Ramalho 2-1
Schouten 2-0
Teze 1-7
Mauro 1-0
Babadi 1-0
Uneken 1-0
Van Aanholt 0-1
Land 0-1

Wat ze Mvp noemen, most valuable player (goals+assists):

Mvp Luuk 35
Bakayoko 18
Veerman 15
Tilmann 15
Til 11
Saibari 9
Teze 8
Dest 8
Pepi 8
Lozano 8
Lang 5
Boscagli 5
Ramalho 3
Schouten 2
Land 1
PvA 1
Uneken 1
Babadi 1
Mauro 1
Luukie heeft er 26 in liggen.
 
Zo, met dik vertraging de wedstrijd gekeken, zodra Vitesse de bal had 30 seconden doorspoelen. Hadden we veelal de bal weer. Kortom, lekker dominant. Goed aan het doelsaldo gewerkt en enkele cijferrecords zijn nog haalbaar.
 
Fun fact, na speelronde 29 stonden we op een doelsaldo van +72, dat was al een evenaring van het beste seizoen van de afgelopen 10 jaar. Zojuist zijn we daar dus ff keihard overheen gedenderd en staan we op +78. Doelsaldo van +89 uit '87/'88 lijkt ver weg maar met 4x 3-0 ben je daar toch al overheen, en het lijkt weer te lopen voorin dus wie weet.
 
Laatst bewerkt:
Dat was weer een fijn potje mensen. Lekker in een shirtje in het zonnetje vooraf iets drinken. Heerlijke sfeer in het stadion en een mooie wedstrijd. Wat wil een mens nog meer?

Echt hoor! Vorige week was ook al genieten. Zou eigenlijk naar n festival gaan, maar mijn voorkeur voor PSV won het. Dan morgen maar!
 
Stel Vitesse speelt dit seizoen niet meer vervallen dan de punten en de goals tegen ze?
Dat lijkt mij wel, dan kunnen we enkele records die nu nog haalbaar zijn doorstrepen :(
Laat ze maar strafpunten krijgen ;)

Overigens hebben wij en Feyenoord 2x van ze gewonnen, dus voor t kampioenschap maakt t niet uit. Zie wel dat NEC 1x van ze heeft verloren, als Vitesse er dus uitgehaald wordt gaat het echt lastig worden voor ajax om de play-offs te ontlopen. Daarmee is de kans dat Vitesse de competitie afmaakt dus weer groter ;)
 
Benitez een 5 door wederom zo een domme inspeelpass die een kans opleverde bij 0-0. Domme jongen die ik graag vervamgen zie worden.
Weinig keepers zijn perfect. Benitez is dit seizoen ook gewoon een puntenpakker gebleken die er voor zorgde dat we bepaalde wedstrijden over de streep trokken, of voorkwam dat de tegenstander op voorsprong kwam. Het is makkelijk om dat te vergeten als je zoveel gewonnen hebt.
 
.

Tillman had al lang moeten schieten. Ik vond het ook niet zoveel eerlijk gezegd
Net de situatie terug gekeken. Eigen schuld van Tillman toch? Had hij maar eerder moeten schieten. Dat deze 100% strafschop niet gegeven wordt is zijn eigen schuld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan