Jerdy Schouten (M)

Laat ze maar lekker bieden. Psv gaat volgend seizoen ook de CL in. We hoeven qua financiën niemand te verkopen. Wat dat betreft zit Psv eindelijk weer in een luxe positie.
Nou....Ik vrees dat als Stewart en Brands een bod boven 30 miljoen gaan weigeren, de RvC wel even komt aankloppen.
 
Schouten is echt een ongelooflijk goede speler. Eigenlijk vind ik hem in z'n stijl heel erg op Frenkie lijken; hij heeft misschien niet zijn versnelling (hoeft ook niet), maar die precisie in passing, dat draaien, altijd de juiste oplossing... En heel stijlvol, al heeft-ie niet de kop om dat te onderstrepen. Geef hem de looks van Pirlo en hij zat allang bij Juve of Milan.
Ik begrijp wel waarom de absolute Europese top hem niet snel zou halen; tegenwoordig is elke middenvelder in de top een steroidenspeler, alles moet op snelheid. Maar ik hou heel erg van dit soort voetballers, de Pirlo's, Schuster's, Guardado's, Pröpper's van deze wereld.
Hij had afgelopen zomer ook bij Milan gezeten, maar koos voor PSV. Milan was nadrukkelijk in de markt.
 
Ja Schouten is een fantastische speler. Oogt zo simpel maar kiest bijna altijd voor de oplossing naar voren.
En ziet het spel al van tevoren terwijl de meeste spelers dan pas gaan handelen.
Enige wat hij mist wat bijv. een Pirlo wel had is een afstandschot of vrije trap.
 
Ja Schouten is een fantastische speler. Oogt zo simpel maar kiest bijna altijd voor de oplossing naar voren.
En ziet het spel al van tevoren terwijl de meeste spelers dan pas gaan handelen.
Enige wat hij mist wat bijv. een Pirlo wel had is een afstandschot of vrije trap.
Pirlo was ook buitencategorie (en na Cocu de meest complete middenvelder die ik ooit heb zien spelen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan