Doe dan Gini er meteen bij. Die zit in Parijs ook niet lekker.
Zulke ervaring is voor Ruud ook wel lekker om binnen mee te komen.
Kampioenuuh!
Nou, Gini mag van mij vandaag nog komen, hoor. Ik zou die lekker diep laten spelen, in de rol van Götze (neem aan die die vertrekt). Luuk ervoor.

Ik neem toch aan dat we het erover eens zijn dat Gini/Luuk een beter aanvalsduo vormt dan Zahavi/Götze (vind Götze overigens een prachtige speler, met één vinger in de neus de beste speler van de selectie, maar helaas toch te vaak niet fit of niet helemaal in vorm).
En een Nederlands aanvalsduo is óók leuk.

En als Jetro nog die voorzetten van weleer heeft, waar Luuk toch héél fijn tegenaan kon lopen... Helemaal prima.
 
Doe dan Gini er meteen bij. Die zit in Parijs ook niet lekker.
Zulke ervaring is voor Ruud ook wel lekker om binnen mee te komen.
Kampioenuuh!
Gini zit zeker lekker in Parijs: 10 miljoen per jaar! Ook al zou hij wat water bij de wijn doen, dan nog zijn het zaken waar we nooit mee kunnen concurreren.
En als Luuk ook 3-4 miljoen per jaar gaat vragen met zijn 32 jaar, dan moet je hem gewoon niet halen. Volgend seizoen is die weer een jaartje ouder en minder.
 
Gini zit zeker lekker in Parijs: 10 miljoen per jaar! Ook al zou hij wat water bij de wijn doen, dan nog zijn het zaken waar we nooit mee kunnen concurreren.
En als Luuk ook 3-4 miljoen per jaar gaat vragen met zijn 32 jaar, dan moet je hem gewoon niet halen. Volgend seizoen is die weer een jaartje ouder en minder.

Ga je mond spoelen! De woorden 'Luuk' en 'minder' samen in één omschrijving is pure blasfemie.
 
Gini zit zeker lekker in Parijs: 10 miljoen per jaar! Ook al zou hij wat water bij de wijn doen, dan nog zijn het zaken waar we nooit mee kunnen concurreren.
En als Luuk ook 3-4 miljoen per jaar gaat vragen met zijn 32 jaar, dan moet je hem gewoon niet halen. Volgend seizoen is die weer een jaartje ouder en minder.
Dat. We moeten oppassen dat we niet het 'Turkse' model gaan volgen, om het zo te noemen. Dure, oude spelers halen op basis van sentiment en/of prestatie uit het verleden, waarna je allemaal spelers met hoge salarissen en weinig restwaarde hebt die ook aftakelen. Als je dan geen CL haalt kan dat op den duur een aardige strop worden.
 
Ga je mond spoelen! De woorden 'Luuk' en 'minder' samen in één omschrijving is pure blasfemie.
"Luuk zal nooit minder worden!"

Luuk altijd halen, hoewel je natuurlijk wel moet kijken naar het salaris. Je moet je niet blauw betalen, en hij moet vooral willen komen om weer het boegbeeld te zijn. Gini zou geweldig zijn, maar ik twijfel of hij dat nu al wil. Ik hoop wel dat men contact met hem blijft houden, en nu met Marcel aan het roer hebben we iig wel 1 bekend lijntje naar hem.

Jetro hoeft van mij niet. 2 jaar geleden had ik het prachtig gevonden, maar hij is er niet beter op geworden en met Mauro hebben we een betere linksback. Daarnaast is zijn piek véél lager dan die van Gini of Luuk, dus dat brengt ook al een risico met zich mee.
 
Dat. We moeten oppassen dat we niet het 'Turkse' model gaan volgen, om het zo te noemen. Dure, oude spelers halen op basis van sentiment en/of prestatie uit het verleden, waarna je allemaal spelers met hoge salarissen en weinig restwaarde hebt die ook aftakelen. Als je dan geen CL haalt kan dat op den duur een aardige strop worden.
Ja en nee. We hebben wel body en leiders nodig, nu veel mensen gaan vertrekken. Dus niet teveel oude, dure rotten, maar in elke linie 1tje is geen overbodige luxe.
 
Ja en nee. We hebben wel body en leiders nodig, nu veel mensen gaan vertrekken. Dus niet teveel oude, dure rotten, maar in elke linie 1tje is geen overbodige luxe.
Ervaring is ook prima, maar dat hoeven niet allemaal overbetaalde voormalige topspelers op leeftijd te zijn. Zie een Guardado of Moreno. Die kostten geen bakken vol geld. Een keer een ervaren speler voor flink salaris nemen is begrijpelijk, zo vond ik Götze op voorhand begrijpelijk, maar je moet niet teveel Zahavi's in je team hebben.
 
Ervaring is ook prima, maar dat hoeven niet allemaal overbetaalde voormalige topspelers op leeftijd te zijn. Zie een Guardado of Moreno. Die kostten geen bakken vol geld. Een keer een ervaren speler voor flink salaris nemen is begrijpelijk, zo vond ik Götze op voorhand begrijpelijk, maar je moet niet teveel Zahavi's in je team hebben.
Helemaal eens. Ik denk echter wel dat Gini en Luuk geweldige leiders bij ons zouden kunnen zijn, als ze niet te lang wachten om te komen. Ik hoop vooral eigenlijk dat Gini niet terug gaat naar Feyenoord, en dat hij daar dan de pannen van het dak speelt.
 
Nou, Gini mag van mij vandaag nog komen, hoor. Ik zou die lekker diep laten spelen, in de rol van Götze (neem aan die die vertrekt). Luuk ervoor.

Ik neem toch aan dat we het erover eens zijn dat Gini/Luuk een beter aanvalsduo vormt dan Zahavi/Götze (vind Götze overigens een prachtige speler, met één vinger in de neus de beste speler van de selectie, maar helaas toch te vaak niet fit of niet helemaal in vorm).
En een Nederlands aanvalsduo is óók leuk.

En als Jetro nog die voorzetten van weleer heeft, waar Luuk toch héél fijn tegenaan kon lopen... Helemaal prima.
Hij speelde een tijdje bij Newcastle (voor z'n blessure) best goed daar, maar volgens mij als middenvelder....
 
Helemaal eens. Ik denk echter wel dat Gini en Luuk geweldige leiders bij ons zouden kunnen zijn, als ze niet te lang wachten om te komen. Ik hoop vooral eigenlijk dat Gini niet terug gaat naar Feyenoord, en dat hij daar dan de pannen van het dak speelt.
Ben wel bang dat hij meer met die club heeft…maar gelukkig kunnen wij hem normaal gesproken een beter sportief plaatje voorschotelen (als we ooit weer eens de goede C-League in gaan)…
 
Nou, Gini mag van mij vandaag nog komen, hoor. Ik zou die lekker diep laten spelen, in de rol van Götze (neem aan die die vertrekt). Luuk ervoor.

Ik neem toch aan dat we het erover eens zijn dat Gini/Luuk een beter aanvalsduo vormt dan Zahavi/Götze (vind Götze overigens een prachtige speler, met één vinger in de neus de beste speler van de selectie, maar helaas toch te vaak niet fit of niet helemaal in vorm).
En een Nederlands aanvalsduo is óók leuk.

En als Jetro nog die voorzetten van weleer heeft, waar Luuk toch héél fijn tegenaan kon lopen... Helemaal prima.
En dan maar hopen dat hij in de tussentijd heeft geleerd dat hij mee terug moet om te verdedigen? Ik heb daar nog steeds PTSS van...dat nonchalante gesjok. Depay was steevast eerder terug om het werk van Willems op te knappen.

Nee, laat die jongen maar mooi in Duitsland.
 
Gini zit zeker lekker in Parijs: 10 miljoen per jaar! Ook al zou hij wat water bij de wijn doen, dan nog zijn het zaken waar we nooit mee kunnen concurreren.
En als Luuk ook 3-4 miljoen per jaar gaat vragen met zijn 32 jaar, dan moet je hem gewoon niet halen. Volgend seizoen is die weer een jaartje ouder en minder.
Ga je mond spoelen! De woorden 'Luuk' en 'minder' samen in één omschrijving is pure blasfemie.
Nou.
Zo zeg.
Sinds je (IPF) over radicaliseren bent begonnen is het hek blijkbaar van de dam.

Ja klopt minder minder betreft Mocro en niet Luuk. My bad!
Meer kan je ook niet doen, qua zalvende woorden richting de Bondscoach. Minder, minder, minder ook niet.
Nu maar weer hopen dat andere groepen zich niet aangesproken voelen. Glad en dun ijs, waarop je je begeeft.
 
Laatst bewerkt:
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Zag net het interview van Jetro na de wedstrijd, maar dat vond ik eigenlijk wel klasse hoor. Als je zo'n klap krijgt terwijl je niks anders dan je werk doet dan verwacht je dat iemand met afschuw reageert, maar hij bleef ontzettend kalm en benoemde het als 1 debiel die zich misdroeg. Is na de wedstrijd nogmaals naar de supporters gegaan om te praten en voelde zich verantwoordelijk om daar namens de club te gaan staan. Had ik niet van hem verwacht, vind het heel sterk dat hij na 2 maanden bij Groningen wel die verantwoordelijkheid neemt
 
Bijzonder. Ik dacht eerst nog: hij woont er niet. Maar hij heeft er blijkbaar wel een bedrijf. Maar goed, eens even afwachten of ze van hem waren.
Bedrijf kan ook een postadres hebben op dat adres. Het gaat om kleding. Ik denk niet dat hij het daar laat maken/ opslaat of zo. Administratie bij zijn boekhouder. Dus zal zijn bedrijf vooral telefonisch/ op de laptop zitten denk ik. Zoals ik het lees denk ik dat de kans groot is dat de twee aangehouden mannen ermee te maken hebben.

Maar inderdaad. Maar even het onderzoek afwachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan