Noa Lang (A)

Noano op je blessure feestje. Dit seizoen gewoonweg geen waarde gehad kost veel geld en handen vol werk voor de medische staf. Dest gaat het feestje ook bijwonen😌
 
Ah leukkkkkk, kunnen we zien wat die in zijn vrije tijd doet en welke games op de PlayStation speelt, want als je 90% van je carrière geblesseerd bent zal het niet veel over voetbal gaan
 
Ah leukkkkkk, kunnen we zien wat die in zijn vrije tijd doet en welke games op de PlayStation speelt, want als je 90% van je carrière geblesseerd bent zal het niet veel over voetbal gaan
Des te knapper dat hij nog in de picture blijft. Credits aan hem dat hij succesvol is. Op(als hij fit is) en naast het veld.
 
Des te knapper dat hij nog in de picture blijft. Credits aan hem dat hij succesvol is. Op(als hij fit is) en naast het veld.

Het is een vermakelijk ventje, dat is zijn redding. Hij weet de show en aandacht goed naar zich toe te trekken. Maar als voetbalfan of voetbalclub heb je niet veel aan hem, hij heeft geluk dat ik niet aan de macht ben, dan zou iedere speler per gespeelde wedstrijd betaald krijgen, dan had je een tv-show ''Noa bij de voedselbank''
 
Het is een vermakelijk ventje, dat is zijn redding. Hij weet de show en aandacht goed naar zich toe te trekken. Maar als voetbalfan of voetbalclub heb je niet veel aan hem, hij heeft geluk dat ik niet aan de macht ben, dan zou iedere speler per gespeelde wedstrijd betaald krijgen, dan had je een tv-show ''Noa bij de voedselbank''
Hahaha gelukkig ben jij idd niet aan de "macht". Per gespeelde wedstrijd... dat doen ze bij de amateurs. Einde seizoen een envelopje met zwart geld. Dat was het in mijn tijd tenminste.
 
Hahaha gelukkig ben jij idd niet aan de "macht". Per gespeelde wedstrijd... dat doen ze bij de amateurs. Einde seizoen een envelopje met zwart geld. Dat was het in mijn tijd tenminste.

Vergis je niet he, Nederland is tolerant met de zieke/geblesseerde medewerkers, waar je tot 2 jaar doorbetaald krijgt etc. Genoeg andere landen waar het enkele weken/maanden is en dan onbetaald of doei, een sporter is anders dan een vuilnisman die door zijn rug gaat, dus voor sporters is een prestatiecontract geen gek idee lijkt mij. Ben je heel en doe je het goed, krijg je ook meer dan genoeg, ben je kapot dan tja... Goed voor de doorstroming ook, dan zouden we allemaal misschien wel ff voetballer kunnen zijn of worden :cool:
 
Vergis je niet he, Nederland is tolerant met de zieke/geblesseerde medewerkers, waar je tot 2 jaar doorbetaald krijgt etc. Genoeg andere landen waar het enkele weken/maanden is en dan onbetaald of doei, een sporter is anders dan een vuilnisman die door zijn rug gaat, dus voor sporters is een prestatiecontract geen gek idee lijkt mij. Ben je heel en doe je het goed, krijg je ook meer dan genoeg, ben je kapot dan tja... Goed voor de doorstroming ook, dan zouden we allemaal misschien wel ff voetballer kunnen zijn of worden :cool:
Ben blij dat het hier goed geregeld is. En het heeft niet met tolerant zijn te maken denk ik. Het is gewoon fatsoen dat men doorbetaald krijgt bij ziekte en of blessure.
 
Je snapt dat niemand hier dan tekent?

Hoezo niet, als jij 80k per week verdient dan krijg je de 80k als je speelt, of minuten hebt gemaakt bij een match. Ben je 3 weken in de lappenmand mis je dus 3 weken salaris, ik zeg niet dat je sporters als normale loonslaafjes moet betalen per uurloon, maar puur per prestatie. Dan kan PSV meerdere spelers hebben want genoeg die altijd lang geblesseerd zijn, leuker voor voetbal, veiliger voor de clubs en spelers gaan echt niet verhongeren als ze maandje niet spelen, wanneer je dik geld pakt in een of 2 weken dat je wel heel bent :lmao:

Dit is puur voor sporters, loondienst kan dit niet. Robben en Noa zullen hier nooit mee instemmen, maar ik als niet sporter zou er zo voor tekenen haha
 
Vandaag het serietje gebinged. Wel een mooi portret van een onrustige jonge voetballer die gek genoeg zowel uiterst gecompliceerd als bijzonder ongecompliceerd is.

Tip: zet wel de ondertiteling aan. :S:
Ik heb het ook helemaal gekeken, boeit niet echt eerlijk gezegd. Veel zijn vader in beeld die steeds hetzelfde zegt. Het laat wel zien dat die jongen alles geeft voor zijn carrière. Niks mis met zijn professionaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan