PSV - sc Heerenveen | Zondag 20 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat verdedigen kon ie nooit. Compenseerde dat met aanvallend spel.. maar nu ie dat ook niet meer kan blijft er niks over
Aanvallen kon ie ook al nooit. Tenzij je hard naar voren rennen en hem blind voorrossen aanvallen vindt. Blijft over de vrije trap.
 
De tweede helft vond ik een stuk beter dan de eerste, hoewel de wedstrijd wel een beetje als een nachtkaars uitging na de 3-1. Het lijkt er op dat het veldspel beter is als Gakpo en Madueke er niet bij zijn. Ik vraag me af of het hele team niet teveel gokt op een individuele actie van de vleugelaanvallers. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de Gakpo en Madueke te weinig bijdragen aan het veldspel in zijn algemeen. Misschien is het een combinatie van die twee.

Het zou echt een blamage zijn voor PSV als deze wedstrijd verloren gegaan zou zijn. Zo zag het er wel uit in de rust. Blij met deze overwinning in ieder geval.

Beste spelers in mijn optiek:

Bruma
Veerman

Slechtste spelers

Het hele team in de eerste helft na de 1-0.
 
De tweede helft vond ik een stuk beter dan de eerste, hoewel de wedstrijd wel een beetje als een nachtkaars uitging na de 3-1. Het lijkt er op dat het veldspel beter is als Gakpo en Madueke er niet bij zijn. Ik vraag me af of het hele team niet teveel gokt op een individuele actie van de vleugelaanvallers. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de Gakpo en Madueke te weinig bijdragen aan het veldspel in zijn algemeen. Misschien is het een combinatie van die twee.

Het zou echt een blamage zijn voor PSV als deze wedstrijd verloren gegaan zou zijn. Zo zag het er wel uit in de rust. Blij met deze overwinning in ieder geval.

Beste spelers in mijn optiek:

Bruma
Veerman

Slechtste spelers

Het hele team in de eerste helft na de 1-0.
Bruma een blinde draver die veelal niet ziet en kan. Hard werken maar dat horen ze allemaal te doen. Veerman de beste en Doan deed het ook goed.
 
Wederom en ondanks de overwinning een belabberde wedstrijd. De goede wedstrijden onder RS zijn met gemak op 1 hand te tellen. Wat is er met de grasmat aan de hand wat een blamage.
 
Heerlijk om te zien hoe snel Veerman zich aanpast en een basisplek pakt. Voetballend was het al wel duidelijk maar hij kan ook gas geven; hulde.

Ons spel ziet er regelmatig heel dom uit. Hij brengt voetbal. Fijn.
 
Nou, 2x15 minuten goed en 2x30 minuten ruk. Jammer voor al dat publiek dat in dat kutweer toch naar de wedstrijd gekomen was.
 
Net terug van een dagje Boedapest... ik was aan het denken om de wedstrijd nu helemaal terug te kijken.. maar a gatver.. Lea.. en nu heb ik geen alternatief... dan maar wachten op een samenvatting.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan