PSV - NEC | Zaterdag 16 september | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zie dat PSV gewonnen heeft van de nummers 13, 14, 15 en 16. Nog wat te vroeg voor polonaise….
Die staan op die plaatsen omdat ze van PSV verloren hebben.
Fortuna staat zo hoog omdat ze al tegen Ajax en Feyenoord gespeeld hebben.
Sparta staat zo hoog omdat ze al tegen Feyenoord gespeeld hebben.
:shrug:
 
Ik zie dat PSV gewonnen heeft van de nummers 13, 14, 15 en 16. Nog wat te vroeg voor polonaise….
En volgende week spelen we tegen de nummer 17.

En de week er op tegen de nu nummer 18.

Prettig om ingespeeld te raken tegen dergelijke ploegen. Anderzijds, tegen de tijd dat we de topploegen treffen heb je al meer kans op schorsingen en blessures etc.
 
Goede eerste helft, matige tweede helft. Woensdag komt de eerste echte test waar we staan dit seizoen.

We zijn goed begonnen, maar we hebben nog geen tegenstander van formaat gehad. Als we tegen Arsenal mee kunnen doen, gaan we een leuk seizoen tegemoet, als we er kansloos afgaan, moet ik het allemaal nog maar zien
80% eens. Rangers uitschakelen was wel echt een solide prestatie. Arsenal wordt inderdaad een heel ander verhaal, dat is een top in Europa op dit moment (lijkt mij).
 
Laatst bewerkt:
Maakt hem voor sommigen nog meer een doelwit, hoe kinderachtig dat ook is. Hij is volledig Mexicaans, maar opgegroeid in de US en voetbalt voor de US.
In Amerika, als je eenmaal staatsburger bent, ben je gewoon Amerikaan. Dan blijft die immigratie-achtergrond je niet als een diskwalificatie achtervolgen, mede omdat er zoveel Amerikanen zijn die recent geïmmigreerd zijn. Takes one to know one :)
 
Ik zie dat PSV gewonnen heeft van de nummers 13, 14, 15 en 16. Nog wat te vroeg voor polonaise….
Vitesse, Utrecht en NEC erbij.

Go Ahead, PEC, Fortuna, Volendam, Almere, Excelsior, Heracles: oftewel er komen nog wat potjes tegen nr 13, 14, 15 en 16 aan.

De onderlinge potjes tussen PSV, AZ, Twente, Ajax en Feyenoord zullen dit seizoen de competitie beslissen.
 
80% eens. Rangers uitschakelen was wel echt een solide prestatie. Arsenal wordt inderdaad een heel ander verhaal, dat is een top in Europa op dit moment (lijkt mij).

Verliezen van dit Arsenal is ook echt geen schande. Belangrijkste aspect is dat we op dat niveau ons staande kunnen houden en eventueel kunnen stunten. Een gelijkspel zou ik al tevreden mee zijn. En een nipte nederlaag is zuur, maar niet het einde van de wereld. Tegen Sevilla en vooral Lens in huidige vorm zou ik vervelender vinden.
 
Ik zie dat PSV gewonnen heeft van de nummers 13, 14, 15 en 16. Nog wat te vroeg voor polonaise….
Dat zijn de (het type althans) tegenstanders waar ze het vorig jaar tegen lieten liggen. Nee, niet rijk rekenen. Maar ook niet bagatelliseren.
Bovendien zie ik een stijgende lijn; waar het tegen Utrecht en Vitesse bijvoorbeeld nog wiebelde, werd het tegen RKC al een beetje stabieler. En tegen NEC wéér en stukje degelijker.
Laat PSV In de Eredivisie nog maar even lekker zo draaien, in de CL kunnen ze vast wennen aan het grote werk.
 
80% eens. Rangers uitschakelen was wel echt een solide prestatie. Arsenal wordt inderdaad een heel ander verhaal, dat is een top in Europa op dit moment (lijkt mij).
Ben ik wel met je eens, Rangers was een goede prestatie. En we hoeven wat mij betreft niet eens een resultaat te halen woensdag, maar aantonen dat we mee kunnen op dit nivo. Want als we eerlijk zijn, we zijn, op Rangers na, nog geen 1 keer echt getest, ons programma is tot nu toe boterzacht geweest
 
Ben ik wel met je eens, Rangers was een goede prestatie. En we hoeven wat mij betreft niet eens een resultaat te halen woensdag, maar aantonen dat we mee kunnen op dit nivo. Want als we eerlijk zijn, we zijn, op Rangers na, nog geen 1 keer echt getest, ons programma is tot nu toe boterzacht geweest
Ik vond de fruitschaal ook al wel een test.
 
Ik vond de fruitschaal ook al wel een test.
Ik niet. PSV was al volop in topconditie omdat ze CL voorrondes moeten spelen, Feyenoord was net begonnen. Als PSV na 2 weken training in het begin van het seizoen tegen RKC speelt die dan al op 100% zitten, verliest PSV ook. Die tel ik niet.
 
Ik niet. PSV was al volop in topconditie omdat ze CL voorrondes moeten spelen, Feyenoord was net begonnen. Als PSV na 2 weken training in het begin van het seizoen tegen RKC speelt die dan al op 100% zitten, verliest PSV ook. Die tel ik niet.
Feyenoord was een seizoen eerder begonnen. Slot zocht excuses na de wedstrijd over een selectie die op bepaalde posities anders was. Psv nieuwe coach en ook op posities andere spelers ivm vorig seizoen. Fn had alle voordelen in die jc pot. Psv was net begonnen in Bosz zn eerste echte wedstrijd.
 
Feyenoord was een seizoen eerder begonnen. Slot zocht excuses na de wedstrijd over een selectie die op bepaalde posities anders was. Psv nieuwe coach en ook op posities andere spelers ivm vorig seizoen. Fn had alle voordelen in die jc pot. Psv was net begonnen in Bosz zn eerste echte wedstrijd.
Dat bedoel ik niet. PSV speelde CL voorrondes en was veel errder begonnen met trainen en was daarin veel verder dan Fey. Dat kan je echt niet vergelijken. De wedstrijd fey-PSV in de competitie, dat is de echte graadmeter.
 
Dat bedoel ik niet. PSV speelde CL voorrondes en was veel errder begonnen met trainen en was daarin veel verder dan Fey. Dat kan je echt niet vergelijken. De wedstrijd fey-PSV in de competitie, dat is de echte graadmeter.
Fn was al een seizoen verder dan psv was. Psv begon net
 
Ik niet. PSV was al volop in topconditie omdat ze CL voorrondes moeten spelen, Feyenoord was net begonnen. Als PSV na 2 weken training in het begin van het seizoen tegen RKC speelt die dan al op 100% zitten, verliest PSV ook. Die tel ik niet.
Snap ik. Van de andere kant: het was wel een wedstrijd die wel meteen ergens om ging. En ondanks dat ze net in de voorbereiding zaten: Feyenoord is Feyenoord. Zeker in de Kuip gewoon een lastige tegenstander. Plus ik vind de argumentatie van J.B. ook erg valide: Feyenoord kon na de vakantie terugkomen en verder gaan waar ze vorig seizoen begonnen waren. PSV was zich een nieuwe speelwijze aan het aanleren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan