Ziyech komt nog nieteens door de keuring bij al Nassr op het dak, die carrière gaat pas uit als een nachtkaars
 
Een behoorlijk buitenkansje, maar zou de perfecte opvolger van Sangaré zijn. Bijna transfervrij.

Halen die man! Die heeft een vrije trap….!! Iets minder snel, maar erg technisch en veel balgevoel
 
Misschien al gedaan door Stewart, maar waarom probeer je niet een aantal transfervrije spelers? (Sommige met een knipoog)





 
Misschien al gedaan door Stewart, maar waarom probeer je niet een aantal transfervrije spelers? (Sommige met een knipoog)





Nou die laatste mag ver weg blijven van een PSV-shirt van mij. Die roept bepaalde herinneringen op die ik liever zo ver mogelijk verdruk.
 
https://www.transfermarkt.nl/sander-berge/profil/spieler/333014

Zou het nog wel een stunt vinden als we deze man kunnen halen als vervanger van Sangaré. Heeft nog een jaar contract bij Sheffield.

Zal wel een moeilijk verhaal worden omdat hij in de PL speelt, een flink salaris met zich mee brengt en een behoorlijke transferwaarde heeft maar speelt geen Europees waarmee we hem misschien naar Eindhoven kunnen krijgen 🤣
 
https://www.transfermarkt.nl/sander-berge/profil/spieler/333014

Zou het nog wel een stunt vinden als we deze man kunnen halen als vervanger van Sangaré. Heeft nog een jaar contract bij Sheffield.

Zal wel een moeilijk verhaal worden omdat hij in de PL speelt, een flink salaris met zich mee brengt en een behoorlijke transferwaarde heeft maar speelt geen Europees waarmee we hem misschien naar Eindhoven kunnen krijgen 🤣

Mwah zou interessant kunnen zijn, maar ken hem niet zo heel erg goed.
 
Berge is een hele leuker speler, maar ik hoor dus ook dat Mannsverk in beeld is om Sangare op te volgen, dat juich ik toe zeker ook omdat Bosz nu met de septer zwaait.
Anderzijds Sangare mag van mij ook gewoon blijven hoor :)

Sangaré moet sowieso verkocht worden wil je eventuele aankopen doen. Ik sluit mij er zeker bij aan om Mannsverk naar Eindhoven te halen. Jongen met veel potentie en de goedkoopste optie van allemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan