NEC - PSV | Zaterdag 30 maart | Eindstand 3-1

Wie van PSV zal de plotselinge directe rode kaart gaan ontvangen nadat hij het harde spel eerst liet escaleren? Chucky is wel een gegadigde.
Voorlopig krijgt Bas van mij het voordeel van de twijfel, want doorgaans maakt hij geen onderscheid tussen welke partij (te) hard schopt.
Dat hij (te) veel toelaat is zeker waar en de kans op een "Gakpo" blessure zoals onder Schmidt tegen Sparta is dan ook wel weer aanwezig.
 
Voorlopig krijgt Bas van mij het voordeel van de twijfel, want doorgaans maakt hij geen onderscheid tussen welke partij (te) hard schopt.
Dat hij (te) veel toelaat is zeker waar en de kans op een "Gakpo" blessure zoals onder Schmidt tegen Sparta is dan ook wel weer aanwezig.
Hij laat alles toe, en dan uit het niets gaat hij met kaarten strooien.
 
Dit wordt wel de test van het laatste blok. Want PSV komt nooit goed uit een interlandperiode, is sowieso al niet goed in vorm en NEC uit is dit seizoen gewoon een lastig affiche en heeft sinds december vorig jaar niet meer thuis verloren; sterker nog, alles werd gewonnen. PSV is dus gewaarschuwd.

Jij hebt misschien nog een trauma uit het verleden. Dit seizoen na een interland periode

PSV - NEC 4-0
PSV - Fortuna 3-1
Twente - PSV 0-3
 
Hij laat alles toe, en dan uit het niets gaat hij met kaarten strooien.
Zou kunnen, zo precies houd ik het ook niet bij. ;)
Daarentegen pleit het voor hem dat hij niet populair is in Zeist.
Dat betekent meestal immers dat je niet altijd slaafs volgt wat "de bazen" willen.
 
Wie van PSV zal de plotselinge directe rode kaart gaan ontvangen nadat hij het harde spel eerst liet escaleren? Chucky is wel een gegadigde.
Hahaha ja zou mijn geld ook op Chucky zetten, Nijhuis heeft wel echt de pik op hem. Daarna natuurlijk Ramalho. Die zou bij iedere andere scheidsrechter de grootste kans maken
 
Ogawa doet niet mee aan de kant van NEC. De rest zit hopelijk met hun hoofd al bij de bekerfinale. Daarom verwacht ik een 1-4 uitslag.
 
Kwa moeilijkheidsgraad is deze pot vergelijkbaar met Twente. NEC draait goed. Ondanks dat we er nagenoeg altijd winnen verwacht ik dat het vandaag niet zo makkelijk zal gaan. Maar ik zat er dit seizoen vaker naast ;)
 
Kwa moeilijkheidsgraad is deze pot vergelijkbaar met Twente. NEC draait goed. Ondanks dat we er nagenoeg altijd winnen verwacht ik dat het vandaag niet zo makkelijk zal gaan. Maar ik zat er dit seizoen vaker naast ;)
Luuk is weer uitgerust, Saibari er weer bij, rest ook weer fit (op Noa na). Ik heb er wel vertrouwen in.

Nu hopen dat de vleugels in vorm zijn.
 
Feyenoord wil maar niet afhaken na de winterstop, blijven ook winnen. Alsjeblieft hoofd erbij houden en drie punten mee terugnemen. Volhouden. :PSV:
 
Feyenoord wil maar niet afhaken na de winterstop, blijven ook winnen. Alsjeblieft hoofd erbij houden en drie punten mee terugnemen. Volhouden. :PSV:
Inderdaad blijft de concurrent punten sprokkelen, net zo moeizaam als wij de laatste wedstrijden.
Na het luidruchtig gevloek in Rotterdam en elders toen Pepi onlangs tegen Twente hun mooie dromen in blessuretijd verstoorde, zitten dezelfde mensen ook vanmiddag weer vurig te hopen op puntverlies van ons in Nijmegen.
Weer met alle empathie en sympathie voor onze tegenstander. Misschien weer begeleid door schandalig commentaar van dezelfde ESPN flapdrol als laatst.
Leuk die eindeloze optimistische kreten hier dat dit een eitje is, maar als de spelers dit niet benaderen als ware het een CL finale, dan wordt NEC vanmiddag een niet te vreten Paasei.
Forza PSV.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan