PSV - PEC Zwolle | Zondag 12 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV moet wel beetje gaan kappen nu, ik zit weer te brainstormen om over iemand of iets te bitchen maar heb weer niks, als professionele hater en pessimist is dit seizoen niet bepaald handig voor mijn vorm pff
PSV-Dames al gekeken?
 
PSV moet wel beetje gaan kappen nu, ik zit weer te brainstormen om over iemand of iets te bitchen maar heb weer niks, als professionele hater en pessimist is dit seizoen niet bepaald handig voor mijn vorm pff
Gewoon haten dat ze zo goed spelen? 🤔
 
Ik ben negatief dus trek ik het maar even door. Sorry Jur 1913 😂
Voor mij is het beste aan Dest dat hij PvA op de bank houdt. Wat een waardeloze speler is dat zeg.
Dest maakt wel goede stappen nu dus over hem ben ik nu wel iets positiever. Nu johan B nog :)
 
Ik ben negatief dus trek ik het maar even door. Sorry Jur 1913 😂
Voor mij is het beste aan Dest dat hij PvA op de bank houdt. Wat een waardeloze speler is dat zeg.
Dest maakt wel goede stappen nu dus over hem ben ik nu wel iets positiever. Nu johan B nog :)
Haha wat betreft Patje ben ik het wel met je eens. Stukken minder dan vorig jaar (of is de rest stukken beter kan ook).

Wat betreft Baka zit ik in zijn fanclub, dus dat gaat 'm niet worden om eens te worden :ROFL:
 
Wanneer ze klaar zijn in de keuken en met schoonmaak, wil ik altijd wel naar ze kijken
:horen:
Oei oei oei, ik dan. Want ik moest lachen…

Haha wat betreft Patje ben ik het wel met je eens. Stukken minder dan vorig jaar (of is de rest stukken beter kan ook).

Wat betreft Baka zit ik in zijn fanclub, dus dat gaat 'm niet worden om eens te worden :ROFL:
Sowieso is Baka een fantastische gozer!
 
PSV moet wel beetje gaan kappen nu, ik zit weer te brainstormen om over iemand of iets te bitchen maar heb weer niks, als professionele hater en pessimist is dit seizoen niet bepaald handig voor mijn vorm pff
Blijf anders gewoon geld inzetten tegen PSV; kun je zeiken over het verlies dat je maakt:unsure:
 
Uiteindelijk een mooie zondag. 4-0 winnen van PEC, had net zo goed 8-0 kunnen worden als we meer scherp waren in de eindpass. Lekker gelachen om Ajax weer die een oerdomme penalty weggeven in de laatste minuten. Van Feyenoord ben ik totaal niet onder de indruk. Met veel moeite gewonnen tegen een vermoeiende AZ.

Ik heb zoveel zin in de wedstrijden die gaan komen na de interlandperiode. Twente uit en Feyenoord uit. Hier kan je eigenlijk al de mokerslag uitdelen. Gaat natuurlijk zwaar worden, maar ik heb er best wel veel vertrouwen erin. Hopelijk is Noa Lang er dan ook weer bij.
 
Haha wat betreft Patje ben ik het wel met je eens. Stukken minder dan vorig jaar (of is de rest stukken beter kan ook).

Wat betreft Baka zit ik in zijn fanclub, dus dat gaat 'm niet worden om eens te worden :ROFL:
Jij vond PvA vorig jaar goed? Poeh... ik blijf het niks vinden. Nooit gevonden ook.
 
Screenshot-20231112-132412-Chrome.jpg
Here, take a second like haha
 
We hoeven ook niet heel erg te vrezen om het halve team kwijt te raken in de winterstop.
Lozano, Lang, Dest, Schouten zijn er allemaal pas net dus gaan echt niet weg. Bakayoko wil niet weg. Er is geen speler die zoals Gakpo duidelijk toe is aan een volgende stap. Met 'n beetje geluk een heel rustige transferwindow.
Ik ga met je mee hierin, behalve Bakayoko. Daar gaat hard aan getrokken worden.

Edit: Teze?
 
Lang geleden dat ik de toeschouwers in het stadium een aantal keren oeh, ahh, wow zag en hoorde roepen. Een fijn gevoel om in de Eredivisie i.i.g. naar PSV te kijken al moeten ze zich niet meteen gaan rijk rekenen. Hopelijk komt voegend jaar ook zo’n gevoel en bewondering tijdens de CL wedstrijden. De stappen worden die richting wel gezet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan