Johan Bakayoko (A)

:ROFL:
Johan moet gewoon nog een seizoen blijven, is niet uitgeleerd.
In de podcast vertelde hij dat hij dat hij gewerkt heeft aan vaker in het strafschopgebied komen voor “ intikkertjes” (die hij eigenlijk niet mooi vindt). Duidelijk dat dit zich na de winter zich uitbetaalt.
Als er komende zomer een bod van 60mlj op hem komt maar hij besluit hier te blijven zijn contract uit te dienen en tzt transfervrij de deur uit te lopen dan is mij dat meer waard dan die 60mlj nu.
Het is ook zo’n leuke gast!
 
Minimaal 60 miljoen euro voor Bakayoko, anders nog een seizoen in het shirt van PSV !
Als ie een goed ek erbij speelt zijn dit soort bedragen opzich realistisch. Op dit moment denk ik niet dat ie zoveel gaat opbrengen. Vanaf 40 miljoen is er te praten zou ik zeggen. En als ie zich op het ek laat zien komt er wel momentum. Ik bedacht me vandaag dat Slot bij Liverpool ook lekker kan shoppen. Die heeft Bakayoko ook wel goed gezien hier natuurlijk. Geld zat in Liverpool..
 
Los van het momentum is het ook soms goed om te kijken in hoeverre een speler PSV niet al ontgroeid is. Dat kan op basis van niveau, maar ook op basis van tijd. Soms is het voor een speler tijd om een nieuwe stap te zetten, zeker na een jaar van succes waarbij verzadiging op de loer ligt. Baka vind ik nog een twijfelgeval. Hoewel ik vermoed dat hij gaat, zou nog 1 jaar PSV wellicht niet slecht voor hem zijn. Spelers als Boscagli en Veerman zijn toe aan zo’n volgende stap, denk ik.
 
Los van het momentum is het ook soms goed om te kijken in hoeverre een speler PSV niet al ontgroeid is. Dat kan op basis van niveau, maar ook op basis van tijd. Soms is het voor een speler tijd om een nieuwe stap te zetten, zeker na een jaar van succes waarbij verzadiging op de loer ligt. Baka vind ik nog een twijfelgeval. Hoewel ik vermoed dat hij gaat, zou nog 1 jaar PSV wellicht niet slecht voor hem zijn. Spelers als Boscagli en Veerman zijn toe aan zo’n volgende stap, denk ik.
Boscagli is een speler die denk ik sportief echt veel meer waarde heeft in dit team dan op de transfermarkt. Als hij aangeeft zich hier goed te voelen zou ik zeker verlengen. Voor wat hij oplevert bij n transfer haal je geen betere. En als je wil upgraden dan is rechts centraal nu een stap waar je veel meer sportief kunt winnen.
 
Boscagli is een speler die denk ik sportief echt veel meer waarde heeft in dit team dan op de transfermarkt. Als hij aangeeft zich hier goed te voelen zou ik zeker verlengen. Voor wat hij oplevert bij n transfer haal je geen betere. En als je wil upgraden dan is rechts centraal nu een stap waar je veel meer sportief kunt winnen.
Eens. Ik denk alleen ook dat het spelers zijn (Veerman ook bijv, zo niet nog erger) bij wie een bepaalde honger nodig is om die scherpte het seizoen na een kampioenschap ook weer op te brengen. Het zijn procenten en details, maar dat zijn wel net de goals voor of juist tegen.
 
Los van het momentum is het ook soms goed om te kijken in hoeverre een speler PSV niet al ontgroeid is. Dat kan op basis van niveau, maar ook op basis van tijd. Soms is het voor een speler tijd om een nieuwe stap te zetten, zeker na een jaar van succes waarbij verzadiging op de loer ligt. Baka vind ik nog een twijfelgeval. Hoewel ik vermoed dat hij gaat, zou nog 1 jaar PSV wellicht niet slecht voor hem zijn. Spelers als Boscagli en Veerman zijn toe aan zo’n volgende stap, denk ik.
Volgens mij wil Johan prima nog een jaar blijven, maar kijkt PSV als club zijnde waar de ijkstok "niet te weigeren" staat, en verwachten ze dat bod te ontvangen.
 
Volgens mij wil Johan prima nog een jaar blijven, maar kijkt PSV als club zijnde waar de ijkstok "niet te weigeren" staat, en verwachten ze dat bod te ontvangen.
Hij kon deze zomer ook weg, ging toen zelf niet ondanks een (voor toen) goed bod en hij van de clubleiding weg mocht. Dit jaar zijn we verzekerd van CL inkomsten en als we Baka niet verkopen hoeven we ook niet te investeren in een vervanger. We gaan het zien, ik hoop dat ie blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan