PSV - Borussia Dortmund | Dinsdag 20 februari | Eindstand 1-1

Rednas

Administrator
Administrator
p7Gv8vf.png


LHOMTik.png
 
Als PSV op volledige oorlogssterkte zal aantreden tegen Dortmund aanstaande dinsdag, dan denk ik aan een 2-1 eindstand.....Forza PSV !! (Y) :biceps::BALL::PSV::cool:
 
Als PSV op volledige oorlogssterkte zal aantreden tegen Dortmund aanstaande dinsdag, dan denk ik aan een 2-1 eindstand.....Forza PSV !! (Y) :biceps::BALL::PSV::cool:

Ik wil eerst goede vorm zien tegen Heracles voordat ik ook maar enige hoop ga koesteren. Het is sinds de wintersport allesbehalve overtuigend. Volendam de 1e helft was slecht, de 2e helft bood wat aanknopingspunten.
 
Ik wil eerst goede vorm zien tegen Heracles voordat ik ook maar enige hoop ga koesteren. Het is sinds de wintersport allesbehalve overtuigend. Volendam de 1e helft was slecht, de 2e helft bood wat aanknopingspunten.
Maar tegen Volendam speelden we nog niet op volle oorlogssterkte....en Veerman kon uit voorzorg maar 1 helft spelen.... dus, als Veerman, Til en Tilmann weer helemaal fit zijn aanstaande dinsdag en er na morgenavond geen nieuwe blessures bijkomen, dan geloof ik wel in een 2-1 eindstand tegen Dortmund in het Philipsstadion.
 
Het maakt me echt niet uit als we dit tweeluik onverhoopt niet zouden winnen maar ik wil wel nog kunnen hopen. Geen nederlaag dus aub.
 

Zo'n prettige ontwikkeling dit!

"Samen in het rood". Als je zonder all-in-kaart 111 euro moet neerleggen om je vaste plek te kopen gaat dat wel lukken. :S:

427420209_1519395232188506_2081942285327558108_n.jpg
 
Grote kans dat Malen wel gaat spelen als man in vorm. Leuk om hem weer terug te zien en ben benieuwd hoe onze verdediging hem gaat afstoppen. Over mannen in vorm gesproken: Ian Maatsen keert ook terug naar de club die hij al vroeg verliet. Speelt daar op huurbasis, maar heeft echt een bizar goede indruk gemaakt daar in zijn eerste maand in Dortmund als linksback. Sterker nog, hij is de Bundesliga young player van de maand januari. Snel, lichtvoetig, uitstekende voorzet en verdedigend een enkelbijtertje. Eentje om in de gaten te houden.
 
En toch weet psv sinds Arsenal de eerste pot Europees gewoon een goed niveau te halen zonder verdere uitzondering. We scoren sowieso altijd wel. Er is best iets mogelijk thuis. Ook tegen dit elftal.
 
En toch weet psv sinds Arsenal de eerste pot Europees gewoon een goed niveau te halen zonder verdere uitzondering. We scoren sowieso altijd wel. Er is best iets mogelijk thuis. Ook tegen dit elftal.
Ik denk dat het een hele open wedstrijd gaat worden. PSV is, zeker na de winterstop, verdedigend niet best en daar liggen ook de grootste zwaktes. Maar dat geldt ook voor Dortmund. Aan de andere kant heeft PSV een goede aanval en veel scorend vermogen daar nog achter (wat middenveld hebben we in jaren niet zoveel scorende spelers gehad die met regelmaat kunnen scoren), maar Dortmund zet daar een geslepen spits (Fullkrug, en Haller kunnen ze ook nog inbrengen) en snelle spelers tegenover. Hoe het ook uitpakt, het moet haast wel een mooie pot voetbal worden om te zien. Veel leuker in ieder geval dan tegen een Spaanse of Italiaanse tegenstanders. Duitse teams minder van theater en ''mind games'', die werken vooral hard. Mooie teams om tegen te spelen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het een hele open wedstrijd gaat worden. PSV is, zeker na de winterstop, verdedigend niet best en daar liggen ook de grootste zwaktes. Maar dat geldt ook voor Dortmund. Aan de andere kant heeft PSV een goede aanval en veel scorend vermogen daar nog achter (wat middenveld hebben we in jaren niet zoveel scorende spelers gehad die met regelmaat kunnen scoren), maar Dortmund zet daar een geslepen spits (Fullkrug, en Haller kunnen ze ook nog inbrengen) en snelle spelers tegenover. Hoe het ook uitpakt, het moet haast wel een mooie pot voetbal worden om te zien. Veel leuker in ieder geval dan tegen een Spaanse of Italiaanse tegenstanders. Duitse teams minder van theater en ''mind games'', die werken vooral hard. Mooie teams om tegen te spelen.
Helemaal eens..
 
Eerste wedstrijd in de Knock-out fase is zelden een open en spetterend duel. Hopelijk kunnen we minimaal een gelijkspel meenemen naar Dortmund
 
Sébastien Haller heeft een enkelblessure en speelt niet. Hij is meerdere weken uitgeschakeld.

Jammer voor hem, goed voor PSV. Hopelijk gaan ze nog een speciale trainingsessie 'afwerken' inlassen voor de wedstrijd tegen Dortmund:cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan