Jordan Teze (V)

Vorig seizoen 3 assists in eredivisie en 2 in CL voorronde (dit seizoen ook 1 in CL voorronde). Het seizoen ervoor maar liefst 4 assists in eredivisie. Moet eerlijk zeggen dat ik deze cijfers niet had verwacht. Ter vergelijk Sambo had vorig seizoen 0 assists. Toch wel een verbeterpuntje voor Sambo.
 
Niks geen PSG, 10 of 20 miljoen. Gewoon blijven. Deze rust in het koppie behouden, en je hebt de perfecte Bosz verdediger. Goeie inspeelpass, geweldige voorzet, enorme snelheid.
Hij is nog jong voor een verdediger maar heeft wel al een hoop ervaring. Allemaal hier opgedaan, waar PSV de pijn van heeft ondervonden bij de leermomenten, dus nu de vruchten daarvan plukken ipv hem te verkopen.
 
Was de voorzet zo bijzonder of haalde De Jong het maximale uit die bal? Ik vind het laatste.
Voorzet was bijzonder!
Precies over de verdediging heen.
En perfecte curve om voor de verdedigers lastig in te schatten.
Iets hoger was beter geweest voor Luuk ... Bij Luuk moet 'ie gewoon op zijn voorhoofd komen.
Maar Luuk haalde er niet het maximale uit denk ik. Ja per toeval haalde hij het maximale eruit.
Maar het was denk ik een doelpoging ipv voorzet.
Iemand met betere techniek in z'n poten kan die bal op goal werken, of bewust terugleggen.
Nu haalde Luuk er ook het maximale uit. Maar niet volledig bewust vrees ik.
 
Voorzet was bijzonder!
Precies over de verdediging heen.
En perfecte curve om voor de verdedigers lastig in te schatten.
Iets hoger was beter geweest voor Luuk ... Bij Luuk moet 'ie gewoon op zijn voorhoofd komen.
Maar Luuk haalde er niet het maximale uit denk ik. Ja per toeval haalde hij het maximale eruit.
Maar het was denk ik een doelpoging ipv voorzet.
Iemand met betere techniek in z'n poten kan die bal op goal werken, of bewust terugleggen.
Nu haalde Luuk er ook het maximale uit. Maar niet volledig bewust vrees ik.
Jij hebt het - denk ik - over gisteren. Die voorzet was zeker perfect en ik denk dat De Jong misschien wel probeerde te scoren.

Ik had het echter over een eerdere wedstrijd, waar De Jong moest duiken naar de bal om hem in te koppen.
 
Jij hebt het - denk ik - over gisteren. Die voorzet was zeker perfect en ik denk dat De Jong misschien wel probeerde te scoren.

Ik had het echter over een eerdere wedstrijd, waar De Jong moest duiken naar de bal om hem in te koppen.
Ohja mijn fout. we hadden het over een andere wedstrijd.
 
Nu nog niet meer op die reet van Ketchup letten en gewoon Trossard in de gaten blijven houden.
Slaperd op 5 meter dekken. Erger me dood aan.
Iedereen was een stap te laat. Middenveld stond ook niet goed bij diverse goals. Lang die wandelend terug liep na balverlies van zijn ploeg, waardoor Veerman en Dest steeds moesten kiezen. Nee, Teze was niet goed maar zo waren er nog 10 die niet voldeden gisteren.
 
Iedereen was een stap te laat. Middenveld stond ook niet goed bij diverse goals. Lang die wandelend terug liep na balverlies van zijn ploeg, waardoor Veerman en Dest steeds moesten kiezen. Nee, Teze was niet goed maar zo waren er nog 10 die niet voldeden gisteren.
Waar ik op doel is gewoon afspraken. Als hij gewoon bij zijn man is kan hij deze nooit in 1 x inschieten en kan er aansluiting komen. Dat er voor iemand verzaakt betekent niet automatisch dat achterin dat ook maar moet doen. Het was geen 2 verdedigers tegen 3 Arsenal aanvallers. Iedereen herstelde de fout behalve Teze door op 5 meter te staan.
 
Waar ik op doel is gewoon afspraken. Als hij gewoon bij zijn man is kan hij deze nooit in 1 x inschieten en kan er aansluiting komen. Dat er voor iemand verzaakt betekent niet automatisch dat achterin dat ook maar moet doen. Het was geen 2 verdedigers tegen 3 Arsenal aanvallers. Iedereen herstelde de fout behalve Teze door op 5 meter te staan.
Eens, maar goal 1 en 2 komen voor uit gepruts van Benitez, Boscagli, Dest, Veerman en Lang.

Waarbij goal 1 Benitez de bal veel beter moet verwerken, Lang terug wandelt en Boscagli en Veerman veel korter moeten zitten. Dest laat zich ook makkelijk uitkappen.

Goal 2 moet Teze natuurlijk ook korter zitten, maar kopt Boscagli vreselijk een bal weg en staat iedereen uit positie.

Goal 3 staan Jesus en consorten vreselijk vrij waar ik denk waar zijn Kotchap, Boscagli en Dest.

Goal 4 niet gezien overigens.

Teze lijkt dan de zondebok en vind ik wat makkelijk. Hoewel hij ook alles behalve scherp leek.
 
Goal 2 moet Teze natuurlijk ook korter zitten, maar kopt Boscagli vreselijk een bal weg en staat iedereen uit positie.



Teze lijkt dan de zondebok en vind ik wat makkelijk. Hoewel hij ook alles behalve scherp leek.

Klopt dat Boscagli belachelijk weg kopt, maar uiteindelijk loopt iedereen weer op de goede plek en was er sowieso overal een 1 op 1 dekking.

Geen zondebok overall maar wel bij doelpunt 2.
 
Terug
Bovenaan Onderaan