Ik hoop dat er iemand bij Puma ontslag krijgt. En dat hij overigens ook aan alle supporters een schadevergoeding gaat betalen voor de emotionele schade die we oplopen na de presentatie van dit shirt. WAT EEN GEDROCHT!
 
Kunnen we niet een minimale eis overbrengen dat t club-logo in enkel in rood en/of grijstinten gebruikt mag worden. Met een derde of warmup-shirt is t me ten dele worst - maar kom op; bovenstaande dragen we in de helft van onze wedstrijden!
 
vanuit meerdere hoeken hoor ik dat dit m dus serieus is. Weinig historisch besef bij de makers.

Als ik de shirt leaks beetje kijk, komt historie op plek #27 bij de ontwerpers. Het opvallen, show stelen en dat men er veel over praat ( en dus naar HUN logo kijkt ) staat op #1. Shirt is dus nu al direct goedgekeurd en geslaagd, of je het mooi of lelijk vind is ff bijzaak en niet relevant. Want ze weten ook wel de echte fans het kopen al plakken ze er 4 drollen op als achtergrond, en de selectieve fan hoeft maar eens in zoveel jaar toe te happen voor een nieuw shirt en dat is dan ook succes voor hun. Met de thuisshirtjes houdt men nog beetje rekening met tradities, uitshirt of 3de shirt is leef je uit idee bij de makers
 
Wat een vreselijk lelijk shirt. :braak: Een van de lelijkste ooit. Wellicht zelfs het lelijkste.
Alsof ze met wat verf hebben gegooid. Schijnt geïnspireerd te zijn op het testbeeld.
Nou volgens mij is de test totaal mislukt. :maniac: Tegenwoordig zijn de shirts totaal gekte. :FP:
 
Zie op internet de suggestie dat het een link is naar het oude testbeeld zoals we dat van de TV kennen, Philips was de bedenker van dit testbeeld. Vergezocht verhaal om dit shirt nog een soort van link aan de club en sponsor te geven.

Maar ja, wel kekke kleurtjes en dat vinden hele jonge fans dan wel weer leuk heb ik wel eens horen zeggen. En die hebben minder met de historie. Zal mij benieuwen hoeveel fans van boven de 30 je gaat zien met dit gedrocht.
 
De kleurencombinatie is niet raar, maar voor mij heeft het verder weinig met een voetbalshirt te maken, laat staan met PSV. (Ondanks het argument voor waarom)
Leuk voor mijn nichtje van 6 die het vast wel geweldig zou vinden die stoere felle kleuren.

Nee geef mij maar dan dat zwart gouden shirt die ik laatst postte..
 
Zie op internet de suggestie dat het een link is naar het oude testbeeld zoals we dat van de TV kennen, Philips was de bedenker van dit testbeeld. Vergezocht verhaal om dit shirt nog een soort van link aan de club en sponsor te geven.

Maar ja, wel kekke kleurtjes en dat vinden hele jonge fans dan wel weer leuk heb ik wel eens horen zeggen. En die hebben minder met de historie. Zal mij benieuwen hoeveel fans van boven de 30 je gaat zien met dit gedrocht.
Ik denk dezelfde mannen van boven de 30 die nog steeds in kleren van de CoolCat lopen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan