PSV - PEC Zwolle | Zondag 12 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Alex was gehuurd toch?
Kleine toevoeging: ik wil een Alex zonder de duistere Chelsea deal. (Wat volgens mij geen huur was, maar soort eerste optie tot koop voor symbolisch bedrag - maar doet er niet toe. Schimmige toestand).
 
Laatst bewerkt:
Kleine toevoeging: ik wil een Alex zonder de duistere Chelsea deal. (Wat volgens mij geen huur was, maar soort eerste optie tot koop voor symbolisch bedrag - maar doet er niet toe. Schimmige toestand).
Ik kan me vaag herinneren dat er gedoe was. Maar dat was toch ook in de tijd dat psv nogal vage contracten af sloot. Maar misschien was anders Alex helemaal niet gekomen..
 
Ja, maar het zullen transfervrije 'buitenkansjes' zijn. Ik wil gewoon voor 15 miljoen de nieuwe Alex.
Ik wil die nieuwe Alex gewoon ergens slim van de bank geplukt zien worden bij een club die hem niet waardeert, waarna Stewart er een schijntje voor betaalt en hij bij ons helemaal opbloeit en de pannen van het dak speelt.
 
Ik wil die nieuwe Alex gewoon ergens slim van de bank geplukt zien worden bij een club die hem niet waardeert, waarna Stewart er een schijntje voor betaalt en hij bij ons helemaal opbloeit en de pannen van het dak speelt.
Zo‘n vergeten Denayer terughalen uit de Zandbak wellicht? Maar goed, die verdient daar vast bakken meer.
 
En iemand die transfervrij is, kan dat niet zijn? Volgens mij is die Robinson wel goed.
Nou... We hebben inmiddels wel de nodige ervaring met goedkope opties voor de verdediging. Het pakte nooit goed uit.

Maar toegegeven, we hebben ook ervaring met peperdure aankopen die óók niet goed uitpakte, zoals Baumi. Dus tja...
 
Het is zo fijn om doekoe te hebben!
Geniet er alvast maar van.
Veerman, Lang, Schouten, (Dest), Baka, Boscagli, Benitez en Teze toch ook wel, zullen uit deze extreme Mickey Mouse-ellende weg willen.
Bosz misschien ook.

Wat dat betreft is het eerder te hopen dat de CL de komende twee potjes een fiasco wordt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan