Patrick van Aanholt (V) gehuurd van Galatasaray

Van Aanholt is verdedigend gewoon Max, maar aanvallend stukken beter en veelzijdiger. Een vooruitgang, maar verdedigend als basisspeler volgend seizoen gaat ie nog wel wat kansen/goals weggeven.

Ik heb dan liever een type zoals Ake bij City, die het aanvallend simpel houdt, aan de bal verder prima is, maar het vooral achterin goed dicht houdt.
 
Van Aanholt is verdedigend gewoon Max, maar aanvallend stukken beter en veelzijdiger. Een vooruitgang, maar verdedigend als basisspeler volgend seizoen gaat ie nog wel wat kansen/goals weggeven.

Ik heb dan liever een type zoals Ake bij City, die het aanvallend simpel houdt, aan de bal verder prima is, maar het vooral achterin goed dicht houdt.
Of een Rodriguez?

Ik vind Van Aanholt verdedigend wat handiger om er bij te hebben dan Max omdat hij soms nog iets op snelheid en met arbeid oplost.
 
De media bevestigd dat de vier huurlingen (Branthwaite, Fábio Silva, Sávio en Hazard) defintief vertrekken. Maar hoe zit het dan met PVA?
Huurcontacten mogen tegenwoordig toch maar maximaal 1 jaar duren? Dus PVA zal ook vetrekken?
 
Toch nog even over gisteravond. De afgekeurde goal zag ik van mijn plek heel goed. Was een hele vreemde actie van Patrick. Degene die Rocket League hebben gespeeld kennen het vast wel. Dat op het moment dat er geen auto's van de tegenstander meer zijn, de bal al in de richting van de goal gaat, dat een medespeler dan gauw nog een klein tikje geeft om maar te zorgen dat hijzelf de punten krijgt. Dat idee had ik bij Patrick toen hij de bal nog ff aantikte. En toen wist ik nog geen eens dat ie buitenspel stond. Het was beetje een egoïstische actie, ik hoop dat hij zijn excuses aangeboden heeft, want in een teamsport kan dit niet eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan