Mohammed Nassoh (M)

Raar dat ie nog geen eigen topic had. Vind ik een van de grotere talenten momenteel bij JPSV.

Maar goed, mogelijk dat we snel afscheid van hem gaan nemen want zijn talent niet onopgemerkt gebleven in Engeland

Inderdaad vreemd dat hij nog geen eigen topic heeft. Tock lijkt Nassoh me een speler die net te kort komt. Als je op je 20e nog niet in het eerste gespeeld hebt, is er niet zoveel vertrouwen van de leiding denk ik. Daarnaast heeft hij nog maar contract voor 1 jaar.
 
Inderdaad vreemd dat hij nog geen eigen topic heeft. Tock lijkt Nassoh me een speler die net te kort komt. Als je op je 20e nog niet in het eerste gespeeld hebt, is er niet zoveel vertrouwen van de leiding denk ik. Daarnaast heeft hij nog maar contract voor 1 jaar.
Aan de andere kant verloopt niet elke loopbaan hetzelfde. 20 jaar is nog best jong hoor. Schouten op die leeftijd speelde in alle anonimiteit bij Telstar omdat ie tekort kwam bij Ado
 
Vooralsnog nog geen wedstrijd in de hoofdmacht, ondertussen flink lang in JPSV.

Als de info op wiki klopt loopt hij deze zomer transfervrij de deur uit.

 
Vooralsnog nog geen wedstrijd in de hoofdmacht, ondertussen flink lang in JPSV.

Als de info op wiki klopt loopt hij deze zomer transfervrij de deur uit.

Kom ik elders ook tegen. Voor PSV 1 geen speler op lange termijn, maar wel weer jammer dat hij dan niet al verkocht is voor een bescheiden bedrag + doorverkoop mocht hij ineens zich toch sterk ontwikkelen. Gemiste kans.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Nee. Record aantal minuten in Jong, vaker meegetraind met het 1ste, maar nooit tot minuten gekomen. Lijkt mij eigenlijk reden genoeg om voor hem een stap naar middenmoot / onderkant Eredivisie te maken.
Ja wellicht verlengen en dan verhuren om door te ontwikkelen.
 
ik krijg hier toch weer het Babadi-gevoel bij. Nog weinig gepresteerd, maar wel eisen stellen. De hele Babadi-soap kan ik daar niet los van zien.

Die jongen heeft toch alle recht om na eind contract ergens anders zn geluk te beproeven?

Wie zegt dat het om geld gaat als er wordt gezegd dat de aanbieding van PSV ondermaats is? Kan ook aan het perspectief van speeltijd liggen. Dat PSV hem nog een jaar bij Jong PSV wil laten spelen, terwijl hij liever in de eredivisie wil spelen, desnoods dmv verhuur. Bijvoorbeeld.
Als Sparta dan interesse toont, is dat een interessante optie.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Die jongen heeft toch alle recht om na eind contract ergens anders zn geluk te beproeven?

Wie zegt dat het om geld gaat als er wordt gezegd dat de aanbieding van PSV ondermaats is? Kan ook aan het perspectief van speeltijd liggen. Dat PSV hem nog een jaar bij Jong PSV wil laten spelen, terwijl hij liever in de eredivisie wil spelen, desnoods dmv verhuur. Bijvoorbeeld.
Als Sparta dan interesse toont, is dat een interessante optie.
Plus dat die jongens ook zien dat PSV weer gaat zwemmen in het geld en dus weer spelers gaat aankopen waardoor jeugd minder kansen gaan krijgen. Wanneer je zelf beseft dat het eerste hem toch niet gaat worden moet je gewoon lekker naar Sparta gaan.
 
Wat mij betreft prima om hem naar Sparta te laten gaan. Voor een Jong speler aan de oudere kant en in de rangorde aan voorbijgestreefd door de jongere Babadi en Land. Zeker op het moment een van de weinige lichtpuntjes van Jong-PSV maar de concurrentie is gewoon veel te groot voor hem hier. Wat ik wel jammer vind is dat hij transfervrij vertrekt. Zeker voor dit soort spelers die interessant zijn voor Eredivisieclubs, net als Tielemans vorig jaar, moet je gewoon een mooie vergoeding kunnen vangen. Aandachtspuntje voor Stewart en Faber.
 
Wat mij betreft prima om hem naar Sparta te laten gaan. Voor een Jong speler aan de oudere kant en in de rangorde aan voorbijgestreefd door de jongere Babadi en Land. Zeker op het moment een van de weinige lichtpuntjes van Jong-PSV maar de concurrentie is gewoon veel te groot voor hem hier. Wat ik wel jammer vind is dat hij transfervrij vertrekt. Zeker voor dit soort spelers die interessant zijn voor Eredivisieclubs, net als Tielemans vorig jaar, moet je gewoon een mooie vergoeding kunnen vangen. Aandachtspuntje voor Stewart en Faber.
Dan moet je ze eerder verhuren of verlengen, maar goed - de meeste jeugdspelers die geen debuut hebben in t eerste vertrekken voor bedragen in de orde van 50k-200k denk ik (ook bij jong AZ/Ajax etc)? En als het voorstel dat je kunt/wilt bieden niet goed genoeg is voor de speler dan houdt t idd op. Moet niet bij elke speler zo’n Babadi bevalling worden qua onderhandelingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan