PSV - Excelsior | Zaterdag 13 januari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
70% van de Excelsiorselectie is ziek geweest tijdens het trainingskamp.


Mede door ziektegevallen kon de oefenwedstrijd tegen FC St. Pauli niet doorgaan. "Zeventig procent van de selectie heeft het te pakken. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zaterdag hebben we niets gedaan, zondag hebben we getraind met een klein groepje. Het kamp is niet geslaagd. Dit gaat ook impact hebben op de komende weken, ben ik bang. PSV wegtikken? Dat was de bedoeling, maar dat wordt nu een stukje lastiger", aldus Dijkhuizen.
Wel gevoel voor humor, die Dijkhuizen. Maar goed, 70% van de selectie heeft dus corona te pakken. Gelukkig hebben we helemaal niks geleerd qua hygiëne en omgangsvormen...
 
Wel gevoel voor humor, die Dijkhuizen. Maar goed, 70% van de selectie heeft dus corona te pakken. Gelukkig hebben we helemaal niks geleerd qua hygiëne en omgangsvormen...
Er staat nergens dat ze corona hebben (gehad). Ziek is niet per definitie corona.
 
Ik had toch hoop dat de winterstop genoeg zou zijn om Lang/Lozano weer fit te krijgen. Niet dus :(

Wow wordt zo een gebed zonder eind. En lees ook dat ze Vertessen willen verpatsen voor 5 miljoen. Is aardig gokken en lijkt mij zeer onverstandig. Dacht dat ze de boel bij elkaar wilde houden en geen extra aankoop. Gek.
 
Slot is dan ook wel een strooplikkende mediageile kwal
Hij zegt niet zoveel raars toch? Hij kan moeilijk tegen de Feyenoord achterban zeggen dat ie het opgeeft. Na de nederlaag tegen PSV in de Kuip heeft hij al gewoon uitgesproken dat ze zich voorlopig richten op plek 2. Maar dat je de titel niet opgeeft is logisch. Hoe klein de kans ook is dat Feyenoord hier nog van terugkomt, het kan. Als PSV ineens 2x pech heeft en verliest kan de voorsprong zo verdampen. Feyenoord krijgt nog een poging in Eindhoven om 3 punten in te lopen. Net als dat de PSV coaches verleden jaren er in bleven geloven doet Slot dat dus ook. Diep van binnen weet hij wel dat, behoudens een ineenstorting van PSV, het een gelopen race is, maar hij wil uitstralen voor het hoogste te blijven gaan. Dat is mijns inziens gewoon de juiste mentaliteit.
 
Hij zegt niet zoveel raars toch? Hij kan moeilijk tegen de Feyenoord achterban zeggen dat ie het opgeeft. Na de nederlaag tegen PSV in de Kuip heeft hij al gewoon uitgesproken dat ze zich voorlopig richten op plek 2. Maar dat je de titel niet opgeeft is logisch. Hoe klein de kans ook is dat Feyenoord hier nog van terugkomt, het kan. Als PSV ineens 2x pech heeft en verliest kan de voorsprong zo verdampen. Feyenoord krijgt nog een poging in Eindhoven om 3 punten in te lopen. Net als dat de PSV coaches verleden jaren er in bleven geloven doet Slot dat dus ook. Diep van binnen weet hij wel dat, behoudens een ineenstorting van PSV, het een gelopen race is, maar hij wil uitstralen voor het hoogste te blijven gaan. Dat is mijns inziens gewoon de juiste mentaliteit.

Wat dit betreft inderdaad niks geks ik bedoel het ook meer in de algemene zin van zijn media communicatie
 
Mijn zoon was net 7 toen ik hem voor het eerst meenam naar een wedstrijd van PSV. Omdat het natuurlijk wel gezellig moest blijven (lees: gewonnen moest worden) zocht ik een wedstrijd tegen een "veilige" tegenstander uit: Excelsior. Nou PSV won hoor, met 2-1, door een doelpunt van Koevermans in blessuretijd. Vlak nadat Excelsior een zuivere strafschop werd onthouden. Gelukkig was er geen VAR, anders was het 1-2 geworden.

De moraal van dit verhaal: Waakt voor onderschatting !
Ja, volledig eens met je slotzin.
Als ik hier weer allerlei optimistische prognoses lees, moet dat toch telkens weer herhaald worden voordat het bij de mens indaalt.
In het recente verleden bleek meer dan eens dat de eerste weken na de winterstop cruciaal kunnen zijn in de titelstrijd.

Als we winnen van Excelsior, Utrecht en Almere City blijft de flow en het ongenaakbare aan PSV kleven. Vooral als de concurrent eerder puntverlies lijdt dan wij.
Dit moet kunnen, MAAR; het begint zaterdag ook weer met 0-0 en het it's all in the game van Sir Bobby Robson zaliger geldt nog steeds.
Beginnen morgen met dezelfde instelling alsof het de CL finale is en dan krijgen we hopelijk een wedstrijd als die tegen AZ laatst.
Forza PSV.
 
Ja, volledig eens met je slotzin.
Als ik hier weer allerlei optimistische prognoses lees, moet dat toch telkens weer herhaald worden voordat het bij de mens indaalt.
In het recente verleden bleek meer dan eens dat de eerste weken na de winterstop cruciaal kunnen zijn in de titelstrijd.

Als we winnen van Excelsior, Utrecht en Almere City blijft de flow en het ongenaakbare aan PSV kleven. Vooral als de concurrent eerder puntverlies lijdt dan wij.
Dit moet kunnen, MAAR; het begint zaterdag ook weer met 0-0 en het it's all in the game van Sir Bobby Robson zaliger geldt nog steeds.
Beginnen morgen met dezelfde instelling alsof het de CL finale is en dan krijgen we hopelijk een wedstrijd als die tegen AZ laatst.
Forza PSV.
Ideale scenario :cool:.

Vooralsnog heeft Bosz ze scherp gekregen, heb vooralsnog geen reden om aan te nemen dat dit nu anders is. Op naar nummer 25, en te groot optimisme hier heeft weinig invloed op de spelers vermoed ik zo;)
 
Mijn zoon was net 7 toen ik hem voor het eerst meenam naar een wedstrijd van PSV. Omdat het natuurlijk wel gezellig moest blijven (lees: gewonnen moest worden) zocht ik een wedstrijd tegen een "veilige" tegenstander uit: Excelsior. Nou PSV won hoor, met 2-1, door een doelpunt van Koevermans in blessuretijd. Vlak nadat Excelsior een zuivere strafschop werd onthouden. Gelukkig was er geen VAR, anders was het 1-2 geworden.

De moraal van dit verhaal: Waakt voor onderschatting !
Zo ken ik er nog een: seizoen 2015-2016. We wonnen in de ArenA van Ajax (de Pereiro-wedstrijd) en mochten de volgende wedstrijd thuis tegen Excelsior. Daar gingen we natuurlijk eens lekker voor zitten en vooraf varieerden de voorspellingen van 5-0 tot ruim in de dubbele cijfers. Uitslag: 1-1. Het liep dat seizoen allemaal nog net goed af, maar de moraal van mijn verhaal is hetzelfde al die van jou.

Ik hou het voor morgen overigens op 6-0. :sneaky:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan