PEC Zwolle - PSV | Zaterdag 24 februari | Eindstand: 1-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
De vergelijking gaat een beetje mank omdat Pepi meestal invalt als de tegenstander al murw is gespeeld, wat het makkelijker maakt voor een spits. Niettemin prachtige cijfers natuurlijk!
Dat kun je ook andersom redeneren: PSV hoeft niet zo zeer goals meer te maken als Pepi is ingevallen, dus de intensiteit richting het doel v/d tegenstander is ook minder.
 
417496362_943142087174723_5198282089649293437_n.jpg


Omdat het zo mooi is. :love:
 
Gelukkig weer eens een wedstrijd kunnen kijken en ik ben het wel eens met het meeste commentaar dat hier gegeven is. Over het grote geschilpunt Babadi heb ik wel een mening: als tie bijtekent, hebben we er een mogelijk grote aanwinst bij. Tekent hij niet, zet 'm dan maar op de tribune (naast zijn, vooral op geld beluste, broer). Ook zonder Babadi (en helaas ook een heel groot gedeelte zonder ons enfant terrible) hebben we namelijk een geweldig seizoen gedraaid. Alle credits naar de samenstellers van de selectie en degene die ze zo leuk laat voetballen.
 
Het ontbreekt vaak aan inzicht bij ons als fans wat er wel en niet gevraagd wordt door een speler/zaakwaarnemer in de onderhandelingen. Ergens houdt het een keer op. Van de andere zijde (advocaat van de 'duivel' spelend), als je een parel hebt en je laat hem gaan op financiën, wat kost het om elders een gelijke parel te vinden? Stel je verkoopt je huis nu, mooie overwaarde, en dan? Waar ga je een ander vergelijkbaar huis vinden in een dure markt? Worden die extra centen voor Babaadi niet heeel veel miljoenen mogelijk? Kan zijn dat PSV eisen van de speler en verwachting qua maximale sportieve potentie niet in lijn kan brengen, ok is niet uit te sluiten gezien de 'stroperigheid' van de onderhandelingen, maar zeg dat dan als club. Want die vraag zal bij velen leven.
 
Het ontbreekt vaak aan inzicht bij ons als fans wat er wel en niet gevraagd wordt door een speler/zaakwaarnemer in de onderhandelingen. Ergens houdt het een keer op. Van de andere zijde (advocaat van de 'duivel' spelend), als je een parel hebt en je laat hem gaan op financiën, wat kost het om elders een gelijke parel te vinden? Stel je verkoopt je huis nu, mooie overwaarde, en dan? Waar ga je een ander vergelijkbaar huis vinden in een dure markt? Worden die extra centen voor Babaadi niet heeel veel miljoenen mogelijk? Kan zijn dat PSV eisen van de speler en verwachting qua maximale sportieve potentie niet in lijn kan brengen, ok is niet uit te sluiten gezien de 'stroperigheid' van de onderhandelingen, maar zeg dat dan als club. Want die vraag zal bij velen leven.
Ik denk dat het allemaal misschien wel wat meer gecompliceerd ligt. Als je Babadi naast speeltijd (daar zit het allemaal op vast 😇) een echt fors salaris plus tekengeld biedt, dan zullen een aantal spelers zich daar niet zo geweldig bij voelen en krijgt onze TD het erg druk.
 
Hij is geen verfijnde voetballer. En in Nederland hebben we graag spitsen die mee voetballen. Volgens mij draait het bij een spits om goals maken..
En ook daarin is Luuk prima, overigens. Koppend als kapstok, maar heeft al meerdere subtiele hakjes dit seizoen gemaakt als assists of bijna-assists.

Alleen explosiviteit heeft hij echt niet. Geen actie, geen mannetje voorbij en traag op de eerste meters. Uiteindelijk heeft hij wel snelheid, maar meer als een diesel.
 
En ook daarin is Luuk prima, overigens. Koppend als kapstok, maar heeft al meerdere subtiele hakjes dit seizoen gemaakt als assists of bijna-assists.

Alleen explosiviteit heeft hij echt niet. Geen actie, geen mannetje voorbij en traag op de eerste meters. Uiteindelijk heeft hij wel snelheid, maar meer als een diesel.
Met meevoetballend denk ik meer aan van Nistelrooij of van Persie die daar beter in zijn. Depay is ook een voorbeeld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan